![]() |
Citaat:
|
leek ons achteraf ook
het wordt nu waarschijnlijk pra loup 1600 en vrij goedkoop ook nog |
ik wil dit jaar ook voor het eerst op wintersport, maar ik zie er een beetje tegenop
wat als ik skieen nu helemaal niet leuk vidn, ik bedoel, op en af een berg met wat snelheid, tja, leuk, maar met autorijden heb je hetzelfde. Daarnaast is het stervens duur, voor een weekje vakantie ben je al snel 700! euro kwijt, daar kan ik in de zomer 3 weken voor op vakantie. En sneeuw, tja, nie tmijn ding, doe mij maar zand, groene weiden etc. maargoed, vriendlief is skifanaat, en daarom ga ik maar mee eerst cursusje nemen indoorski, dan zie ik wel of ik mee gaan skieen of voor spek en bonen erbij ga zitten. |
oostenrijk, frankrijk en zwitserland zijn echt zo krankzinnig duur...
voor al die mensen die nog niet kicken op 100 km zwart binnen handbereik: ga gewoon lekker naar (y) tsjechië (y) !!!! :D :cool: duurste wintersportgebeid van tsjechië: onderaan de piste is cola 10 Ck uit eten met 4 personen 3 gangen en niet zuinig met bier (gaat daar per halve liter, meer smaak dan grolsch): in totaal 750 Ck prijzen delen door 30 (!!!!) :D :D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
en als je je daar ziek wordt krijg je een aderlating |
Citaat:
Pas als je echt in de bergen op ski's staat in echte sneeuw, die uit de lucht gevallen is (het liefst), weet je hoe het is. :) Die banen zijn k*t. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga in februari een week skieën met school :cool:
we gaan naar een plaatsje naast Innsbruck, maar verder weet ik er nog niks van. Alleen dat ik het nog nooit heb gedaan en dat ik heel benieuwd ben... :) |
Bij Gossau of zoiets heb je een hele leuke piste:) En dan kun je vanaf Gossau ook weer naar de naastliggende pistes gaan en zo:)
|
ik ga naar St. Moritz
|
Citaat:
Wanneer ga jij?? :) |
Citaat:
19 december 5 dagen en 20 februari 9 dagen en jij? |
het gaat niet om de lengte van de pistes, maar om de hoogte.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |