![]() |
Jaa absoluut <3
|
Ik ben zeker tevreden met mn vrienden, maar dat is denk ik wel logisch want anders waren het je vrienden waarschijnlijk niet. Hoewel er natuurlijk ook wel eens minpunten bij hun zijn, maar daar erger ik me niet erg aan.
|
Mwah, kan beter.
|
Citaat:
|
Ja hoor. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
Maar van mij hoeft het niet hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
Ga je schamen! ;) |
Ja hoor. 'k Heb een paar vrienden waar ik eigenlijk steeds minder mee omga maar ik vind dat niet zo vreselijk, het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit. (of quantiteit, whatever)
|
Ik ben over het algemeen dik tevreden met al mijn vrienden, sommigen kunnen wel s rare acties hebben, met ong. 5/6 van mijn vrienden heb ik never nooit moeite, wat ze ook doen
|
Met 3 vrienden ben ik heel erg tevreden :) Het zijn echte schatten waar je echt iets aan hebt! De rest... lult achter je rug om etc. Die zijn het eigenlijk niet zo waard...
|
Citaat:
|
neu, het zijn er niet zo veel en ze wonen allemaal erg ver weg. :( Ik ben overigens wel iemand die snel vrienden maakt maar ik heb 't niet erg getroffen hier.
|
ja best heel erg eigenlijk (y) :cool:
|
hartstikke tevreden mee ja :):)
|
Citaat:
|
Ja :)
|
ja:) de een is nog gekker dan de ander:D dat maakt hun ook leuk:D haha
|
Citaat:
|
Absoluut! (y) Vooral m'n beste vriendin, da's toch zo'n schat... :)
|
Hm de vaste club waar ik altijd mee omging is dit jaar grotendeels gaan studeren dus ik ga min of meer noodgedwongen met mensen om. :o Er zijn er nog wel een aantal overgebleven hier hoor, toch was het voorheen altijd veel gezelliger.. maar de mensen die ik nu tot mijn vriendenkring kan rekenen ben ik wel tevreden over ja (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |