![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goeie ska(-punk) bands: Shenanigans..:P Catch 22 Less Than Jake Reel Big Fish BossTones Skatalites Rancid Mad Caddies En natuurlijk vergeet ik er nu een heleboel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm. in het begin lijkt het hier wel een spelletje wie de meeste ska bands op kan noemen. cool joh.
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe mij maar skapunk van De Hardheid (y). Voor de rest niks. |
Citaat:
de hardheid is dus echt wel nederlands beste skaband |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij mallerd!
|
Citaat:
qua authentieke ska is rude rich technisch gezien wel stukken beter ja. Thomas Streutgers is echt een fucking goeie saxofonist |
Citaat:
|
mjah, want wie begeleidt altijd de die hard ska/rocksteady zangers als ze naar Nederland komen zoals Alton Ellis en Chris Murrays? idd, rude rich, en niet de hardheid ;) ik vind rotterdam ska jazz foundation ook een erg goeie band trouwens
ok denk hier maar even overna :D nu ben ik voedsel genereren |
Ik heb ze toen met Rico Rodriquez gezien en dat was wel vet ja, maar het was lang niet zo'n groot feest als een hardheid concert, dat kan ik je wel zeggen hoor :p Rotterdam ska jazz foundation vond ik in t voorprogramma van the Skatalites hier in t patro best tegenvallen, had meer van ze verwacht.
|
Citaat:
+ Ska mm ja als het tenminste 'n beetje uptempo is (y). |
Citaat:
|
dit concert was vorig jaar februari
k heb weinig meegekregen van t concert verder omdat ik heel de avond dronken met een klasgenote heb zitten kleffen :bloos: :D t was wel vet maar ik ben niet eens aan skanken toe gekomen :s |
Toyshop :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
roy paci & aretuska
skatalites en nog een hoopje :bloos: |
Citaat:
Ik kon ska een paar jaar geleden soms nog wel waarderen, maar dan voornamelijk skacore en wat er op lijkt. Operation Ivy, Leftover Crack en Capdown. Maar goed, zelfs ska heeft een scene, en ik word er misselijk van (n) Het zijn ook altijd van die tergend vervelende mensen die van ska houden, of ligt dat aan mij? Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je komt vaak wel de echte bikkels tegen bij ska concertjes. Die heb je toch minder bij HC shows :) |
Citaat:
haha ik had vanochtend weer eens less than jake opstaan, is wel grappig als je het 1 x per jaar hoort (y) |
zelfs dan nog niet
|
Citaat:
|
stoer ;)
|
Citaat:
Als ze weer op een festival komen ga ik er waarschijnlijk wel heen \m/ :cool: http://130.18.140.19/mmsoc/mr-t.jpg sorry voor de lay-out verneuking |
Ik weet niet waar iedereen het over heeft, maar als we het over ska hebben zijn de enige goede voorbeelden van ECHTE ska:
Prince Buster & THe Allstars The Skatalites Rude Rich & The High Notes authentieke ska! :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
alsof dat de enige goede ska is. Laurel Aitken bijv. (zei lompo ook al zie ik.) en als je Judge Dread, The Selecter en The Specials dan niet meerekent bijv. ah well.... Toots & the Maytals anders? hm? |
Athena kickt ook echt ass
turkse ska ze waren net nog op TRT int te zien met opnames voor het euro visie song festival. te stoer gewoon |
Ja joh. goeie tip van me? :p
ik heb straks die nummers binnen waar ze ook turks zingen . (y) |
Citaat:
kan niet wachten om er meer van te leren kennen |
Ik HAAT Ska! :eek: !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
inkoppertje: lepra
|