![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
LEPRA! |
Citaat:
The Clash :) Dat is pas een echte punkband :D Joe Strummer is gewoon geweldig. Ennem, moderne punk? Strike Anywhere. Steekt toch echt met kop en schouders boven de rest uit. Troep zoals Rancid ofzo heeftme nooit kunnen boeien. Pret(pop)punk zoals NoFX ooknooit echt eigenlijk, hoewel nummerzoals The Decline van hun echtgeweldig zijn. |
Citaat:
hehe, het verbaast me dat jij nog weet wat dat is :D |
Citaat:
haha, echt grappig De Ramones vind ik echt gaaf maar the clash doet me weinig (op enkele nummers na). Strike anywhere ken ik niet maar Rancid vind ik écht een van de betere punkbands (de skanummers vind ik stukken minder). NoFX vind ik weer wel gaaf maar the decline duurt me echt te lang... maar goed dat we vanavond bruut gaan zuipen, hebben we dat in ieder geval gemeen :D |
Citaat:
Inderdaad. Bier houden we allebij van, en dan heb je tenminste altijd een discussie iets :D |
als je maar van midtown houdt.
|
Citaat:
Maar dat geen echte punk toch? |
SugarCult
|
Citaat:
|
Citaat:
het is bij langen na geen emo m.i. |
De Heideroosjes!
|
Bust!!!
|
waarom vist niet iemand die oude topic op, om nou weer al mijn favo punkbands in te typen :|
|
The Clash vind ik wel geweldiger dan de Ramones. Maar met "da's pas een ECHTE punk band" bedoel je dat de Ramones minder punk waren? FUCK YOU dan! Ramones waren echt NIET minder punk dan The Clash. Het is punk of niet punk, de rest is alleen persoonlijke voorkeur.
|
wat is dit nou voor een 'kees is punker dan katrien'-discussie :s
|
ow en genoeg punkbands die toch redelijke muzikanten hebben:
strung out, rufio, inspection 12, weekveel wat nog meer allemaal.. het gaat me om hoe goed de nummers zijn, maar als t nummer goed is, doch zeer klote gebracht word door een stelletje prutsers, komt t ook niet over.. kortom ik vind t beide wel belangrijk, tenzij de nummers in alle simpelheid gewoon supergoed zijn (wat in de punkrock dus gelukkig vaak genoeg voorkomt) |
strung-out en crap is allemaal nog de lege punk, waarin punk slechts een naam is van de soort muziek en kleding, misschien ook een beetje attitude. Zelfs dat kan je nog geen muzikale hoogstandjes noemen.
|
Citaat:
maar zeer relexte solo idd.. :cool: ps: de solo van de intro van life won't wait is ook vet :cool: (mar k weet nite of die van matt is) |
Citaat:
ik vind die teksten van strung out nogal bovengemiddeld voor een punkband om over de technische kwaliteit van de muzikanten nog maar te zwijgen |
Citaat:
|
er is genoeg punk met muziekaal hoogstand, maar dat heeft niks met het wel punk of niet punk te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
punk was meer dan alleen touren en je leuk aankleden. |
daar heb je gelijk in..maar jij wilt dus zeggen dat als mensen vroeger zeiden dat iets een goede punkband is dat het dan niets met de musicale hoogstanden temaken had, maar met het feit hoe goed ze een boodschap over konden brengen?
Jesus ik moet egt gaan slapen.. |
Citaat:
|
The Casualties, vorig jaar live gezien en zekersteweten voor mij de beste !
Het is wel streetpunk maar dat mag hier ook wel toch ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar boeie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zij zijn echt fenomenaal |
Citaat:
|
Ik vond Devotchkas altijd lief ghehe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit moment luister ik veel naar the casualties en consume.
maar bands die ik dan leuk vind dat wisselt per paar weken,maandje ofzo. |
mark, heb je die cd van beans al geript?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bust is gewoon de grondlegger van de punk... echt, ruiger dan dat kan nie :| |
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |