![]() |
Ach 0 lukt me ook aardig, dan moet 1 ook te doen zijn :p
-Desecrator |
mja ligt eraan.. heb nu vriend, heb genoeg aan hem... hoef geen andere... maar als t uitgaat ander verhaal natuurlijk... maar nu denk ik daar niet aan, omdak alleen hem wil
|
ja, lukt me makkelijk.... waarom vreemdgaan?? 'k heb het nu ook goed ;) :D
|
Makkelijk
alleen jammer dat ik het niet meer kan |
Citaat:
|
Ik zou het niet erg vinden om m'n hele leven maar met 1 persoon sex te hebben. Althans, ik neem aan dat je bedoelt dat je dan in je hele leven maar met 1 persoon sex hebt gehad, ipv maar 1 tegelijk? Want dat lijkt me niet meer dan normaal, of je moet naar hoeren gaan met je vriendin of een trio beginnen ofzo..
|
Citaat:
|
'k Weet niet presies hoe ik het moet omzetten naar totally on topic, maar ik heb met 2 mensen sex gehad en met mijn ex was het beter als met mijn vriend. Maar toch zou ik hem niet in willen ruilen. Ik denk ook niet dat het me wat zou uit maken als ik het maar met 1 persoon zou doen in mijn leven...
|
Ik zou dat niet kunnen nee.
Ik wil eerst weten wat het allemaal inhoudt enzo, met anderen. Nou, dat weet ik nu; het stelt niet echt veel voor. Ik wil nu dus wel alleen nog seks met mijn vriend hebben, hoewel ik ook vaker over triootjes fantaseer. Dat weet hij ook, dus dat is geen probleem. |
Citaat:
|
ikke ben 17, en ik heb tot nu toe maar met 1 persoon sex gehad, ook maar met 1 persoon gezoent :) En het gaat nog steeds HEEL goed tussen mij en mijn vriendin, en ik voel echt alsof ze HET voor mij is... Kheb alles voor der over... En ik ben dan ook van plan met niemand anders ooit nog te zoenen/sex te hebben :)
Hou ik ook vast wel vol met zo'n liefie als mijn vriendin is :rolleyes: Greetz, Remco |
nee natuurlijk nie :rolleyes:
|
Citaat:
zo denk ik dan tenminste :o :p ik hoef het echt niet perse te weten :D |
Als je maar met 1 persoon seks hebt, waarom zou je dan denken dat het met anderen totaal anders is? Zo'n conclusie kun je alleen trekken als je al met anderen hebt gesekst.
|
het is er nu al te laat voor, maar als ik echt van diegene zou houden, en een goede relatie daarmee zou hebben lijkt het mee geen probleem om maar met 1 persoon seks te hebben in je hele leven
|
Ik denk dat ik op een gegeven moment erruggg nieuwschierig zou zijn naar andere mannen...
Nee ik zou het niet willen/kunnen... |
Citaat:
|
Ik zou dat zeker wel kunnen. Mijn vriend is de 2e waarmee ik het heb gedaan. k Vind het eigenlijk jammer dat hij niet de 1e is, want bij hem is het gewoon echt super. En k had graag het idee gehad dat het altijd zo fijn is... Mahjah...
In ieder geval hoef ik absoluut niet met nog iemand anders naar bed te gaan. |
Citaat:
|
tuurlijk zou da kunne.ik hou zoveel van men meisje ik wil het alleen met haar doen.we moeten het trouwens nog voor de eerste keer doen hoor :) maar met haar gaat het fijn zijn en kwil het alleen met haar.ik kan dat niet voor eeuwig zeggen.ik hoop dat we bij mekaar blijven maar je weet nooit.ma kdenk dat als we samenblijven ik me toch wel zou afvragen hoe het zou zijn met ander meisje ma kzou het toch niet doen met een ander als ik nog verkering heb met mijn lief.
|
Je weet nie wat je mist dus t kan wel jah :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik flirt veel te graag om een vaste relatie te hebbe. Mij stoort het ni als ik het al een paar keer heb gedaan voor ik 'de ware' heb gevonde al bestaalt die volgens mij ni ma kom. Tis toch mooi meegenomen als ge al wa meer ervaring hebt dan kan je de ware zeker goed verwennen :D
|
Kdenk niet dat ik het bij 1 zou willen/kunnen houden, weet nog wel dat toen het nog aan was met de eerste ik me al afvroeg hoe het zou zijn met iemand anders. Zit nu aan de derde en moet zeggen dat de drang naar om eerst meer ervaring met andere meiden nog te hebben er niet meer is :)
|
Om het ineens te illustreren : een vriendin van me is sinds haar 16 samen met een jongen, ze is nu rond de 20, en ze ziet hem doodgraag.
Ze was heel vroegrijp, begon voor anderen met vingeren en boezem ontwikkelen enzo... Maar jongens hadden pas NADAT ze met hem samen was echt interesse voor haar. Nu kan ze bijna iedereen krijgen, ze is weelderig gevormd, licht gothic, en ziet er gewoon super uit... Ze weet hoe uit de dagen, en weet superveel van seks... En straalt dit ook uit (voor mensen die gevoelig zijn aan dit soort uitstralingen dan toch ^_^). Wat ze echt niet leuk vind, is dat ze zich nu superhard afvraagt hoe anderen in bed zijn... Ze heeft het al met 1 iemand achter haar vriend's rug geprobeerd, maar voelde zich er zo rot door... Zo kan ze er ook niet ten volle van genieten. (hij is zowat perfect voor haar, maar wat stil, en wil paar zaken niet uitproberen, wat haar juist nog meer prikkelt). Ze wil bij hem blijven, maar toch nog met anderen wat proberen. Trio enzo heeft ze al gedaan, maar ze wil weten hoe anderen persoonlijk in bed zijn, zonder hem ooit te verliezen... Een soort time-out in hun relatie. Ikzelf zou dit ook graag hebben, zou het haar ook toelaten indien ze mijn partner was, maar ik begrijp hem als hij zo schrik heeft haar te verliezen... Alhoewel hij hier eigenlijk totaal geen reden toe heeft, ze kunnen van elkaar niet vatten hoe graag ze elkaar wel zien. (word zelf soms sentimenteel bij hen te zien, ware liefde zie je niet zo snel meer... zonder naiviteit of bullshit, op een volwassen open manier... Ik wil dat ook :( ) |
zoals het er nu uit ziet ga ik nooit meer met een ander sex hebben... En tja een eeuwige zoektocht naar iemand die perfect in bed is lijkt me nou niet echt belangrijk ik bedoel het is toch de mix van liefde en sex die belangrijk is toch niet alleen de sex...
oke als ze echt slecht is is het wat anders maar ik denk dat iedereen wel bepaalde dingen goed kan en andere minder.. en je kan alles leren toch.. als je er over praat dan... iig om op de topic terug te komen ja dat zou ik kunnen |
Citaat:
|
Citaat:
klinkt mischien vreemd maar zo voelt het wel.. |
Citaat:
daarna al weer heel snel nieuwe is nu 6 weken uit daarna al weer 2 meisjes gevingerd :o mahgoed.. dan emrk je verschil.. verschillende "soorten" poesjes andere manietr vab klaarkomen etc khad niet wille missen hoort bij je sociale opvoeding :P verschillende poesjes zien.voelen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
maarja aangezien ik graag bij mijn vriendin blijf.... |
Citaat:
laat hem lekker lullen duiveltje klaar zien komen? je bedoelt op tv? of in real life???:| TOPIC NUMMER 5 :@ doe f fnormaal man! GOD:@ |
Citaat:
|
Citaat:
vertel vertel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoop het niet :p
|
Ik zou het niet kunnen, denk ik...
|
Wat een gelul, tuurlijk kan je niet met 1 persoon in je hele leven maar sex hebben.
Dat lukt niemand, en degene die zegt dat dat wel lukt, is niet helemaal eerlijk tegen zichzelf :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Eerst volledig tegen elke vorm van seks, en nu al met minimaal twee mensen seks gehad? (y) |
Citaat:
Wannabe-refo :D |
Citaat:
t Gaat er toch nie om of de sex goed is en hoe anderen t doen, maar om t gevoel, de liefde voor elkaar?? Sex is juist fijn, omdat je dan super intiem bent met je vriendje :) en das gewoon fijn, lief... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neuken mah met 1 en das reeds me ex ebn ik kan me niet voorstellen dak vanaf me 17 tot me 99ste met niemand meer neuk :eek: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |