![]() |
intressere, wat lul je, tssss (wat af en toe zwaar irri is :D), ih, en nog 1tje maar die kenk me ff niej herinnere :S
|
Stopwoorden? Kut, fuck, cholera en negers...
|
Citaat:
|
boeiuh
zeg maar juist weetje |
ik weet hem al :D
nee ga weg joh :| |
Spam
Spaam Spaaam Spaaaam Spaaaaam Spaaaaaam Spaaaaaaam Spaaaaaaaam Spaaaaaaaaam Spaaaaaaaaaam denken deze :rolleyes: |
wtf, sorry hoor, dikke lul, jij pseudo kreng (vraag me nie hoe ik eraan kom hoor!) oja, en ook nog: Fuck off!!!
|
Citaat:
hoe kan je nou je stopwoordje vergeten? |
Citaat:
"Wat een kut-SE.....STERF" Maar na die moord op de conrector vatten de leraren het niet meer zo licht op als vroeger denkik :rolleyes: |
woesjjjjjjjj :D
jatoch of niet dan jawohl!! das ist genau das stimmt auch die kinder!! oh ja joh? |
Uhuh, meid, lieveling, honnepon, anyway, by the weg, snap je wel?, dooooooooooh!, c'est vrai?, de rien, echt niet normaal gewoon.
|
35.000. In de zin van "dat heb ik nu al 35.000x gezegd...
|
hmm vet (ik kan r neit mee stoppen :S)
goh oww echt?? uhll dat is VIES oww..naja wat jij wil joh.. serieus oww kindje (als iemand iets doet) |
Volgens mij heb ik dat niet echt. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg vaak: Schade (op z'n Duits uitgesproken) Swa Je weet toch Jeetje Gay The drama Tfoe Wallah :o |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry........ :o |
weejewel,
niet dan?, moeje doen, vier een feestje..., vier een hoerig feestje..., wappi, toch?, tiete, wtf, sure, truste neh?, wanker, trekpop, brultiet, platgereden naad, [CP]Uitmuntende Hoer, [CP]Kapotgehoekte Naad, and so on :| |
Citaat:
|
whoei, gaaf, ja hallooo
|
er zijn twee woordjes die ik te pas en te onpas gebruik:
vies en dubieus |
damn homie, chickie, ontzettend
allemaal ontzettend fout, mja, boej |
als je nog een nieuw stopwoordje zoekt: http://forum.scholieren.com/showthre...s&pagenumber=1
|
grapjas
|
vroeger: vent (en neen ik ben niet van Gent)
nu: weetwel, wé (vb: das wel niet mijn schuld wé [oké ja moet em wel lezen in mijn vlaams dialect]), allé ja. :D |
Stopwoorden top 3:
Ah, dude! S.A.R.S. Verdamf toch mal (of hoe je het ook schrijft, kan geen Duits) |
Stop
Halt Mist, verminder uw vaart, verdubbel uw afstand Tot hier en niet verder Dit is de druppel die de emmer deed overlopen Nu is de maat vol AN DIE WAND! |
Maareh of nee maar... Heel irritant...:P
|
En ik schijn achter elke zin 'hoor' te plakken.
Hoor! :nono: |
Citaat:
|
- Maja
- Maar goed... - Dus ja - Gèèèèèèk! :D - Ouwe hoer gek! - Zooi |
- mjaaaaaja (als ik iets niet snap/iemand dom doet)
- duss - ik schijn te vaak sorry te zeggen :o maar dat is denk ik niet echt een stopwoordje. |
ik heb ook iets met duits...
rusli hatte keine beine!!! aber.. nicht.. schade.. also das ist blöd/wansin/looss |
ik weet niet waarom maar sinds een paar dagen loop ik overal 'tering' bij te zeggen.. terwijl ik een hekel heb aan dat woord.. maar het zal wel weer overgaan..
|
Citaat:
|
JOKO PLUS
uhu Da zei je ja immer stramm ghans gheil |
"Luister"
"Nee.. echt?" "Quats" "Dus niet" |
Citaat:
<3 |
Citaat:
|
kanker
|
We doen altijd wel van
Gestapo, aufmachen, Schnell! Gegen die Mauer -Aber die Kinder? Die Kinder auch! |
Citaat:
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|