![]() |
Ik zou nooit een relatie beginnen met een man..
die meer dan 15 jaar ouder is die meer dan 2 jaar jonger is die crimineel is, in welke vorm dan ook die qua karakter op mij lijkt, dat werkt gewoon niet die ik lelijk vind die ik dom vind die erg veel drinkt, gokt, rookt of blowt die geen gevoel voor humor heeft die erg aanhankelijk is die al een relatie heeft of er meerdere meisjes op na houdt die al kinderen heeft die het erg belangrijk vindt om te trouwen die niet van reizen en andere culturen houdt die racistische/vrouwonvriendelijke opmerkingen maakt die teveel om z'n sport/auto/wat dan ook geeft die denkt dat hardcore nog leeft (no offence) die vindt dat het enige recht van vrouwen het aanrecht is die gezichtshaar heeft die erg extreem is, in wat voor vorm dan ook die een moederskindje is/uit een perfect gezinnetje komt die dagenlang achter elkaar achter z'n pc te vinden is die zich minder dan 4x per week doucht die zich aangesloten heeft bij een sekte die niet twee of driemaal daags z'n tanden poetst die zich niet in kan leven in andere mensen die te snel conclusies trekt die de politiek een ver-van-zijn-bed-show vindt die snel jaloers is die er niet verzorgd uit ziet die elke week een ander meisje mee naar huis neemt die een rijke pappie en mammie heeft en niet wil werken voor z'n geld die mijn muzieksmaak niet kan waarderen die mij de grond in kletst die ik niet kan vertrouwen die mij niet vertrouwt die zich gedraagt alsof hij 16 is die altijd op de voorgrond wil staan die té stil is die liever met z'n moeder zit te kaarten dan dat hij een goede voetbalwedstrijd kijkt die niet begrijpt dat reizen één van mijn passies is die geen fatsoenlijke Nederlandse zin kan maken (of het moet een buitenlander zijn, dan is het oké) die schuurfeesten bezoekt en ze nog leuk vindt ook die hockeyfeesten bezoekt en ze nog leuk vindt ook die neo-nazi is die van mij verwacht dat ik m'n leven voor hém leef die ouders heeft die rotopmerkingen over me maken hmm meer kan ik nu even niet bedenken.. |
- Ex-vriendjes
- Vrouw - Mezelf |
Citaat:
(ik moet er trouwens ook niet aan denken iets met een hoogbegaafd iemand te hebben....) wie heeft er nou niet veel hersens dan... |
Ik denk dat een relatie met iemand die
minderjarig is lelijk is dom is LPF of Nieuw Rechts stemt zichzelf ongelooflijk aan me vastklampt geestelijk niet in orde is toch wel heel moeilijk wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met iemand die ofwel
-familie is -dom en kortzichtig is -super dominant is en mij niet als gelijkwaardige beschouwt maar als zo'n vrouwtje die vooral nuttig voor het huishouden is -iemand waarbij ik niet mezelf kan zijn en waarbij ik niet de vrijheid heb om die dingen te doen die ik belangrijk of leuk vind - waar ik me niet lichamelijk tot aangetrokken voel - niet eerlijk is, niet trouw is vast nog wel een lading meer trouwens |
Met een meisje met veel haar
Met zeikwijf die van alles een punt maakt Met een meisje wat stinkt Met een meisje dat arrogant is Met een meisje die denkt dat ze intelligent is, maar gewoon poep lult Met een Wicca |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
iemand die zich minstens 4x per week wast |
Citaat:
Ach ik verveelde me, er kunnen nog wel 1000 nietszeggende statements bij (in de trant van 'die neo-nazi is'). Maar ik vond het zo wel meer dan genoeg, dit topic is sowieso niet echt veelzeggend ofzo. |
Citaat:
Laat me raden.. je bent single en je snapt niet waarom? |
Mijn rechterhand want dan wordt de linker jaloers :D
ontopic: dat bepaal ik per persoon wel ik kan me wel een beeld gaan voorstellen van het ideale meisje en zo een lijstje maken maar daar verpest ik mezelf alleen mee want het ideale meisje bestaat niet |
Citaat:
crimineel verleden: heb ik gehad (hij had iemands huis opzettelijk in de fik gestoken, nogal lang verhaal) getrouwd persoon / relatie: heb ik gehad (al was hij wel bezig met scheiden) Tja, ik heb altijd vriendjes waar iets mee is...misschien maakt dat ze juist zo aantrekkelijk... waar ik nooit een relatie mee zou beginnen: - iemand die geestelijk gehandicapt is - iemand die stinkt - iemand die jonger is dan 16 - iemand die ernstig aan de drugs, drank of gokken verslaafd is - iemand die veel kleiner is dan ik - iemand die familie van me is - iemand die te zelfstandig of juist te onzelfstandig is - iemand die te lief is (word ik echt helemaal gek) - iemand die ik op geen manier ook maar een heel klein beetje aantrekkelijk vind - iemand die rascistisch is - iemand die me probeert te veranderen - iemand die extreem gelovig is eh...kan op het moment niet echt op meer komen...zal nog wel meer zijn...ga er even goed over nadenken... |
Citaat:
Mijn vriend is 22, dus de grens op 20 leggen kan dan alvast niet... |
Citaat:
|
Met zown Frans Bauer / Jan Smit figuur..
|
Met Juulke Kluts
of Mandje Bakkers. Bijvoorbeeld. |
Met een man
|
Citaat:
|
-Iemand uit mijn familie
-Iemand die jonger is dan 25 of ouder dan 50 -Iemand die aan de harddrugs/zwaar aan de alcohol is -Iemand die niet trouw is -Iemand die niet genoeg om me geeft -Iemand die de hele tijd tegen me aan loopt te kwijlen -Iemand die mijn familie niet waardeert -Iemand die in mijn ogen lelijk is -Iemand die stinkt -Iemand die geen gevoel voor humor heeft -Iemand die alleen maar wil filosoferen over het leven e.d. -Iemand die hoogbegaafd is -Iemand die heel dik of dun is -Iemand die weigert om naar de muziek te luisteren die ik gaaf vind |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog...politiek mijn ding niet :p |
Here it goes...
-iemand die 2 keer zo oud is als mezelf. Lijkt me niet echt handig en gaat ook niet echt werken lijkt mij. Aangezien je allebei in een totaal andere levensfase zit. -iemand die al getrouwd is, lijkt me duidelijk -> komt alleen maar ellende van! -iemand die al een relatie heeft, lijkt me duidelijk -> Ohw wat is hij toch trouw he? -crimineeltje? Tja people change maar hou ze wel in de gaten! Ligt natuurlijk ook wat ze gedaan hebben! |
Met mezelf. Ik ben namelijk echt een dramatisch aandachtvragend want things my way kutwijf.
|
Citaat:
Doordat ik geen relatie wil beginnen met iemand die ik niet aantrekkelijk vind, die andere opvattingen heeft over het leven en die mij behandelt op een manier waarop ik niet behandeld wens te worden (die dingen vatten mijn waslijst wel zo'n beetje samen geloof ik), ben ik vast single? Ja, dat is erg logisch geredeneerd. :rolleyes: Wake up, deze 'lijst' komt waarschijnlijk overeen met de denkbeelden van een groot aantal vrouwen. Zoals Nare Man al zei; het is meer de kwantiteit die het schokkend maakt, maar de opsomming op zich is eigenlijk een soort 'standaard-antwoord'; ik kan me niet voorstellen dat iemand echt graag een relatie begint met een crimineel of met iemand die hem/haar slecht behandelt. |
Citaat:
lelijk? hoe zie jij lelijk?? een bril is lelijk? dom? wat is dom? iemand met een lagere opleiding? geen gevoel voor humor? dat is maar net hoe je er tegen aankijkt. hij mag niet te van alles zijn.. voor alles een perfecte middelweg bestaat niet. gezichtshaar... mag dus totaal niet, ow jeej ik vergeet me te scheren, ok die mag weg. hij moet van reizen houden... en culturen? 2 of 3 keer tanden poetsen... dat is een eigen keuze.. maarja die kan ook weg. feesten bezoeken.. maar ze niet leuk mogen vinden... hij mag niet jaloers zijn maar jij wordt wel pissig als hij te veel aandacht aan andere dingen besteedt. dus als iemand zulke dingen zou hebben zou je niets met hem beginnen.. vaag.. stel je voor.. je kent een gozer en vindt het fantastisch.. hij voldoet niet aan je lijstje maar voor een keer ben je zo genadig er vanaf te wijken.. maar o nee... hij wil je niet omdat je geen sproeit 3 mm linksonder je neus hebt wat dus duidelijk wél op zn lijstje staat.. helaas... zijn zoektocht gaat door. En die rolleyes en dat wake up.... ach.. het laat enkel zien dat je nooit iets met je zelf zou beginnen als je een man was... aangezien jij waarschijnlijk elke 16 jarige ziet als een jongen die zn piemel achterna loopt niet logisch nadenkt en enkel "chickies willen scoren". Maarja.. zoals ik al zei... je zou niets met iemand die zich als een 16 jarige gedraagt iets beginnen.. en aangezien jij dat waarschijnlijk als kinderachtig en laag ziet snap je nu waarschijnlijk mijn conclusie wel.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |