![]() |
Citaat:
|
twister! (y)
en guilty gear op de ps2 en schaken. |
Citaat:
Henk Mul ! |
schaken ben ik zoo slecht in!
maar othello is wel leuk, of go |
pokeren voor geld is ook wel (y)
en het bluffen gaat beter als je wat van de wereld bent. :D |
Citaat:
|
Baldurs gate 2 zooo moeilijk,, maar zooooooo spannend en fijn
|
dammen kan ik wel?
of het leuk is als je van de wereld ben weet ik niet (sowieso een beetje leip alsof bep. dingen dan opeens zo mega veel leuker worden) anyway DHTML lemmings (http://www.spele.nl) is fucking geniaal. |
het spelletje icy towers, ik weet alleen niet waar...
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Wtf?!!!! M'n optische muis batterijen zijn leeg :mad: @%^!&* For your information; bovenstaande constatering is btje offtopic ;) ...Maar wel ontzettend lastig... Heej *ingeving* met betrekking tot game -> 3 × op je optische muis springen, oppakken, zover mogelijk uit je raam gooien en aangifte van diefstal bij de politie doen... Mhoaaaah, btje flauw may be, ben momenteel al behoorlijk aan 't zweven ;) |
rez op de playstation
amplitude op de playstation 2 need for speed underground ps2/pc nja alle games ga je sowiso veel cooler ervaren als je stoned bent iig :p |
Citaat:
|
effe iets zetten zodat da ier weer bovenaan staat en dat'k nie ver hoef te zoeken om m'n fav. spelletjes te spelen !
mwuhahahaha,dada,dikke kus :o |
Oke, ik had laatst dus iets VETS gedaan :D
Ging blowen met een vriend, en toen had hij een bellenblaas meegenomen, je weet wel, waar je van die bellen mee kan blazen (duhu..). Afijn, dat was echt té cool. We hebben echt een uur bellen 'overgeblazen' en gebioligeerd zitten staren naar de reflectie van de kamer in bellen met 20 cm doorsnee :D :cool: Echt té cool :) |
inhaleren met een joint en dan uitademen en een el lazen
hehe dan krijg je rook ellen |
Citaat:
|
kan trouwens ook met een sjekkie of wat anders waarmee je rook inademd(T)(dt)
|
Citaat:
|
ik vind het anders geen slecht idee :D
|
Ow ik ben weer de enige die niet weet wat footprint bedoelt...?
maaruh hijsen en dan door een rietje uitblazen in iemands haar, ziet er wel mooi uit als je stoned ben... |
Citaat:
|
hehe, dat dacht ik eerst ook, maar ga maar eens goochelen met de letter B dan krijg je bijvoorbeeld, Bellen Blazen :p dat heb ik ook wel es gedaan, meesterlijk :P,
een L blazen hou wil je dat doen man! :eek: |
verrek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D hehe ja er was thee over mijn toetsenbord gevallen en toen deed de b het niet meer :P
hehe maare ja :D |
Citaat:
:cool: :) |
Citaat:
|
|
hehe hij had t fout :p
ik dacht aan prei, en hij raadde het steeds fout |
Ik dacht aan een condoom en na veel vragen:
Does your mother know what you are thinking about? I am not allowed to talk about stuff like this, but, I am guessing that it has something to do with drugs? :D |
|
hehe ik dacht aan een beer en hij had het goed :D
|
|
Citaat:
wtf is een anteater?!?!?!?! weet ik nog niet of ie het geraden heeft... |
een miereneter, ant eater! (y)
|
hehe een oceaan had ie in 2 keer goed
maar ehm de computer vond dat een een oceaan kon huilen ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: Dit ding is eng. Ik dacht aan de maan, dacht dat hij het nooit geraden kon hebben met zijn vragen... Raad hij het gewoon wel! :eek:
[edit]En ook de schaar, de wesp, de inktcartridge (hoewel niet binnen 20 vragen), het rookalarm (!!) raadde hij[/edit] |
Citaat:
al gaf hij het op bij muziek :p maar hij vond dat muziek geen kleurtje's had (n) |
Citaat:
|
Supermarioworld :D
|
Supermarioworld idd.
Ook Total Annihilation, Triviant, Het Bierspel, C&C-Generals en Unreal Tournament!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |