![]() |
:d
|
ja die remco is wel een chappie
|
pluh, kben moe
|
njuh, neem nog wat van het 'witte goud' :p
|
|
nee, me pep heb iemand anders meegenomen naar huis (uitgeleend en vergeten), en om NU nog pep te nemen, mnee
|
Citaat:
|
hehe coopergirl studeert bij deltion :p
|
lief sealtje pep
ik had nog zoveel met je te beleven! waarom ging je nou met HEM mee? is het omdat hij je meer kan geven? Eenzame neus van mij je grootste vriend is er met een ander vandoor met een andere neus en aan mijn smeekbedes komt geen gehoor pep, mijn chemische opkikker ik zal je missen, maar niet voor lang want ik zal jou terugkrijgen desnoods plak ik em achter het behang Zomaar er vandoor met jou wat eigenlijk mijn schuld is maar dat maakt jou niet uit want ik laat je lekker in het ongewis hmmz, nee, sorry, ik heb het geprobeerd, maar vieze ranzige gedichtjes zijn toch meer mijn ding |
Ik ben gek.
Damn. |
Citaat:
|
schapen in wolskleren.
|
De topic-starter, jullie krijgen er maar geen genoeg van. wat denk je dat het betekent?
|
Citaat:
|
Kan iemand een wolkje thc deze kant op blaze.... of een walmpje alcohol... plukje mdma.. mag ook :p
|
Citaat:
|
mjuh... kom je me ophale dan ? :p of kom t brenge en deel de vreugte hier :D
|
nee, tis slech weer :p
|
en dan laat je een meisje door dat weer gaan... je zou je moete schame meneertje :p
|
Citaat:
|
ik snap toch nooit waar iedereen dat woorjde klein vandaan haalt.. klein in omvang bennik niet.. en ik ben wel volwassen ja :p
:D |
Citaat:
|
tsss pff hmrpff...
ga nou maar je filmpie kijke.. :D |
visje kan niet tegen der verliehiez!
|
echt wel.. jij bent alleen irritant :p
:o |
Citaat:
|
neehoor.. omdat je zeehond bent :p..dat ligt genetisch bepaald he...
maar je bent wel ok hoor :D |
:D ghe ghe ghe :D
|
hehe
als een schaap een wolf in schaapskleren nadoet doet ie dan eigenlijk wel een pak aan? |
http://www.webdeveloping.nl/upload/?2096277906 Wanna play?
|
Slaap lekker!!!!!
|
hehe goede morgen
|
Wat is het toch altijd lekker stil hier op D&A op zondagochtend :p ghehehe...
|
hehe :D
|
es kijken wat ik straks ga doen....
heuj, organismen van 't leven. dope. naja, eh.. straks hier weg iig, weer terug naar R'dam.. misschien nog ergens hangen daar. mjoah. hehe |
wakkerword babbeltje in jezelf? :p
|
*en van he heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela*
|
Citaat:
|
ons waterdier is ook weer wakker hoor ...http://party.snt.utwente.nl/~party/i...mmz_streep.gif
|
't waterdier?
|
...zeehond... :D
|
ghehe.. mjoah. traag van begrip, zondag he... ;)
|
t is je vergeven :)
|
hehe (y)
zo maar 'ns gaan draaien. jointje vouwen. *ping ding* station maashaven maashaven. breakbeat 'r bij. 't blijft 'n vette track. (y) thx zeehond. :p |
graag gedaan chaos :D
|
morgen haat ik je erom, zit ik constant met die shit in m'n hoofd. ;)
|
Ik heb zo'n zin om een Guineese worm door m'n endeldarm te raggen, maar hij zit al dagen vast.
Henk Mul ! |
maar herkenbaar op de foto kom je niet hoor henk!
Http://www.asylumeclectica.com/malad...ish/leish4.jpg |
Citaat:
Pervert :nono: |
:D hjaha dat gaat tever
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |