![]() |
Citaat:
|
Ik vindt het wel een coole winkel. Meestal goede muziek aan en soms hebben ze ook nog wel gave shirtjes. Mijn wu-tang schoenen heb ik daar trouwens ook vandaan.
|
Vroeger hadden ze in Arnhem trouwens veeel meer vans dan nu :/
En nu staan op de plaats van de vans echt super lelijke schoenen van ehm..weet-niet-welk-merk. |
Ik heb daar schoenen gezien die in andere winkels 2 keer zo goedkoop zijn!
Ook hoor je verhalen dat ze daar veel fake merken hebben. |
owwhh.. leuk verhaal over die fake merken....
nouja igg heb vrijdag nieuwe schoenen gekocht!!! http://vans.speedera.net/shop.vans.c...e/4217276B.JPG |
Citaat:
|
Citaat:
Maare, ze hebben wel mooi schoenen maaar vereder niet zow speciaal |
ik ging een tijdje geleden er heen met een vriend en vriendin van mij, in rotterdam. op zich wel grappige kleding hoor, alleen verder is het een vreselijke winkel!! dat personeel bestaat uit alleen maar van die zwarten die je staan na te kijken en na te fluiten als je naar de andere kant van de winkel loopt, gatverdamme!! (nu wil ik niet racistisch klinken, want het was precies zo geweest als het blank personeel was), nee dat hoeft van mij echt niet. toen zijn we maar naar de buren gegaan, wat The Funky House was. nou dat is pas een leuke winkel! leuke kleding, aardig (en heeeleee leuk) personeel, en daar wil ik zeker wel vaker komen :)
|
doe mij maar de bonk
|
ik vind t er redelijk duur, en de verkopers dringen soms een beetje teveel aan..en willen je te graag helpen..
ik koop er in de uitverkoop soms wel wat.. de schoenen zijn meestal wel leuk, maar ook erg duur:( |
Hmm idd teveel nigga stylo nu...
Ze hebben er wel coole skate schoenen, maar das ook alles. :) |
Citaat:
|
overseas broeken zouden verboden moeten worden.
|
Citaat:
ik hoop dat dat een grap is want t slaat helemaal NERGENS op! |
te glanzend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het een verschrikkelijke winkel
|
Citaat:
I like that store....alleen jammer dat ik helemaal naar breda of naar Den Bosch moet.... In tilburg is trouwens ook wel goed!! |
Waar in Arnhem is die te vinden dan :confused:
*shopt vaak in arnhem* |
de straat die tussen de hema en h&h ligt zo'n 20 meter inlopen, ligt tussen hema en dans academie in
ik heb deze week nog een simpele leuke zwarte broek gekocht. was nog in de aanbieding voor 30 eurootjes:) |
(y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in de straat zit ook een coole 2dehands shop Deal heet die geloof ik? en Brittain zit dan links? |
Citaat:
Het zijn gewoon gruwelijk lelijke broeken. |
Citaat:
maar idd, zelfde straat. |
ze hebben wel leuke phatfarm schoenen.
k-swiss ook. verder zuigt de brittain |
brittain zit aan de rechterkant, de deal ook. maar daar heb je echt alleen maar carnavals kleding
|
Hmm... de Britain in Enschede is nog best te pruimen als ik dat zo hoor :)...
Je rent gewoon knetterhard naar boven en daar hebben ze altijd wel wat leuks hangen (maar er geldt wel: als het leuk is, is het ook duur :() Beneden veel leuke schoenen: kisten, Doc. Martens, Vans en natuurlijk Quickies (laatst nog een paar gele voor 55 euro gekocht :))... |
Citaat:
|
Kom er regelmatig en koop er veel
Het is zo ongeveer de enigste winkel waar ik kleren koop voor mijn vriend die een beetje ongelukkige maten heeft.. De kleren staan hem goed en nee hij is geen neger ook al loopt ie in karl kani |
Citaat:
|
Citaat:
|
ton de brittain bij ons in Breda kwam was ie nog leuk, maar de laatste 2 jaar is het echt veranderd is een neger-winkel, zelf de paspoppen zijn veranderd in negers, er staat geen een blanke meer tussen...
verder vind ik hem veel te duur... |
Citaat:
|
Citaat:
Schoenenmerk dus. Quick. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb lage, geel met witte leren schoentjes van Quick. Ik kan zo snel even geen foto vinden maar ze zijn inderdaad leuk! :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |