![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
ik postte t en zei t toen op msn. wist ik veel dat jij 2 seconden na elke nieuwe post op lifestyle erop gaat zitten reply-en. schavuit. |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nu wel genoeg van al die apestreken. poeha! |
jongens effe ontopic ajb
|
Lange ( zwarte) rokken vind ik bij sommige mannen erg goed staan. Maar ik kan me nou niet indenken dat het mode wordt en over 5 jaar een zakenman een mantelpakje draagt i.p.v. een pak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Black Widow heeft idd wel aardige rokken ja ..
|
Vrouwen dragen broeken, dus mannen kunnen wat mij betreft ook rokken dragen. Het lijkt me bij sommige mannen best mooi.
|
Ik vind het debiel.
|
Die goffik rokken zijn echt afschuwelijk lelijk. Die eerste foto's echter vind ik wel mooi :)
|
mijn vriend durft, en met hem nog genoeg gasten in de koornbeurs...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt geweldig vind ik dat :)
|
Ik heb regelmatig overwogen een kilt aan te schaffen en ik zou er misschien best bij durven lopen als op onderstaande foto, alleen denk ik niet dat ik er de goede bouw voor heb, nogal breed en hoekig namelijk.
Citaat:
|
omg... fornarina/spirit is weer terug :rolleyes:
nee, ik vind een man in een rok echt onaantrekkelijk... ik val op echte kerels... en zelf zal ik ook nooit een rok dragen, sorry, dat staat me echt niet, het ziet er belachelijk uit en het past totaal niet bij mijn image... en een rok dragen om te provoceren vind ik alleen maar onvolwassen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis zo lelijk :( Het leukste aan de kleding van een vent vind ik sowieso júist vaak de broek ..
Hebben mannen in rokken ook 'n vrouwenfiets? (ik zie ze al gaan met zo'n stang :D ) |
Citaat:
Rokken zijn ook erg handig in de zomer, dan blijf je tenminste vruchtbaar.. Je teelballen hangen niet voor niets buiten je lichaam.. Als je een broek aanhebt in de zomer wordt dat natuurlijk veeels te warm.. (niet dat ik kinderen wil, maar da's weer een ander verhaal) |
Ik vind het heel erg leuk.
Maarja, ik ben geen man. Dus maakt het ook niet uit of ik durf. |
Ahum...sorry voor de superonduidelijke foto (net even snel uit ouwe agenda gemaakt) maar bij deze man vind ik het leuuuuuuuk! Ik zal morgen anders even een duidelijkere maken...
http://pic1.picturetrail.com/VOL116/...0/32433813.jpg |
Citaat:
|
Bwoh,
Ik vind mannen met rokken wel handig. (Ik leen altijd Steve's rokken, doe ik ze zelf aan :p ) En Kilts vind ik ook wel grappig. |
Wel tof ja. Lak: driewerf neen.
Of ik het zou durven: 't zou me niet staan denk ik dus neej. |
de vraag is niet zozeer of ik durf, maar of ik wil en het antwoord daarop is NEE
|
Hmmm vind mannen in rokken best kewl..., Lak hoeft van mij dan weer niet, maar het kan rustig
Daarbij kan ik me voorstellen dat het extreem lekker zit, gewoon wat lucht van onderen, das voor een vrouw al vet prettig, als man lijkt het me helemaal relaxed... |
ja ik vind dat het best leuk kan zijn. Ik probeerde paar jaar geleden mijn mannelijke vrienden aan de rok te krijgen (in klein dorp in friesland:P) maar de hoop heb ik snel opgegeven.
Maar je moet er wel goede benen voor hebben, niet van die dunne spillepootjes. En niet alleen kilten zijn leuk maar ook gewone rokken en eigenlijk bij heel veel stijlen en soorten mannen kan het. Maar tot nu toe heb ik -helaas- enkel nog mannen in kilts en mannen op ibiza in rokken gezien. |
Citaat:
Ik ben ook niet superslank oid. Hoe dan ook, ik draag gewoon kilts. Krijg weinig positieve reacties (witte benen, gay), maar dat interesseert me geen zier. |
heel stiekum vind ik een kilt best wel erg leuk bij jongens...ken paar jongens die gewone zwarte rokken dragen,sta er neutraal tegenover,is niet mis maar ook niet om te zeggen van 'whaaaaa wat mooi',vind het helemaal niet gay,rokken zitten nu eenmaal erg lekker ook,wat ik wel gay vind zijn de jongens in Italie die lichtblauwe pareo-rokken dragen met witte dolfijntjes erop in combinatie met teenslippers.
|
Ik vind het er echt niet uitzien, het is bijna lachwekkend.
|
Waarom heb ik zo'n gevoel dat visionaire de reincarnatie van Fornarina/Spirit is? :o
|
Citaat:
Ík weet het niet iig :D |
hmms.. ik vind die bovenste in dit topic wel mooi .. maar die andere echt SUPER afschuwelijk.. en vooral die schoenen.. HOE KUN JE DIE MOOI VINDEN???
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee ik weet het ook niet wouter. :confused: |
Ik heb een dhoti en twee lungies, dat zijn ook een soort rokken toch..die dragen ze in India oa.
Zitten lekker en tziet er allemaal wel netjes uit :) |
whahahaha ik vind mannen in rokken lachen
een beetje vaag/maf/ontspoord maar t heeft wel wat ;) |
Citaat:
|
5 jaar geleden was het een trend in zweden. Er liepen allemaal jongens met rokken of van die overgooiers die ze achter de bar dragen
|
verschrikkelijk
|
Citaat:
|
een schotse rok is af en toe bij punkers wel lollig, maar aantrekkelijk nee dat niet. Het moet niet normaal worden om het te dragen, tenminste ik hou niet van vrouwelijke dingen bij mannen....hoe mannelijker hoe beter
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |