![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Bruce Lee walgde van trucage bij films dus dat is niet waarschijnlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga je nou les geven of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
@Tsu: lijkt me geen straf, naar die films moeten kijken. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot vermoeiend aan toe :eek: (dat is echt waar)... maar om nou te zeggen dat het me zooooo heeeel erg veel heeft geprikkeld nee, ik hou me liever met muziek bezig dan met vechtsport en dan met name Jeet Kune Do |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn moeder wilde ook wel wat aanspraak hebben op hoe ik zou heetten, hoor... dus hadden ze afgesproken dat mijn "tweede" naam Lee zou worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar keken jullie ook KUNG FU? (ja, die serie waar Bruce Lee voor werd geweigerd omdat hij een chinees was).
Ik heb maar een of twee afleveringen gezien, maar op school kwam je altijd wel iemand tegen die de nieuwste techniek van Kung Fu had geleerd. :cool: |
Het acteerwerk van Bruce Lee is niet erg goed (misschien kan je het beter gewoon slecht noemen :p ), maar vechten kon die kerel wel. ;) Natuurlijk niet zo vreemd - Bruce Lee was toch eerst een martial artist en daarna pas acteur. Andere bekenden zoals Jean-Claude van Damme, Chuck Norris en Steven Seagal kunnen hun weg ook niet uit een kartonnen doos acteren.
|
bloodsport is op een echt verhaal gebasseerd. Frank Dux was een cia agent in de jaren 80 en had via zijn japanse contacten een meester gekregen in de eeuwenoude krijgskunst van ninjutsu (nee dit is echt waar ja), hij deed vervolgens mee aan de kumite en won alles met een snelste KO van 2,5 seconde.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed daartegen kun je ook inbrengen dat er voor Bruce ook vele boeken geschreven zijn over aangepaste/toepasbare vechtkunsten, dit was echter blijkbaar voor de tijd dat de oosterse cultuur geaccepteerd werd. Zoals je ook in zijn biografie nalezen kan heeft meneer in zijn leven enorm veel geluk ende mazzel gehad en kwam op het juiste moment. |
Citaat:
Ontopic: moderne vechtfilms zijn zo overdreven, ik heb er niet zo op, bruce is de man (y) Een vriend van mij heeft the big boss op video, als je ziet hoe slecht die na-gesychroniseerd is/ verrotte productie/slecht geluid etc. etc. Heerlijke shit :D (y) Films met chuck norris zijn trouwens echt pas verrot (n) |
Citaat:
offtopic: Oh, nou ja dat scheelt weer tijd voor mij inderdaad :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |