Citaat:
JUH schreef op 07-01-2004 @ 01:25:
ik vind 't al absurd dat er 2 versies zijn van een smiley :)
maar ik bedoel waarom is 't nou veranderd?
om de lengte van confused? rolleyes is evenlang, waarom is die dan niet veranderd? en waarom zijn niet alles smileys naar 2 karakter invoer veranderd... dan is alles lekker kort..
|
Ik vind het niet absurd als je een bepaalde smiley op meerdere manieren kna typen. Wel vind ik het raar staan als een smiley twee keer in de keuzebalk staat. Dat alles in één letter kan juich ik inderdaad toe, maar zolang het niet naast de oude variant bestaan kan is het neit te doen.
Citaat:
en waarom 't zo'n probleem is.... nah naast dat 't onlogisch is dat zulke dingen worden geimplementeerd, maar niet consistent (1 wel maar de rest niet), en ook nog eens binnen een zeer kort tijdsbestek... (wat opzich geen probleem is maar 't blijkt dat er niet overal aan is gedacht)
|
Het tijdsbestek is makkelijk uit te leggen. Omdat ik niet inzag (en inzie) dat dit een probleem zou opleveren en het volgnes mij simpel te implementeren viel dacht ik dat ik het wel kon doen. Ik geef toe dat ik het beter eerst had kunnen testen met een anere vervanging maar ik heb het niet zo gedaan en ben er achter gekomen dat het niet geheel succesvol te implementeren was.
Citaat:
Heb je ook nog dit, er zijn mensen die bewust de :? gebruikte voor iets anders dan de confused... anders zouden ze die wel gebruiken... en omdat de :? op verschillende andere fora ook anders is dan wat de confused hier voorstelt... en ook dat maakt opzich niet veel uit maar... vervang dan : confused : door : con : als 't zonodig korter moet... dan kunnen mensen die andere gewoon nog normaal gebruiken...
|
Ik zou neit weten wat :? anders zou betekenen dan verward. Maar goed, als we rekening moeten houden met wat er voor gebruiken op andere fora zijn dan is het eind zoek en voldoen we hier zeker niet.
Maar goed. Het ziet er niet naar uit dat ********** zijn zin krijgt omdat het niet gaat dus voorstanders hebben pech en tegenstanders hebben hun zin. Lijkt me niet dat deze discussie nog zinnig is (ik laat hem nog we open voor diegenen die anders denken)
|