![]() |
Citaat:
Maar ja Skald dus en volgens mij nog wel een paar, maar die posten hier nooit/weinig :) |
Citaat:
en er zulllen er waarschijnlijk geen mensen meer volgende in de toekomst :) |
Leonoor
Snow White Anneee nare man tacidvs McCaine Jon Alexander Unexplained Eend iamre18 ratsja Secreet StoneFace iamcj Morphia nirvanagirl jessie (oid) + klootzak Moenbase verder nog een aantal FB's, maar die weet ik niet goed meer en nog paar leden, maar ook die kan ik me niet meer herinneren :$ |
Alleen ~Sjehezerade~.
|
kafka, maar die is nu niet meer actief op dit forum
en dr pain volgens mij ook |
Ik helemaal niemand.
|
....;) (Wendy)
Ik was een heel weekend op een ''camping'' vlak bij haar huis...We zijn uit eten geweest (met mijn moeder, vriend van m'n moeder en daar de dochter weer van) , naar t strand en in der kamer gezeten :) Verder niemand |
Een stuk of wat :)
|
Mitros
Para! Bloempjuh NielZ MissNMGN Gwenniej Zottuh Sinnerella Hataka Kakashi 'I'he Prophet LadyOfTheFlowers Wishfulldreaming Jewel An Pinkish Dress Optima MegaManX Cryptic Winterstorm Kwaxor Fleet Admiral Tofke_H Koen Dystopia Testout.com Boneless Chicken Kussie van Michelle Computer RooN SirSmoke a Lot Kazzz Rufus Lee Monica Heavinly Stff Conan the Librarian Devotee Secreet PinkLemonade Chilli Dude Moison100 Pruttelpot Schoen Otherside Vlooienband Miss Sarcasm Vakje27 McMotion Nothing Inside Sorbet Bazz MazeMouse Eternal Darkness Obi Wan A* Furrie Light TranceGirl Pannekoeketrut Joris PV Rollo Tomassi Jon McCaine Simon Unexplained Boogie Murwari Khebtrekinwatlekkers Aafster Smilie me MCH Wasp Angel-girl Cath Freakinaround LoveMaster Eend Dusjcrib en vast nog veel meer :) |
Er zijn mensen die ik in het echt heb gezien, maar ik kende ze al. Ik heb niemand nav het forum ontmoet.
|
Ik ben 1 keer naar een A&N meeting geweest. Daar waren n00dles, McCain, ShimShalom, Fleed Admiral, ijscoman, *Burning Water*, Rollo Tomasi, Gatara, BARON, FeyenoordVakX en nog wat anderen. IRL ken ik BARON en FeyenoordVakX :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
timmert
leon-v |
Minstens 150 mensen...
Heb al een stuk of 7 s.com-meetings gehad. En nee, ik ga ECHT geen lijst maken. Ben ik een uur bezig, en ik zou toch mensen vergeten! |
oh, van het forum.
geen zin om lijst te maken |
nare man
Faery AtHell eris (maar die kende ik al) mainsupreme (idem) EternalDarkness (idem) |
Crazyellow, Wierie, Moonspell, Uggemenugge, nare man, testout.com.....
|
geen een
|
A*
Bazz Bonelesschicken Bloempjuh Chimera Cryptic Winterstorm Eternal Darkness ~furrie light~ Gwenniej Hatake Kakashi Koen LadyOfTheFlowers Marcade MazeMouse McMotion MegaManX missNMGN Mitros NielZ Obi Wan Optima Remqo Shock85 Sinnerella 'I'he Prophet TranceGirl Wishfulldreaming Zottuh |
Citaat:
En daar heb je dan drie jaar bij in de klas gezeten :rolleyes: |
Blue Crystal Rose
Snufje en nog 1 maar k ben dr forumnaam kwijt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vast voor het collegezalencomplex ;)
|
Citaat:
|
Koel :)
|
Citaat:
Ontopic: En in alfabetische volgorde :p : *burning water* Azaziel Cosmo Kramer Morgan N00dles Qimm Thats about it :) |
-Enid-
Lovegirl |
Stuk of tien. Ik ben niet zo'n meeting-mens.
|
Niemand bewust geloof ik..
|
Pibbo
...;) |
- ekki
- crazyjaap - Unexplained - Leonoor - iamcj - XLerator - John Sickbock - kHebTrekInWatLekkers - Tofke_H - Doc - Jewel |
Ik heb mijn vriendin gisteren nog in het echt gezien. :rolleyes:
|
oeps, ******** vergeten :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou om in de ******** sfeer te blijven, die heb ik dus ook al es gezien, hoewel het maar 10 minuten ofzo was.
Sorrie trouwens als je het idee kreeg dat ik niet zo vriendelijk tegen je deed, maar ik was gewoon een beetje verbaasd om je te zien en ik wist ook niet goed wat ik moest zeggen. Daarnaast heb ik ook Alicia en Morlock in het echt gezien. (en dat gebeurd eigenlijk wel heel erg regelmatig.) |
Citaat:
|
Ratsja(vaak)
Anneee Leonoor tacidvs Gothic ******** Snow white en nog een paar mensen waarvan ik de naam niet meer weet tijdens een dop-meeting, wie o wie nog meer??? > 'k was toen nog iamre18 |
Citaat:
Doc was daar en unexplained en Secreet en klootzak :p |
Citaat:
Oeffff :o, die ja:D |
Secrit_D
*steelo86* en nog ene paar waarvan ik de nick even niet meer weet |
HADES
vampiro "Beltaine" x-spekkie-x Sylvain Altherian Ulfheidin Scatterheart Leonoor Optima Unexplained cHaOs *MiNDLeZz* Lompo de Clown Minni Mafheid DEC, LoM, Masked Mage, wat je wilt ;) Secreet AlBundy Imm0rtal Thetallguy WCeend Six4Eight KoNiJnEnGiF Bikinie-meisje AlmereGirl Avelon eXo terror koe SisterOfMercy Nebuchadnezzar Ieme nare man Roos Questor Chelsea Static-x kHebTrekInWatLekkers (geloof ik) suicidal eendje verder kom ik ff niet |
*MiNDLeZz*, eXo, "Beltaine", ~Sjeherezade~, Static-x, Lompo de Clown, terror koe, nebuchadnezzar, howshesings, mafheid, minni, ufke, 86dagreed, stevill, biep, epd, dusjcrib, xzeon, firefly, sooz, weezz, cem. slut, maria, nirvanafreak, a new nose, avelon, anarpunk, wim wok, pharmacon, ssjpan, lärm, meem, deadnation, x-belle-x, birthmark, otherside, sound, athell, faery, paranoide, nighttime bird, chaostar, gaia666, mortischa, strafcorner, drama, eztah, wampietrash, x-vegan-x, hukkie, independency wanted...
en waarschijnlijk nog wel 'n aantal.... |
geeneen
en ik kom nooit naar grote meetings |
Citaat:
Eerlijk gezegd zou ik zelf ook heel raar opkijken als ik een afspraak met iemand heb en ze komt ineens samen met iemand opdagen. Maar ja, ik kwam ook alleen om ff hoi te zeggen. Ik was trouwens nog vergeten je te feliciteren, beetje stom :o Gefeliciteerd :) |
GRRR
missneurotica |
Citaat:
|
Eh... op onzin meeting:
Bazz Bonelesschicken Bloempjuh Cryptic Winterstorm ~furrie light~ Hatake Kakashi Koen LadyOfTheFlowers MazeMouse McMotion MegaManX missNMGN Mitros NielZ Obi Wan Optima Para! remqo Sinnerella 'I'he Prophet TranceGirl Wishfulldreaming Zottuh (niemand vergeten?) Mee in de klas gezeten: Fleet Admiral MainSupreme Van school: Eris Parallel Gewoon in vriendenkring: wardt shanker Eens gezien (weten ze zelf misschien niet eens...) : AtHell Nare Man Faery (?) En vast nog weleens iemand onbewust gezien bij festival/optreden/uitgaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |