![]() |
A beautiful mind & 10 things i hate about you (blijft leuk)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Donnie Darko, Clockwork Orange, Seven, American History X, La Vita e Bella, Memento en Trainspotting
|
sleepers eneuh f*cking amal ...
de beste films ever gwn :D ;) |
ik kan geen beste film opnoemen .
er zijn zat films die ik erg goed vind maar geen een is de beste |
met stip op No. 1 -------> BIODOME!!!!!
|
Er zijn er hier enkelen die gewoon alle "klassiekers" opnoemen. Misschien om cultureel intelligent over te komen. Misschien omdat ze enkel die films bekijken, misschien dat ze juist alle klassiekers 'toevallig' ook al de besten vinden. Ik vind het gemakkelijk om nog maar een keer een top tien te geven met namen zoals apocalypse now, taxi driver, space odissey, godfather, reservoir dogs, enz
Ik vind films zoals 'silence of the lambs', 'space oddisey: 2001', 'a clockwork orange', enz...oprecht overschat. Films die bij mij echt iets losmaakten: *'Arlington Road' *'Pulp Fiction' *het eerste uur van 'full metal jacket' En verder ook nog 'basic instinct' en 'die hard with a vengeance', niet omdat het echt perfecte films zijn, en niet omdat ze cultureel zo hoogbegaafd zijn, maar omdat ik er als klein kind gek van was, en door die films naar andere films ben gaan kijken. |
Citaat:
het feit dat een film de status van klassieker krijgt is niet omdat hij slecht is, ik ben het ook met je eens dat idd niet al die films even goed zijn, maar om nou daarom juist "andere" films op te gaan noemen... en trouwens: arlington road, pulp fiction en full metal jacket staan alledrie in de top 250 van imdb, dus zo anti-cultureel verantwoord ben je nou ook weer niet |
LOTR
Pirates of the Caribean The Killing Fields Gladiator en nog wat andere films |
hamburger hill
|
Fight Club
Trainspotting Scarface The Godfather I & II Heat The Devil's Advocate The Doors Once upon a time in America Ronin |
Fight Club en American History X... verder kan ff niet zo snel op goede films komen...
|
Citaat:
|
apocolypse now
vooral vanwege the doors en jimi hendrix..samen met het gek worden van de soldaten.. en als ze een strand gaan overvallen dat ze romeo en juliet foxtrot gaan draaien om daarna te gaan surfen |
the sound of music/the silence of the lambs.
|
Citaat:
http://www.schueren-verlag.de/intro.jpg |
duidelijk ''28 days later'' ...
|
hoeveel van deze topics zijn er nou al? beetje nutteloos imo
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |