![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij komt net binnen lopen (ja ik ook eigenlijk .. maar ik vind dat ik deze wijsheid wel aan kan om hier over te oordelen ;)) en je begint gewoon al mensen te bekritiseren om wat dan ook :D Jij bent echt grappig! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Faen, faen, faen en faen ik ga slapen mzzl! :bloos: |
Citaat:
|
LOL IK PRAAT NIET IN MEZELF :p :p :p :p :p :p
EN IK HEB GEEN GESPLETEN PERSOONLIJKHEDEN :o :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkens het voorgaande kunnen twee vrouwen dus seks hebben indien zij zich seksueel tot elkaar aangetrokken voelen en handelingen verrichten waaraan die aantrekkingskracht ten grondslag ligt. |
Zo kan het gebeuren dat de chimpansee, vroeger het meest populaire dier in dierentuin, nu geduchte concurrentie heeft van de kolibrie. De guitige vogeltjes, soms niet groter dan de pink van een uit de kluiten gewassen manspersoon, zijn bijzonder door hun vermogen achterwaarts te vliegen. Uiteraard trekt het vogeltje om deze reden veel bekijks.
|
Ja, mooi allemaal, dat geblaat van jullie, maar Johan Derksen blijft het wijst. (y)
|
voor ons nergens naar.
gezien het feit dat onze smaakpapillen (op de tong) continu in contact staan met water (in het vocht wat immer in onze mond aanwezig is, wat wij speeksel noemen), proeven wij het tegelijkertijd altijd en nooit (zulk een paradox) en kunnen we dus geen distinctieve smaak aan water toedelen. althans, dat is mijn theorie. |
Citaat:
Beter kan ik het niet maken <333 |
Gedestilleerd water smaakt nergens naar en is dus niet lekker.
Allerhande kraanwater en de verscheidene vormen flessenwater is natuurlijk in zijn algemeenheid werkelijk niets zinnigs over te zeggen. :nono: |
Naar niks... :confused:
|
Naar vloeibare stoom.
|
ff slim doen:)
volgens mij smaakt water wel ergens naar maar hebben wij in onze smaakpapillen deze soort smaak er nog niet in zitten, alleen bitter , zout , zout en zuur en is er misschien nog een andere smaak:) ben ik nu serieus of niet :D |
naar water :confused:
|
dat was op een toets vraag van scheikunde zo :
noem de stof eigenschappen van water : kleur : doorzichtig geur + smaak : -> die kon ik niet invullen.. het goede antwoord bleek : water te zijn :) |
Dorstlessend zegt mijn moeder :p
|
Bitter ;)
Water smaakt naar water. Ik ga toch ook niet vragen waarnaar andijvie ofzo smaakt. Dat smaakt naar zichzelf. Punt. ;) even een vraagje aan faen: waarom hou jij zon absoluut niet boeiende discussie met jezelf? |
wat de meeste mensen niet weten is dat het gekwaak van een eend echo's bevat. Alleen is de echo van die kwaak niet waarneembaar voor het menselijke hoorapparaat.
|
Citaat:
|
Naar water.
|
Citaat:
|
fuck, volgens mij ben ik de enige met een serieuze reactie hier. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het water in mijn kopje smaakt naar thee.
O nee, wacht, dat komt natuurlijk van het theezakje dat er in zit... :rolleyes: |
Het ochtenddauw, dat zich vormt op een onschuldig groen blaadje dat als een van de eerste haar kop boven de sneeuw uitsteekt na een zoete sneeuwbui, het gouden licht van de opkomende zon weerkaatsend :o.
nouja, eigelijk gewoon water :( |
Citaat:
|
smaakt naar geitenkaas
|
Citaat:
|
Naar cola zonder alle overige ingediënten van cola :o:D
|
Citaat:
|
water smaakt een beter ijzer achtig