![]() |
Citaat:
|
of jij snapt mij niet, of ik zeg het verkeerd of ik vat jou niet... :confused: :eek: :o
|
2 of 3 of 4x ..
Hoe kom je dan aan 9? |
Omdat ze zecht gemiddeld 4 keer, en soms 0 keer, dan is het volgens hem dus ook soms 8 keer, maar dat klopt niet, want als je 1 dag 0 keer mastrubeert en daarna 2 dagen 6 keer dan is ut gemiddeld net zo goed 4. Dus.
Maar waarom zouden meiden zo vaak mastruberen? De meeste meisjes kunnen toch niet klaarkomen of alleen van beffen? Waar doe je ut dan voor? |
Citaat:
dus als je zegt gem 4 en soms 0 0 ---- 4 ---- 8 soms gem soms |
nou geen 8 keer per dag hoor...laat ik dan zeggen 0,1,2,3,4,5,6
keer...dus ergens in die aantallen...geen 8 dus.en meisjes komen echt wel klaar van vingeren hoor...misschien niet allemaal, maar ik dus echt wel!!! |
Citaat:
|
1 of 2x per week..
|
[afbeelding]
*kuchkuchgestolenvanvwvortexkuch* (als ik het goed op heb :) ) |
Ik zit met een probleem.
Ik moet de integralen van twee snijdende functies berekenen. Maar het lukt me niet :( |
Toen ik nog zo'n jaar of 16 was veeeeel vaker dan nu, zal wel aan de hormonen liggen ofzo. Tegenwoordig niet zo vaak meer...soms 2 of 3 keer per week, soms maar 1 keer per maand of nog niet eens...verschilt heel erg.
|
ik denk wel veel aan sex, maar doe t eigenlijk nooit met mezelf...
alleen een heel enkele keer als mn vriend er bij is. maar dan eigenlijk ook nooit echt uitgebreid. gewoon ff 1 of 2 minuutjes tussendoor. |
ehm nou noojt, voordeel van een vriend hebbe :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |