![]() |
Citaat:
|
Alleen als ik de behoefte voel.
|
Citaat:
|
Alleen als het een meisje betreft van 14 jaar of jonger.
|
bijna nooit. ik kijk niet eens of iemand m of v is
|
soms, veel hebben geen foto boek:o
|
Citaat:
|
Nooit. Nouja, ik geloof dat ik t een of twee keer heb gedaan.
|
Alleen bij vrouwlijke forummers...... :)
|
Best wel vaak. Het is een vage gewoonte aan het worden. Ik vind het handig als ik een gezicht bij een nickname kan plaatsen.
En ja, een avatar kan ook, maar die worden vaak nogal verandert :) |
Nee, ik wil niet graag weten hoe mensen er uitzien, want sommigen maken zich al zo onsterfelijk belachelijk, dat hun uiterlijk niets kan goedmaken voor hun stupide gedrag.
|
Ja.
|
soms...bijna nooit
|
soms, ik heb het niet nodig, ik heb mijn eigen progamma daarmee zie ik ook die foto's
|
vaak :o
en bij mensen die geen fotoboek hebben, kijk ik af en toe if die is aangemaakt :o |
Citaat:
|
ik vind t veel leukerzelf een beeld te vormen van iemand.... ik kijk alleen als iemand iet sover uiterlijk zegt of als ik veel op iemand reageer
|
regelmatig, ben altijd wel nieuwsgierig naar de andere mensen op dit forum..
|
Ja, soms kijk ik wel eens in iemand zijn fotoboek. :o
|
Soms in een bepaald profiel, maar verder dan dat ga ik nooit.
|
Ik kijk in het fotoboek als iemand zegt dat hij/zij lelijk/mooi/dik/iets anders is, of als iemand zegt dat hij/zij op een beroemdheid lijkt. Op zoek naar bewijs :).
|
ik doe dat soms wel, ik vind het gewoon leuk om te weten wat voor gezicht er schuil gaat achter een bepaalde post.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
soms
|
Ik wil altijd graag weten wat voor iemand ik voor me heb en dan valt het altijd weer tegen als iemand geen fotoboek heeft... maar ja, dan maar geen complimentjes van mij :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
soms
|
nooit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, helemaal niet :cool:
|
Citaat:
inderdaad, bij mij ook niet *is sparende voor dig. camera* |
ja opzich best wel vaak, ben nogal nieuwsgierig
|
Citaat:
|
Vorig jaar keek ik daar in de maand januari het meest van alle forummers. :) Zegt genoeg denk ik?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |