![]() |
Ik heb niet echt een voorkeur, ik lust gewoon vanalles (op zijn tijd). :)
|
Italiaans :D Vooral Pizza :P
En soms chinees. Oh ja, nog een leuk weetje wist je dat 90% van het eten van de chinees huidschilfers in het eten zitten? |
gebakken banaan!!!!!!!!!!!!!!!!! chinees dus :p
|
Spaans(vooral zarzuela dan)en Mexicaans en Japans
|
defenitly Italiaans!
|
Alles wat Chinees of Indonesisch is. :o
|
Citaat:
|
Italiaans (y) ik lus alleen maar italiaans....:D
|
Nasi en pizza :D
|
Italiaans, Mexicaans
|
Nepalees heb ik laatst gegeten en het is erg lekker! Lijkt een beetje op de Indiase keuken alleen wat soberder (weinig middelen zo hoog in de bergen he). Verder vind ik Suhi geweldig en alle keukens waar veel vis in voorkomt.
|
Citaat:
|
Italiaans, zeker weten :o
|
Citaat:
|
Roti (veg)
|
pasta
|
Ik vind Oostenrijks eten wel lekker (en dan bedoel ik niet die eeuwige schnitzels, maar het echte lokale eten zoals eierschnitt (in de soep) en spelt en nog veel meer) en ik hou ook wel van Indisch eten en Fillipijns en Italiaans en natuurlijk ook het hollandse eten, zolang het allemaal maar lekker gevarieerd is. Dus niet dat je een hele week alleen maar Italiaanse pasta's enzo eet.
|
Citaat:
Gebakken Banaan is tog Surinaams?? ;) Ontopic: Surinaams + Turks |
Pasta's.
En Chinees (maar niet als me moeder het maakt). |
Citaat:
|
Grieks en Japans
|
Italiaans :cool:
|
Ik zou niet kunnen kiezen tussen Italiaans (mmmm pasta's...) en Mexicaans (Taco's...kidneybeans.. mmm).
|
Milk, kben het met je eens.
Mexicaans & Italiaans. |
Lasagna, gemaakt door m'n schoonmama.......
Maar vind patat (belgisch toch?) en doner kebab ook heel lekker.... |
Citaat:
|
jaa doe mij maar fillipijns das lekker of surinaams ook wel als het maar heet is:P
|
Amerikaans/Cajun
Indiaas Thai lekker pittige keukens dus.. ;) |
Italiaans, Chinees
|
Citaat:
hahahaha, wat liep je dan pas te zeiken dat we lasagne aten ipv boerenkool?? ik zal t dr vanavond laten lezen.... :) |
Italiaans (y)
|
Hongaars en dat alleen vanwege een goede goulash soep en echte goulash. Mag je me midden in de nacht voor wakker maken :)
|
Hongaars en dat alleen vanwege een goede goulash soep en echte goulash. Mag je me midden in de nacht voor wakker maken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |