![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi. En dan nu gerechtigheid.
(overigens denk ik dat ie door de Koerden ontdekt is en dat de Amerikanen geholpen hebben :P) |
Citaat:
Ik ga niet ontkennen dat die vent een vervelende moordenaar is maar voor grote delen is hetw esten schulde aan de verpaupering van Irak in de afgelopen 12 jaar :| |
Citaat:
|
Het is zo 13 uur, dan hebben we de officiele persverklaring. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maak daar maar de laatste 20 jaar van. |
Citaat:
Ach. Soms is een slechts soap wel de waarheid. :o |
Citaat:
|
Als het hem is, zou het een ware impuls zijn voor het internationaal strafrecht als hij wordt berecht. Het zal een waarschuwing zijn voor al het uitschot op de aarde dat ze niet ongestraft mensen kunnen uitbuiten en onderdrukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 uur geweest.. iets bevestigt?
|
Citaat:
|
*It's me
*How are you gentleman, all your beards are belong to us :/ Achja, dat het nou echt invloed heeft op de aanslagen lijkt me sterk |
Waarom zo Saddam, met al die monsterlijkheden een eerlijke rechtsgang nodig hebben??
Is het voor de Irakezen niet veel ëerlijker om hem zelf te berechten? En als hij dan ter dood wordt veroordeelt, ... nou ja jammer dan. Ten slotte zijn het de gewone arme Irakezen geweest die zijn tirannie hebben moeten ondergaan, laten zij hem maar berechten volgens het Islamitische rechtssysteem. |
Citaat:
Haha :D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen ouwehoeren teveel. Dit nieuws kan wel weer nieuwe 4 jaren voor Bush betekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij ziet er dus echt niet uit!! Eng dat ie der uit ziet!! (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij had trouwens wel wat weg van Fidel :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Stel dat hij in Amerika in de bak komt, dan wordt dat van de belastingcenten van de Amerikanen betaald, ik zou mijn geld liever nuttig besteed zien,bijvoorbeeld voor de wederopbouw van irak, en Saddam gewoon een spuitje geven. Dat is veel goedkoper dan hem jarenlang te moeten onderhouden in de bajes ) |
Mooi. Hoewel Bush de verkiezingen nu waarschijnlijk wel in the pocket heeft. :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je de positie van Bush hebt zou je wel degelijk enige intelligentie moeten hebben, en die heeft onze vriend Bush niet echt in overvloed |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |