![]() |
Niet veel. :o
Mitros, Tofke, Zaagmanz, Isabeau, poki... En heel veel gebannede sportforummers :D:p |
Petra :)
|
owlbeer
checko m@rco nog 1 die z'n scholieren-naam niet wil zeggen athlon Roon Twan eerised (maar die spreek ik nooit) en ik had eenD, loonjuh, city2000. jemig.. volgens mij zijn dit er vrij veel.. ik spreek vooral twan, owlbeer en athlon veel online. verder zie ik checko vaak zat in het echt |
6 (eentje met 2 adressen) :o
|
Wat een hoeveelheid sociale activiteit. Ik heb 1 persoon er in staan en die heeft me volgens mij geblokkeerd (DrHendre) :D.
|
Citaat:
|
Niemand, ik ben nog niemand tegen gekomen die ik per se in m'n lijst wil hebben, tevens hebben geen van de mede-forummers het idee gevat dat ik in hun lijst moet staan.
|
Citaat:
of zijn forummers gewoon heel vaak online, en de andere mensen in je lijst niet? ik vind t gewoon nogal.. uhm.. tsja.. veel |
Alleen Dynamico. :)
|
Helemaal geen.
|
Deze hadden we laats ook al...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee :) |
Citaat:
|
4.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in m'n nieuwe msn stuk of 6 die ik spreek... in m'n oude msn bergen :cool:, maar heleboel sprak ik daar niet meer van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2.
|
5
|
0
|
Helaas geen een want ik hou niet van instant messaging programs maar meer van fora.
|
Ik heb elf adressen in mn msn maar ik heb van vier mensen twee adressen erin ofzo.
|
ongeveer 5 ofzo
|
2
|
26
|
Citaat:
|
2... wat is het nut hiervan? :rolleyes: :p :confused:
|
Citaat:
Nah niet helemaal waar btw, ik kan met veel forummers wel leuk ouwehoeren meestal :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb er nu zo'n 25 in, best veel eig. |
nop! Ooit een stuk of 3,4 maar die heb ik er maar uitgegooid, sprak ik nooit meer.
|
Nul.
|
Citaat:
|
0 (helaas????)
|
0 , feel free to join wakko3333@hotmail.com
(y) |
Ehm.. Anneee, iemand of niemand, en nog iemand, maar ik geloof dat ik die geblokkeerd heb. Tijd om er voorgoed uit te gooien. :evil:
|
Citaat:
|
5
|
4
|
Ik heb er welgeteld 0.
|
2
|
5 ofzo
|
5 ofzo, maar van die 5 posten er maar 2 regelmatig. En van die 2 is ook nog eens 1 bijna nooit online. :o
|
MSN zuigt...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |