![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Om nog ff het hockey en zeilen te versterken, dat doe ik allebei hockeyseizoen is afgelopen, maar zeilseizoen is lekker volop bezig!!! Relaxed weer, dus echt beterzzzzz! Nog toernooien met plaats in de aanbieding??? hahaha |
Ik doe korfballen 2x in de week + zaterdags wedstrijdje spelen.
En verder fiets ik 5 dagen per week van mijn huis naar school (2 min.) en weer terug. |
fitnes: 4 keer per week 1,5 uur = 6 uur.
paardrijden: 5/6 keer in de week een uur 5/6 uur. |
Boksen:
Training: 4x per week 2 uur En elke avond hardlopen |
Ik zwem 4 keer per week een uur... en reken maar dat dat vermoeiend is! Maar er zitten ook voordelen aan.. je buik wordt 'mooier' :D
Verder nog elke dag 2 keer per dag 227 meter per dag naar school lopen... Ik heb 't echt zwaar... :p |
3 keer in de week Kachttraining/fitness 7x per week 5/6 km hardlopen. 2 keer per week gewoon Crossen (laten we het trainen noemen) en dan eens in de 2 weken nog wedstrijd crossen.
|
1 keer in de week kungfu 2 uur
1 keer in de week wushu 1,5 uur 1 keer in de week badminton 2 uur wedstrijd tijdens competitieseizoen badminton 1 keer in de week |
7x per week hardlopen
|
5 tot 6 x per week paardrijden, komt neer op zo'n 8 uur, denk ik
|
3x 1,5 uur fitness
1x 2 uur tennistraining +nog wat toernooien |
paardrijduhh!!
bijna iedere dag. in totaal zo'n 10 à 11 uur per week ongeveer. 1 uur rijden per dag + (van te voren en erna samen nog ongeveer) een half uur stappen. is dus ongeveer 10 of 11 uur AND I LOVE IT!!!!! bye bye, |
Paardrijden 7x per week
spinnen 2x per week |
Hockeyen 3x 1,5 tot 2 uur....
+ zondag wedstrijd van uur een kwartier.... Tennissen 4x in de week... Ligt eraan hoe ver ik in t toernooi kom :) |
Ik dart elke week op woensdagavond minstens 2,5 uur. Dan speel ik op zondag soms nog toernooien, dan ben je ook weer een uur of 3 of meer aan het gooien en verder speel ik zo veel mogelijk.
|
mijn sporten zijn skeeleren in de zomer 2 keer trainen + 1 wedstrijd en in de winter schaatsen 2 keer trainen en soms een wedstrijd :)
|
atletiek, een uur of 9 per week.
|
atletiek
totaal zo'n 6-8 uur in de week, ligt eraan of ik nog een extra duurloop doe en of ik die week wel of geen wedstrijd heb |
1 uur in de week turne, 1 uur duiktraining (snorkelen en veel zwemme)...
en ik fiets elke schooldag 10km naar school en 10km terug... is ook wel sporte vind ik |
streetdance kan oplopen van 2 tot mishcien wel 4 of 5 uur in de week ligt eraan wanneer we wedsatrijd hebben.
|
1 uur judo en 3 uur schoolsporten
|
uhm fiets elke dag eerst 5 km (veel he?? :rolleyes: ) heen naar school en daarna dus ook nog trug..... :rolleyes: en ik badminton een keer in de week 1.5 uur. en ja wat doe ik nog meer ik fietst zon beetje elke zaterdag naar de stad. mja das nie zo vermoeiend en ik houw wel van hardlopen, alleen heb geen zin om van badminton af te gaan en nu nog op hardlopen te gaan. en ik gym op school natuurlijk ook nog twee uur in de week. :p
|
ik doe honkbal 2x in de week een trainig van 2 uur en zaterdags een wedstrijd van 2 uur.
Dus 6 in totaal Daarnaast ga ik ook 3-5x in de week fitnessen ongeveer 1.5 tot 2 uur Dus tussen de 4,5 en 10 uur In de winter ga ik altijd taekwondoen 2x in de week in totaal 4 uur. bij elkaar doe ik tussen de 10-16 uur sport per week. |
5x per week intensief hardlopen en dan in het weekend vaak wedsrijden :)
|
Hard lopen voor me zelf. Zit niet bij een vereniging of zo. Het is me vanaf het begin van de vakantie gelukt elke avond een stukje te lopen. Ik probeer elke avond iets langer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga vaker joggen langs de maas... um 1 keer per week of zo
|
Citaat:
We krijgen er nu 10 weken lang 1 uur competitietraining bij :) :) :) |
2 a 3 keer per week KKG (Klein Kaliber Geweer)
Of terwijl sportschieten. Groet, the marshall |
synchroonzwemmen en dat 7x per week
|
badminton
2 keer per week, plusminus 4 uurtjes en int wedstrijdseizoen iedere week een wedstrijd erbij |
Fitness, varieerd wanneer ik het doe, maar als ik ga fitnessen i het meestal een uurtje of ander half uur :)
|
Tijdens het schooljaar skateboard ik minstens 2 uur per dag (als het regent in mijn garage :D ) en in de weekends 5 uur per dag. Nu tijdens de vakantie skateboard ik elke dag minstens 5 a 6 uur.
|
kzit al 8 jaar op volleybal, tseizoen is nu afgelopen..
na de zomervakantie ist 1x trainen per week (2uur denk ik) en op zaterdag een wedstrijd |
ehm, ben miv dit zeisoen gestopt met tennis wat ik 1,5 uur per week deed
ik fiets nu nog zon 150 km per week |
Kitesurfen :D zodra als het waait sta ik weer lekker op het water en in de zomervakantie natuurlijk 4 weken volop wildwaterkanoen in de alpen jeh :p .
mzzls zomer |
elke dag nadat ik terug breng van me kranten wijke sochtends ga ik een uurtje skaten en daarna van 9uur tot 12uur fitnessen 5 keer per week
|
Ik voetbal 3 x per week een hele wedstrijd zeg maar
|
Voetbal, 2 x per week training en voetbalwedstrijd in het weekend
& Atletiek, 3 x per week training |
boks, 2 tot 3 keer per week........
|
Skateboard 3/4 keer per week
|
golf 6x per week
|
Kratten naar de winkel brengen, ongeveer twee keer per week. :D
|
Zwemmen 3x pw (voor de college's)
Voetbal 2x training en 1x wedstrijd |
Eén uur per week aerobics, tae-bo of steps.
|
uhh, ik volleybal. Ik train nu 2 a 3 keer per week, en op zaterdag wedstrijd. Een paar jaar geleden trainde ik 4 keer per week en dan soms op zondag 5 uur :S.. nu is er ook nog zoiets als school ..
|
uhm 2× basketball training + bijna elke zaterdag wedstrijd
|
Ja...... uhh 1x trainen van duiken, 1,5 uur zelf trainen vant zwemmu ennuhhh 1uur tennissen en dan nog vrij tennis maar da week nie .... is altijd anders
|
tennis 2 keer per week (1x1uur en 1x 2 uur)
fitness 3 keer per week (1,5 uur per keer) en ik ren vaak nog een stukje savonds oja en school gym natuurlijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |