![]() |
Citaat:
Eerst zei ik altijd dat ik foto's wilde zien van dit soort dingen. Tegenwoordig zijn ALLE foto's fake van dit soort dingen. Dus daarna zei ik dat ik 't alleen geloofde als ik 'm met mijn eigen ogen zou zien. Maar zoals ik er nu over denk geloof ik het zelfs dan niet (zie mijn vorige post) mja niemand houdt je tegen om eens een paar van die foto's waar je het over hebt hier neer te zetten ;) |
Citaat:
|
Ik denk dat hij vroeger wel bestond, want er zijn tekeningen op rotsen gevonden, maar nu zou ie allang gevonden moeten zijn, alhoewel het meer wel ontzettend diep en groot is :)
|
Citaat:
|
na al die jaren komen ze met foto's..dat is nog t beste bewijsmateriaal dan interviews van mensen natuurlijk..iedereen kan een lulverhaal opzetten..
ik hoopte erop dat een prehistorisch dier nog zou leven....tevens is t wel zo dat er nog vele diersoorten zijn die nog niet zijn ontdekt. ze moeten eerst nog maar met beter en meer bewijs komen..zelfde als met de Yeti of Bigfoot..net zoiets.. |
Citaat:
Maar het is toch allang bewezen dat dat meer iig totaal niet geschikt is voor zo'n beest om te overleven. |
ik ben er zelf nog niet geweest en ben er ook geen kenner in, maar het lijkt me ook wel heel onwaarschijnlijk dat er zo'n beest in dat meer zou zitten. Waarom kunnen ze dat meer nu niet compleet uitpluizen? We weten bijna meer van mars dan van een meer op aarde. Volgens mij is het dus een commerciële stunt, tot het tegendeel bewezen is.
|
Het is allang bewezen dat nessie niet bestaat. Die foto's kunnen van alles zijn, net zoals foto's van ufo's. Er zijn geen goede stoffen en voeding enzo in loch ness voor zon groot beest.
|
Citaat:
Ze hebben het meer juist op vele manieren gescanned en JUIST NIKS gevonden. Als ze iets groots met snelheid hadden zien duiken hadden ze dat wel onderzocht, EN HOE. Dat was wereldnieuws geworden. Ja mischien zou een dinosaurus wel kunnen overleven in zo'n meer. Maar denk je nou echt dat 1 dinosaurus 65 miljoen jaar heeft overleeft? :rolleyes: Dat monster is 1 grote toeristische atractie, verdiend een hoop geld dusssss. Verder zijn al die foto's of fake of gewoon iets anders. En tulijk kan je niet elke foto verklaren. Als ik 100 foto's maak van vage dingen van verweg kan het best gebeuren dat er achteraf een stuk of 10 niet te verklaren zijn wat het is. enne nog ff over die scan, heb je een link ofzo naar artikel daarover?... |
Citaat:
En ik denk dat in zo'n enorm meer wel een dinosaurus zou kunnen leven hoor. (65 miljoen jaar geleden dan) |
Citaat:
|
Beesten die eens in de dertig jaar ademhalen zijn bijzonder, vooral als het zwemmende dinosauriërs die op wonderbaarlijke wijze ontkomen zijn aan een ramp en zich 65 miljoen jaar onopgemerkt hebben weten voort te planten, betreffen;)
|
Citaat:
|
Citaat:
David meer van deze ongein :) > www.nieuws-platform.nl |
hahaha idd "ongein". Ze hebben zeker lang moeten oefenen om allemaal achter elkaar what is that en oh my god te zeggen :p
mja volgende week ga ik dus eindelijk persoonlijk alle Nessie spotters die bij het meer zitten uitlachen. |
Nessie is toch allang uit joh, het is trouwens ook al bekend dat het gewoon een nieuw soort onbekend zeehond kon zijn, maarja..
sommige blijven geloven... :o |
"NEssie monster van loch ness"
Nou das toch mooi, 't zou wat zijn als Nessie in het ijsselmeer zou leven. |
nessie....ikzelf geloof er niet in, ik kan niet bij de gedachte dat wij mensen met onze supersatellieten, onze sonar, onze radar, onze hittezoekers, onze weetikveelwats zo'n beest niet kunnen vinden in een meer van 1,5 bij 34,5 km?
|
Citaat:
|
maar als het naar de zee loopt, waarom issie niet gezien in de zee dan? of misschien is het wel zo'n grote inktvis die heen en weer zwemt ofzo...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |