![]() |
Citaat:
|
nieuwe trend ofzo ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
2) ik dacht er zat iets anders in golden power, maar ik kan me vergissen |
Citaat:
suiker glucosesiroop voedingszuur: citroenzuur (E 330) zuurteregelaar: natriumcitraat (E 331) taurine (4 g/l) koolzuur glucoronolactone (0,24 g/l) cafeïne (0,3 g/l) aroma's inositol kleurstoffen:ammoniakkaramel (E 150 C) riboflavine (E 101) pantotheenzuur nicotinezuur vitamine B6 vitamine B12 |
:D hehe!
|
taurine, daar kwam ik niet op, maar er zit dus wel caffeine in
dank u! |
ik slik altijd asperientjes door met cola, en nog nooit een xtc gevoel er van gehad hoor, dus gewoon bullshit lijkt mij.
|
Citaat:
|
ik heb een keer om het effect te testen een asperintje in een half liter flesje gegooid en opgedronken
volgens me klas ben ik nog nooit zo rustig geweest als toen ik merkte amper wat op wat er gebeurde om me heen en zat een beetje dromig voor me uit te kijken |
er zijn ook mensen die zeggen dat je geil wordt van cola+aspirine......er gebeurt eigenlijk helemaal niks, tis gewoon placebo-effect
|
Leuk dat iedereen altijd paracetamol en aspirine door elkaar haalt. Paracetamolletjes mogen dan in de volksmond wel 'asprientjes' genoemd worden, het is simpelweg een andere pijnstiller.
Dus als de combinatie aspirine/cola al zou werken zit je met paracetamolletjes gewoon verkeerd ;) |
wat gaan jullie godvergeten lang door op iets wat toch niet werkt zeg! :|
|
H.e's a got a big ass motherfucking point, so big, you can see it from the moon. Hell yeah.
|
Weet je wat je ook eens moet proberen??? Baileys met Tonic, das heel lekker en het schijnt dat je er vet van gaat trippen.....
Moet je echt eens proberen man..... |
Jaa van heroïne schijn je ook vet te gaan trippen, echt eens proberen man :eek:
|
Citaat:
|
opzich is ie vast niet serieus
|
Citaat:
Citaat:
fabellllll Ik denk dat het misplaatste grapje hierop gebaseert is (n) |
all in favor of a slotje say Ai
Ai |
Aaaaaaaight
|
ik stem voor een slotje
|
ja slotje is ok
|
Owh, mijn voorstel heeft aanhang :D
|
Citaat:
|
Citaat:
owowowowOW, wat een leuke woordspeling coopie! :p |
*vul mezelf ff aan*
tjongejongejongejonge, ik heb in tijden niet ZO gelachen! :p (y) ;) |
*rolt over de grond terwijl ik mijn kont eraf lach*
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar eh....Als je nouw niet tegen asprines kan dan?! Zoals ik...ik hoef maar een saridon ibuporfen paracetamol..enz in te nemen en een minuut later ligt alles in de pleej......?!?! gehhe...andere manier om high te worden van Cola??! Weet iemand een manier?!:P geheh |
Cola + urina = BENZINE???
Hej mensen.. Laatst hoorde ik van iemand dat als je een 5 cl bekertje urine in cola deed, en dat schud, dat je dan Benzine wordt... Is dit waar? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een schande dat dit topic nog open is
|
hmm. opzich wel ja
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |