![]() |
Citaat:
|
ehh, dr is idd een manier, moet je paar dingen voor hebben...en Morridin had gelijk, het is inderdaad penance, bedacht ik me gisteravond ook in 1 keer..
|
http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=58184
Zitten wel wat hentai banners bij, maar volgens mij niks expliciet. Het zou sowiezo jammer zijn als deze link wordt weggehaald. De meesten zullen hem al wel kennen maar deze link gaat naar een flashfilmpje(op de site op Watch this movie drukken) dat door de FF geschiedenis heen gaat :) Best grappig, leuk om te zien en erg leuke tekst :D(wel zelfspot nodig ;)) Voor het filmpje is geladen zit er ook een pre-loadertje bij. Gewoon wel leuk om een keertje te zien, maar niet geweldig :) |
Leuk filmpje, leuk deuntje ... ;)
|
Haha, Lol, die is cool..[nee ze moeten die link niet weghalen]
|
Mensen simpel trucje voor elke baas:
Zorg dat je met je party(dus de 3 meest gebruikte) de celestial weapons hebt, en met een paar Break HP Limit, Break Damage Limit, break MP limit en Break Overdrive limit. Dan is het piec o' cake. |
Voor elke baas? Het duurt anders wel ff voor je de kans hebt om al die dingen te krijgen :P
|
ik bedoelde dus de bazen in Sin, en eventueel de Omega Ruins, en de Dark Aeons en Penance, en de monsters in de Monster Breeding Contest(je hebt ze zekeer bij de Dark Aeons en Penance nodig, en bij hem zelfs als je stats MAXED OUT, 255 dus.)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |