![]() |
Citaat:
|
Afgelopen jaren werd de uitzending integraal in RealPlayer-formaat (yuck) op Internet gezet. Daarmee ga ik 'm komende week ook eens proberen.
|
Citaat:
|
Geeneen fout!!!!
aangezien ik niet meegedaan heb :D |
Citaat:
|
k heb bewust niet meegedaan dit jaar, ziek & dictee wil neit bij mij :o
|
Ik wist helemaal niet dat het er was :(
|
Ieman enig idee hoe we de oma van Leonie door de selectie kunnen krijgen.
Ze had de afgelopen jaren steeds 0 fout en dit jaar 5. :o Ze doet nog steeds correctiewerk voor examens. |
Dit was het 10e jaar op rij dat ik me voornam om mee te doen en het uit luiheid niet deed :) Jubileum!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gemist :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had er 26 fout, en vorig jaar iets van 31 ofzo.
Citaat:
|
humm tegen vorig jaar 11 dit jaar 41 :s ware er dus wel weer lekker veel allemaal van die stomme fouten van los en aan elkaar geschreven woorden enzo
nou ja volgend jaar beter :D |
Ik bekijk de herhaling wel.
|
damn, waarom mis ik dat nou ieder jaar???
maar mijn mama had wel meegedaan en die had 39 fout geloof ik :) weet iemand wanneer de herhaling komt? |
Citaat:
ik moet hem nog doen, ik heb hem op band staan:D (kwas nie thuis gisteravond) |
krijg je pijn aan je hand van al dat schrijven :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
23 en gvd vorig jaar maar 17!!! Is dat goed eik?
|
Ik had 65 fout :o (vorig jaar ergens in de 30). Mn Nederlands leraar had overigens 20 fout en mn moeder 29.
|
19 fout.
|
mijn oma had ook 5 fout!!
ze is een ware taalpurist en net zoals jouw oma heeft ze ook altijd nul tot geen fout geweldig vind ik haar |
Citaat:
|
Ik heb geeneens meegedaan....
|
kheb niet meegedaan:)
|
Dat programma is helemaal aan mij voorbij gegaan. (y)
|
tsja, ik moest werken, maar 2 jaar geleden had ik 37 fout, dat was toen heel netjes geloof ik. maar ja, volgend jaar doe ik zeker weer mee hoor!
alleen dan moeten ze het niet weer op maandag uitzenden als ik moet werken :o |
23
|
Citaat:
|
Ik had 31 fouten, vorig jaar 21. Ik heb het dus aanzienlijk slechter gedaan dan vorig jaar, maar gelukkig nog wel beter dan eht gemiddelde.
|
Heb niet mee kunnen doen wegens fijngeplande (jaja, áán elkaar) tandartsafspraak.
|
ik had maar 3 fout!!!!!
In de eerste zin :rolleyes: |
Citaat:
Hier kun je trouwens ook alle vorige dictees terugvinden. Je lacht je rot! |
Ik geen enkele fout.
Maar dat is ook alleen maar omdat ik 't in de herhaling gezien heb. |
Citaat:
|
Mijn eerste keer dat ik meedoe: 37 fout! Ik vond het nog best meevallen, en het landelijk gemiddelde zal wel hoger liggen dan 39 fouten hoor, aangezien het toch een select gezelschap is daar.
|
Citaat:
|
Ik heb het wel gezien, niet meegedaan. Wel heb ik soms even bedacht hoe je bepaalde woorden moest schrijven. De spelling van de woorden ging opzich wel, maar wel had ik vaak fouten bij het al dan niet aan elkaar schrijven van woorden.
|
Ik had 31 fouten! das vet weinig vergelijken met die gast die "kutmarokkanen" zei, hij had er 60 ofzo?
|
Citaat:
|
Ik had 19 fouten. Grappig, want vorig jaar had ik er 47, terwijl ik het deze keer toch echt moeilijker vond. :confused:
|
Citaat:
|
Ik wilde meedoen, maar ben het vergeten :o
|
Citaat:
|
Ik kwam er 2 minuten voor het begin achter, gauw pen gegrist en een paar blaadjes. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |