![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
1x.
Een foutje over parkeren op de busbaan ofso. Grmbl. Ik vond dat het mocht, er reed toch niemand. :p |
Citaat:
|
waar kun je gratis je theorie-kennis testen op inet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1e keer gehaald: 2 fouten
|
www.cbr.nl -------------> *klik op* rijbewijs halen en houden
dan zie je aan de reschter kant allemaal plaatjes en teksten en daar staat "oefen de theorie" tussen je kan ook gewoon "theorietesten" intoetsen als zoekopdracht krijg je ook sites |
1x met 1 fout.. en was nog een domme fout ook!!
en rijbewijs had ik ook in 1 x :P |
Sommige vragen zijn dubieus. Maar je moet dan altijd nagaan: wat is het veiligst? En daarop beslissen. Want als je teveel gaat nadenken erover, dan is de kans groot dat je foute antwoorden geeft.
|
Citaat:
|
1x, twee foutjes. De van de ene weet ik niet eens meer waarover ie ging, de andere was of je nou een vlaggetje of een bordje aan je 1 meter uitstekende ding moest hangen.
Het praktijkexamen daarentegen....ik ben nog steeds bezig. Al 2x gezakt.... :( |
in 1x
|
Citaat:
Ik had de eerste keer 9 fout en de tweede keer 6 fout. |
1x 2 fout. Snap trouwens niet wat er zo moeilijk is aan het theorieexamen. Ff kwestie van leren en hopsakee.
|
moet hem nog doen, maar denk dat ik hem wel in 1 keer haal. Net als mn bromfietscertificaat :D
|
damn, als ik dat niet in een keer haal, schiet ik mezelf echt voor mijn kop.
|
Citaat:
|
Vandaag geslaagd in 1 x! Met 5 fout :cool:
|
1ste keeer
2 fout |
Ik in twee keer, maar praktijk gelukkig in 1 keer:)
|
Citaat:
Je mag niet parkeren ook niet stilstaan op een busbaan. Als je pech hebt kan je inderdaad beter op de busbaan gaan staan, omdat de rest van het verkeer niet over de busbaan mag en niet mag stilstaan of parkeren daar. Pech heeft niets te maken met wel mogen parkeren of stilstaan. |
Citaat:
dan wordt het toch een stuk moeilijker ineens |
Citaat:
|
in 1x gehaald met 0 fouten! :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |