![]() |
Citaat:
|
Citaat:
dat gesprèk ook onder het visagie: ja ik WIL ontmaagd worden , dan, zolaat en op die manier whahah |
Ik vond het vandaag best leuk. Dat meisje van Hilflinger heeft tenminste nog hersens! Ik vind het heel goed dat ze een eigen huis wil, en zichzelf wil onderhouden. Die andere heeft de inteligentie en het uiterlijk van een koe.:s
|
Citaat:
|
Mja, niet echt boeiend... hoewel dat ene meisje best knap is.
|
Citaat:
en nèt, over dat: ja! ik ben niet gelukkig in mijn jeugd geweest en ik moet huilen, als iemand het woord: "jeugd"zegt... ben dingen tekort gekomen blabla (en toen liet de camera man àl die due dingen zien, die ze vroeger allemaal heeft gehad :cool: : speeltuin, zwembad, fiets, brommer, stepper etc.) |
:s alsof je daar perse gelukkig van word. wat een bullschit:s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb het nu twee keer gezien en wat ik me afvroeg, waar is die jamie (heet ze toch) bekend van. Heeft ze ook nog bekende rijke ouders of is ze gewoon de vriendin van?
|
dat vroeg k me ook af maar haar achternaam is gleicher komt me bekend voor wie weet het?
|
Dikke hoer:"Oh my god, I like totally think your intelligence surpasses like 99,9% of the population."
Dunne hoer:"Oh my god that's so sweet! What's surpasses?" :rolleyes: |
Citaat:
|
Oh, ik vond het geweldig. <3
Hoe die mensen bij TH keken toen die 2 heel die collectie af gingen zeiken. :D &in die speelgoedwinkel. |
Citaat:
|
ze kijkt ook altijd so zielig ze lijkt veel uder dan 18
|
Citaat:
Ik heb gister gezien en ik vond het voornamelijk ontzettend grappig omdat ze zo verschrikkelijk immens dom zijn, en Jaime een verschrikkelijke jurk kocht die haar iets dikkere figuur op precies de verkeerde manier benadrukte. |
verwende bitches zie ik in t echt al vaak genoeg, tv is voor amusement
|
Ik kijk het omdat ik iedere keer weer sta te kijken van hun domme uitspraken en gedrag. Daar geniet ik van. En ik vind Ally n heel mooi meisje.
|
Wij hebben geen MTV thuis en dat vind ik nu best wel jammer, lijkt me best leuk programma, maar even proberen op internet te kijken dan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze irriteren me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |