![]() |
Hoe nep :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=424567 ik had ergens ook nog wat andere skeletjes maar die ben ik kwijt :( |
Tis wel lief.
En nep. Dus... |
Citaat:
|
Een verbannen kabouter :confused:
|
die andere op die site ziet dr echter uit..maar ik vind het supernep..ze zien er niet uit als iets wat ooit heeft geleeft.Ik denk ook dat het een kermisding is ofzow.. :o
|
Vorig jaar werd een soortgelijke vondst gedaan. Het wezentje werd toen door een kind gevonden bij Las Lagunas, 500 kilometer ten zuiden van Santiago. Dit gelijksoortig mensachtig wezentje was acht centimeter groot. Het wezentje wilde geen eten of water accepteren, waardoor het na 8 dagen stierf. In de tussentijd heeft het zijn ogen wel enkele keren open gedaan, aldus de familie. Na zijn dood mummificeerde het wezentje vrij snel. Een onderzoeker, Dr. Arturo Mann, die het wezen toen onderzocht heeft, zei toen dat het een bergaapje, een buideldiertje kon zijn.
dat staat op die site... |
...vervolg...
''maar het kon evengoed een plastic poppetje van de kermis in Noordwieringerwerf zijn,daar zijn de onderzoekers het nog niet helemaal over eens... :rolleyes: '' einde van dit nieuwsbulletin... |
t ziet er wel cool uit maar 't zal wel nep zijn ja :)
|
Volgensmij heb ik dat wezentje wel eens eerder gezien...
Oja hij is heel aardig en goed in snowboarden, zn naam is Peter-Jan Zqbfvkisfdvxsxx, zn lievelingskleur is paars. Dat is alles wat ik nog wist |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |