![]() |
Citaat:
No offense; maar als jij al dood wil omdat meisjes op wie je verliefd bent, niets met je willen .. wat zegt dat over jou .. wat denk jij dan zo'n meisje te bieden te hebben? |
Dat ik wist wat ik moet doen. Klein maar fijn zijn. Dat goed ook goed mag zijn, zonder bittere bijsmaakjes.
Niet zo alleen zijn en. Niet zoveel willen. |
Een vriendinnetje van mij een hele dikke zoen geven :)
|
slapen, want ik heb deze week niet echt lekker geslapen.
|
Citaat:
|
-Dat een bepaald iemand op msn komt/belt/smst :)
-De punten van m'n se's wil ik wel vast weten :( |
Citaat:
Wat dacht je; dat 't allemaal uit de lucht komt vallen? :o Was 't maar zo makkelijk. :p |
Citaat:
desc...(weet de rest van zijn naam niet :)) heeft nu ook een vriendin en is al 26 (oid)...sommige hebben nog later een vriend(in). (sorry desc... als ik je erbij betrek, niks negatiefs :), ik weet hoeveel mensen er steeds over praten, snap dat je het beu begint te worden :)) |
m'n paardje bij me :(.
|
kiezen.
|
dat het vrijdag is
|
Een dikke knuffel van een vriend................... :(
( Kon ik je maar even vasthouden Even dat heerlijke gevoel Even die warmte Snap je wat ik bedoel? :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat het dinsdag is
over vrijdag is dat ik van Marjorie een woordenboek mag lenen (die kut klas was vergeten te zeggen tegen mij dat je een woordenboek mee mocht nemen :(.. ja toen ze dat zeiden was ik dus ziek..) dat mijn leestoets van duits goed gaat... zucht :( |
Citaat:
Nog een paar daagjes doorzetten en ik word op mijn wenken bediend. :) |
Ik wil dat mijn verwarming eindelijk gaat werken... :s En dat het al morgen is. En eten (dat ga ik nu kopen).
|
-dat ik mn repetitie al geleerd heb..... :(
|
me niet zo ziekig voelen
|
I want the fire back
|
Bij mn vriendje zijn.. :bloos:
|
mn vriendje :o
|
Ik wil dat ik niet meer met krukken moet lopen.. en ik kan niet wachten tot ik weer uit kan :)
en ik wil nu wel eens met die gast naar de bios zodat die stomme spanning weg is.. |
dat ik al naar de tandarts was geweest
|
Snappen wat er nou allemaal aan de hand is en verhuisd zijn :rolleyes:
|
alleen zijn en de knoop in mn hoofd doorhakken
|
Citaat:
|
Dat ik mijn exvriendje niet meer leuk vind, dat ik hem niet meer zo mis :( , dat ik niet meer jaloers ben op het kind wat hem nu heeft (of zou moeten hebben, ze heeft serieus gezegd: "ik ben ook echt verliefd op jou, maar ik denk niet dat we bij elkaar passen" wtf! 6 vwo! ze is 17! anyway...)
En ik wil Hem leuk vinden, leuker dan leuk (zodat ik mijn ex vergeet) En het lef om hem mee naar de film te vragen (ik ben kei ge-emancipeerd :p ) Ik wil dat mijn optreden vrijdag goed gaat! |
dat het vanavond is en de suprise gaat beginnen
|
Citaat:
|
huilen in zijn armen
|
Me gewoon goed voelen en bij hem zijn :o
Suus, foei! |
Op vakantie..... en dan nergens zorgen over hoeven te maken, gewoon liggen en nergens aaan denken....
:cool: |
Citaat:
|
dat f en j niet binnekort weggaan van school. Ik begrijp ze wel hoor en ik gun het ze ook maar het word gewoon minder leuk als ze weg zijn.
|
Ik wil eten. :) En dat het al morgenavond is.
|
-Een kamer in Utrecht
-Een een baan voor mijn vriend in Nederland zodat hij niet naar Luxemburg of Duitsland moet. :( -Mijn technisch tentamen halen |
dat m'n shirtje goed zit en ik er niet nog dikker in lijk :|
|
Een knuffel van m'n vriendje en op een warme plaats zijn.
Ik heb het zo koud.. - jeetje, dat zeg ik ook veel de laatste tijd, naja let er maar niet teveel op;) - |
Citaat:
|
mijn kerstkadootje :)
|
slapuh, maar daar komt nog niks van in want k moet nog leren :(
en ophouden met dat gejank, of iig dat jankt gevoel kwijt.. maar ja...gelukkig is dat alweer bijna weg... eigenlijk wil ik nu ook wel 2 dingen,die niet mogen :o |
Citaat:
|
Citaat:
de 2e en 3e.. snap ik wel, maar uh.. k wist niet helemaal zeker of die voor mij bedoelt waren.. :o (heeft dr wel onwijs over na zitten denken :( ) verder moet mirtje nog tot diep in de nacht leren...:( maar dan moet k nu wel beginnen :o en mirtje,.. ziet dr nu niet uit.. |
Citaat:
het had nix met de eerste te maken maar het moest even. begreep je wel wat ik bedoelde! ik vind het knap van je, dat je nu nog de disipline om te leren kan opbrengen. |
Eindelijk beter zijn, m'n oude kleuren op LJ terug en naar hem toe, maar daar moet ik me van weerhouden :(
|
Citaat:
ik wil op dit moment heel graag dat het morgen was... |
op dit moment wil ik zwemmen!
:( maar helaas gaat dat niet (n) kwil echt heel erg graag, zwembad is vandaag tot half 10 open en morgen ook. |
-*Verband en snee van/op hoofd weg en een ontspannen hoofd.
+*dat het zaterdag is; kamer verbouwen voor FlowerPowerParty:) *Uitslag over onderzoeken AD(H)D +*Dat het morgen is; winkelen met zus |
- Dat alles goedkomt met iedereen om mij heen
- Dat er eindelijk eens een gezellige kerst zal zijn - Dat mijn beste vriend eens een keer niet aan zichzelf denkt... Hij heeft er ongetwijfeld zijn redenen voor, maar het wordt onderhand irritant - Dat ik mijn toets morgen goed maak Maarja ik vraag weer eens teveel :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05. |