![]() |
|
Citaat:
Wat een naam voor die pic trouwens! :eek: |
Citaat:
Dat de gemiddelde Hollander bij het woord 'pedofiel' denkt aan Dutroux-achtige figuren is hun probleem. Maar een 50-jarige vrouw die op 18-jarige jongens valt is evengoed pedofiel. |
Citaat:
|
Maar serieus: Ik zou op zich geen problemen met een vrouw van een jaar of 35 hebben. Van 50 ook niet, als ze er nog goed uitzag. :bloos:
|
Citaat:
Pedofiel wil niets anders zeggen dan seksueel aangetrokken worden tot geslachtsonrijpe minderjarigen. Het draait om het cursieve woordje. Geslachtsonrijpheid is datgene waarmee een pedofiel zich onderscheidt van wat 'normaal' is, namelijk vallen op ontwikkelde vrouwenlichamen. Pedofielen hebben dat niet. Iemand van 18 is als het goed is vrijwel uitontwikkeld -> ergo, iemand van 50 met iemand van 18 is geen geval van pedofilie. |
^
(y) |
Inderdaad, het gaat niet om het leeftijdsverschil bij pedofielen, het gaat om het feit dat ze op kindertjes vallen.
Een pediater is immers ook een kinderarts, en niet iemand die alleen veel jongere patienten dan zichzelf behandelt. Iemand die het graag doet met veel jongere maar wel volwassen mensen is gewoon een ouwe bok die nog wel eens een groen blaadje lust. Dit had je ook gewoon in het woordenboek kunnen vinden, trouwens. |
Citaat:
Hoe ik er uitzie als ik 50 ben, daar kan ik nog niks over zeggen. Ik hoop dat het proces van lichamelijk verval langzaam zal verlopen. |
Zorg er wel voor dat jullie "toyboys" ook nog zo willig zijn als ik 50 ben ok?!? :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik was dan ook erkend milf-hunter :bloos: |
Ik voel me in het algemeen niet zo aangetrokken door veel oudere mannen maar er is wel een uitzondering....van rond de 30:p Dus kan me wel voorstellen wat er aantrekkelijk is aan oudere mannen :o
|
Citaat:
|
Heb t op een oude fiets geleerd.....hij was 34 (nu 37) en ik 19 (nu 22). En die oude machine van hem loopt nog steeds goed :D
|
Citaat:
|
Iemand van 30 :rolleyes:
|
niks mis met oudere mannen......zorg alleen dat ie niet al gebonden is;)
|
Liever een meisje wat jonger is dan ik, of even oud. Zeker als het voor een relatie is. Een jaar of 2 ouder dan ik zou van mij ook nog wel mogen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was ik nu maar 30 :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |