![]() |
Meestal naar de AH, want die is om de hoek. Als ik echter veel boodschappen ga doen, ga ik meestal naar de Dirk.
|
Voor de dagelijkse etenswaren hebben we de Aldi. En soms gaan we naar de Edah
|
Anders, namelijk Nettomarkt.
|
Citaat:
als een klant met een produckt aan komt en die is ergus anders goedkoper krijgen ze ut gratis meej. Zouden we nix mee opschieten als we de prijs hoger laten omdat we dan alles gratis weg moeten geven!!! Heheh think again hunny :P |
Anders, namelijk Deen. En af en toe bij de aldi.
|
Citaat:
|
Anders, namelijk de EM-TE.
|
Albert Heijn en Aldi.
|
Citaat:
Want 1: Ze hebben geen A-merken, dus je kunt het niet echt vergelijken En 2: Het zijn geen supermarkten maar discounts... Dus ja, Jumbo is de goedkoopste SUPERMARKT :) |
C1000.
Mijn moeder werkt er (en ik ga er misschien werken) en krijgen dus ook personeelskorting ;) Verder is die c1000 de grootste hier, en de andere zit hier aan het eind van de straat. |
bij de Bas v/d Heijden.....ik werk er ook
|
Albert Heijn, die is het dichtst bij (350 m ongeveer). En ik werk er, dus m'n moeder krijgt er ook 10% korting (wordt op mijn rekening gestord :)).
|
AH - 95%
Aldi - voor iets speciaals |
Citaat:
Ik werk daar en wij zijn de goedkoopste van heel nederland. Als je ergens een artikel goedkoper ziet krijg je geld terug en product gratis meenemen :D :D :D Dat kan alleen bij nettorama :D :D :D Even ter verduidelijking: De Jumbo staat op 2 als goedkoopste. de Aldi en Lidl tellen niet mee omdat ze geen A merken hebben. Jumbo en Nettorama schelen niet zo veel, toch is nettorama de goedkoopste :D Check de consumentengids van augustus!! |
C1000 en AH..
C1000 omdat deze gewoon het dichtste bij is..en AH omdat ze daar gewoon meer dingen hebben |
Citaat:
|
Ouders : Super de Boer. :)
Ik haal meestal eten bij de AH, is om de hoek bij onze school. :o |
Jan Linders, C1000 men ouders
ik bij de Aldi of C1000 omdat de Aldi het dichst bij is vanuit school en de C1000 werk ik dus dat is dan ook wel weer zo makkelijk |
ALBERT HEIJN
|
C1000... dichtbij.
|
Citaat:
En Coca Cola?? Nettorama is goedkoper :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat een reclame of de vaste prijs??? |
Aldi, AH en Dirk Van De Bee
|
Citaat:
Tenminste een maand geleden nog wel, ik weet niet of het al verhoogd is, werk nu namenlijk niet meer achter de kassa en dan heb ik de prijzen niet echt in de gaten :) |
Super de Boer.. omdat er hier in de buurt niet zoveel andere supermarkten zijn.. behalve de AH dan :) En mn moeder krijgt korting bij de Super omdat mijn broer daar werkt.. :D
|
C1000, enigste wa we hier hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
C1000. Ik werk er, m'n moeder werkt er, m'n vader werkt er, dus wel zo makkelijk om na het werk meteen alle boodschapjes mee te nemen.
|
Hmm... dat de bavaria maar 3,49 is, is wel vreemd. De netto is dus duurder :rolleyes:
Misschien zijn we al wel verlaagd. Zal morgen wel eens kijken (y) |
Super de boer en de aldi geloof ik.
|
3,49 voor Bavaria.... dan kost dat de winkel minimaal 1 euro per kratje....
|
Citaat:
Meestal zijn ze toch echt niet duurder dan 3,99 zoiets |
Citaat:
|
wij maken altijd een ronde, eerst naar de aldi, die is het goedkoopst, daarna naar de jumbo, daar hebben ze meer producten dan bij de aldi en toch nog goedkoop en dan naar de AH voor de vegaproducten. soms komen we ook in de plus om dat die wat dichterbij is.
|
Citaat:
:eek: |
Bas van der Heijden
|
Citaat:
Maarja, dat de AH duur is was ook al bekend, ook al gooien ze prijzen naar beneden. De AH is duur en zal altijd duur blijven :D |
De Edah, die is het dichtst bij.
|
Albert Heijn en Super de Boer voornamelijk, omdat dat de dichtstbijzijnde supermarkten zijn. Daarnaast bij Jumbo en Aldi (tegenover elkaar) één keer per week voor grote hoeveelheden van dezelfde dingen als ijsthee en dergelijke. Als laatste voor haastige boodschappen (zoals lange lucifers omdat je de kachel niet aankrijgt) op vreemde tijden vereren we de buurtsuper met een bezoek.
|
Ah :).
|
Volgens mij ontbreekt de Hoogvliet...
toch een behoorlijk groot supermarkt concern, vooral in het Groene Hart... |
C1000, Aldi, Konmar, Albert Heijn, Edah en Plusmarkt...
Ze (=ma) haalt de dingen die ze moet hebben bij de winkels waar dat product het goedkoopste is, kent dus alle prijzen en aanbiedingen uit haar hoofd :eek: |
Waar ik toevallig uitloop he. :D
|
Thuis (door mij of mn ouders): Super de boer en ikzelf ga voor sommige produkten ook nog wel eens naar de albert Heijn (Pain du Boulogne bijv.), of ik ga erheen omdat deze tot 22.00 open is en de Super maar tot 19.00 -dit wanneer ik s'avonds ineens een vreetkick krijg-.
Bij mn vriend: Albert Heijn....tja daar is hij een trouwe klant van. |
Citaat:
|
Voornamelijk de Albert Heijn en de natuurvoedingswinkel.
|
Jumbo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |