![]() |
-zwarte wijde broek
-zwart strak shirjte -wijde griijs vest -brak. |
- lichtbruine ribbroek
- zwarte trui - zwart riempje - rode patta's ;) |
Citaat:
ik heb aan: zwarte rok zwarte coltrui bolletjespanty ballerina's |
Citaat:
Citaat:
Post es een plaatje ofzo :cool: |
een streepjes pyama broek
zwart big shirt met "I'll only get up for a big hug" :rolleyes: en blote voeten met verse blauwe nagellak Citaat:
|
zwarte broek
gele trui met wijde hals roze kralenketting (die ik op de zolder heb gevonden en die eigenlijk van mn moeder was in 198? :o ) en aapjes-pantoffels :) |
jogging broek, wit tshirt ; schilderkleding
|
Citaat:
daarom zeg ik iets verderop ook dat die gast niet weet wat ie lult.. ik draag alleen maar merk zoals je ziet :) maar het princiepe rondom allstars vind ik zo dom.. ze koste vroeger nog geen 5 gulden per paar.. en nu lap je er 50 euro voor.. het gaat mij totaaaal niet om die 50 euro.. want das vrij cheap voor schoenen he :) maar het gaat me wel om het feit dat dat, nou moet ik nog gaan tellen ook, 2200% duurder... dat bedoel ik dus ;) |
nog lang geen tijd om uit huis te gaan kleren :)
oude blauwe polo en hang/pyjama broek van de h&m |
Donkerblauwe Puma's
Ruitjes sokken Hema Jeans Replay. Krijtstreepboxer Joop Wit shirtje Lichtblauw (2 tinten) shirt met fijne ruit TH Creme/donkerrood/donkerblauwe polo Gaastra Geurtje: Python van Trussardi (en als ik zo de deur uit moet: Donkerbruin ribjack Cottonfield, Zwart suede handschoenen, zwarte sjaal, bruin gebreide muts Diesel) |
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg
Kikkerprinsen sokken. :o Ze gaan zo uit maar ze zijn zo lekker warm. http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg Voorkant broek en riem. http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg Achterkant. http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg Nu nog dit. Ik zit nog even in dubio over wat ik erboven doe. |
Citaat:
|
-zwart fluwelen lange rok met rozenprintachtig iets
-zwarte polo -zwarte tuniek/gilet achtig iets -zwart ondergoed -blauwe sokken :| -haar los, zilverkleurig haarbandje en Noé heeft een mooi figuur :bloos: |
*M'N SPONGEBOBSQUARE PANTS BOXER (trots)
*bh *sokjes :D hello goodmorning |
donkerblauwe trainingsbroek van nike
wit shirjte van de hennes groot adidas vest van broertje ik heb veel te veel vrij |
wit t-shirt met lange mouwen H&M
zwart t-shirt erover heen met lage hals H&M spijkerbroek GAP zwarte riem H&M zwart ondergoed een zwarte haarband, mn haar in een hoge staart en zwarte paladiums en een foto http://picserver.org/view_image.php/110AC09SR4O |
Citaat:
Weet ik nou gewoon niet beter of wat is er mis met mij :'( |
wit ondergoed
wit hemdje met spaghettibandjes paars t-shirt met streepjes en korte mouwen lichtblauwe spijkerbroek met omslag zwart fleece ritsvestje los haar |
helder blauwe wolle trui benneton
zachte zwarte strakke broek ( lijkt fluweel) snowboots over broek met zwart fluffy nep bont bovenaan ( op de kapstok een rood met zwart tenson jack) |
Citaat:
Maar bij deze broek is het merkding van stof, dus dat scheurt uit denk ik. Heb er eerlijk gezegd ook nooit over nagedacht. |
Citaat:
Ik heb aan: Zwarte ribbroek, D&G Rood truitje met wijde hals polkadot riempje zwarte sokken |
Citaat:
Aan de voorkant net zo laag als de famous Paris Hilton pakjes. De achterkant is iets hoger, net onder de kuiltjes in mijn onderrug. |
Citaat:
|
Lage, wijde, beige broek met zakken
Zwarte riem met witte stippen Zwarte coltrui |
Citaat:
|
-wit bloesje boss
-donkere wijde broek d*g -over bloesje heen blauw rood gestreep tshirjte met vhalsje van h*m -blauwe hoge adidasjes met wit en rood -rood riempje van h*m -zachtgele bh/string van fila -roze met oranje jip en janneke sokken -luchtje chance van chanel -makeupjes -kettinkje met zilver gedraaide dingetjes en granaten tadaa; http://www.imagestation.com/picture/...8/f980774f.jpg |
inmiddels omgekleed
donkerblauwe broek donkerblauwe trui met daar onder een polo |
grijze wijde wollen rok met fluwelen versiersels aan de onderkant
zwart truitje met kantrandjes grijs wollen jasje zwarte legging, sokken, ondergoed |
Citaat:
|
Wijde broek
Dc schoenen Zwart anti - flag shirt |
zwart-grijze sokken
donkerblauwe broek opgerold zwart truitje zwarte coll witte trui erover heen kisten |
Citaat:
oh .. wit/zwart le coq sportif, spijkerbroek, wit overhemd, zwarte trui.. damn.. wat een combi met m'n schoenen... :) nouja.. het was het enige wat nog een beetje schoon was.. (wasmachine kapot :s) |
nix...heb een groen dekbed om me heen, dat was het (had geen zin om iets aan te trekken toen ik opstond aangezien ik toch bijna gelijk weer onder de zonnebank zou springen)
(en ja dat = lui) |
wijde bruine broek [roxy]
witte hoodie [h&m] witte nike hightops haar los |
- zwarte longsleeve Sissy-boy
- beige achtige broek H&M - zwarte riem H&M - zwart/blauwe puma's van mn zusje - ondergoed en sokken - horloge, kettinkje - haar vast, geen make-up |
-paarse sokken
-zwarte beenwarmers -driekwart jeans broek Bigstar -bruin driekwart truitje -rode polo met witte kraag. Jah. :| |
Citaat:
|
boxer en badjas.
ik kom net uit bad :p |
-Grijze joggingsbroek Niki
-Donkerblauwe GAP trui -Wit thermo t-shirt eronder (merkloos?) -Donkerblauwe puma's eronder Verder: -geen luchtje -Casio sporthorloge -muziek van DJ Danger Mouse/Jay-Z's - Grey album (errug goed! moet je maar eens downloaden) Vandaag een lekker sportief dagje en nu op de bank met ben&jerry's Cherry Garcia en de laptop schoot :) |
Donkerblauw/rode trainingsbroek Nike
wit polo'tje Hilfiger donkerblauwe trui v/d club blauwe Burlingtons Bril op, haar vast met een klemmetje |
glitters nikes
heupbroek replay rode longsleeve benetton zwart/rood gestreept t-shirtje h&m grijs vestje met capuchon imperial:o (tjee hé, ik heb dat ding wel vaak aan, maar ik houd van dat ding:o) |
Beige broek
Zwart/wit/blauwe trui met col Zwart topje Lichtblauwe sokken met dat vogeltje van Snoopy |
Citaat:
En die onderste foto: erg sexy :o (y) :cool: |
Nou :|
|
vind je van niet dan :confused: :(
|
noégrrrll :bloos:
mooie broek. |
Nee, ik vind van niet. Neemt niet weg dat jij het volste recht hebt om het wel te vinden. Maar over gebrek aan smaak valt niet te twisten. ;)
|
precies
no hard feelings hoor :D |
Jij hoeft je ook niet aangesproken te voelen ;)
|
Citaat:
No hard feelings hur! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |