![]() |
Basketbalster meldt zich hier
Ik speel bij The Jumpers (Den Haag) (kadetten en junioren). Favo NBa team: Lakers hè ---------------------------------------------------------- Ik zit ook op basketbal en ik heb niet zo'n geweldige ervaring met 'jouw' club ik moest tegen de aspiranten en het enige dat die deden was meppen en schelden en na de wedstrijden kregen we nog meer aggressief gescheld over ons heen ik hoop dat ut niet met jullie kadetten/junioren zo gesteld is |
Welke Club?
|
Citaat:
groene uilen en moesjtas (of iets in die trand) weet niet of je weet waar aclo zit in groningen (bij zernike complex) daar in de aclo hangen wel wat dingen van die clubs(of ff op internet zoeken :) ). je kan ook bij celeritudo spelen maar is niet echt studentenclub zijn die andere 2 wel... ik zelf speel bij Celeritas-donar kadetten 1 in rayon favorite nba team :detroit pistons alleen al door Ben Wallace gemiddelde van 14 rebounds per wedstrijd is ziek :P |
Citaat:
Ik ken die plaats wel!!!! Dan heb je zeker ook wel eens tegen Celeritudo uit Groningen gespeeld zeker of niet?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |