![]() |
's Nachts door Hasselt heen lopen... :cool:
|
misschien in het weekend ofzo, maar slapen is lekker :) als je zon in je bed ligt helemaal opgrolt :D
|
Ja, kan ik meer:
-Lezen -Werken (en dus geld verdienen) -Genieten -Computeren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou hem nemen , slapen is zinloos(ik slaap ook heel weinig 4/5 uur per dag)
|
Slapen is heerlijk. :)
|
nou doe mij ze maar... slapen is de beste vriend van de dood. je slaapt immers eenderde van je leven.. best zonde als je dat vergelijkt dus +- ongeveer 25 jaar is...
|
Ja.
|
neeee!
|
Je krijgt dan wel meer tijd voor allerlei dingen. Je kunt dan ook meer tijd met je vrienden enzow gaan doorbrengen en je hebt ook tijd zat dan om je huiswerk te maken en om proefwerken te leren en dat is ook wel relax. Maar ik denk niet dat ik ze altijd zou gebruiken.
|
Nee, denk het niet
|
zou em zeker gebruiken! en alle tijd gebruiken voor dingen die je graag doet.
|
Absoluut niet! Ik zou helemaal debiel worden. Ik heb het idee dat je soms gewoon ff tijd nodig hebt om dingen te verwerken die je hebt meegemaakt anders wordt het leven helemaal chaotisch. Ik zou ook graag slapen om op vervelende dagen niet de hele tijd met je hoofd bij het zelfde probleem te blijven zitten. Als je slaapt kom je in een andere wereld (dromenland :) ) terecht. Het is volgensmij af en toe wel zo fijn om even aan de realiteit te ontsnappen.
Nee, ik zou die pil niet in nemen. |
Citaat:
|
Nee.
Iets korter slapen misschien wel (nu 7 uur, mag wel 4 uur worden). |
slapen is leuk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm... dan krijg je dus echt gemiddeld 7 uur per dag meer vrije tijd. :cool: Mja... die zou ik misschien dan wel nemen ja. Maar van de andere kant is het wel eens lekker als je je oogjes kunt sluiten en ff aan nix kunt denken waardoor je in slaap valt. Mwah das dan een nadeel.
Dan zou ik eerder een pil willen slikken waardoor je minder van gaat slapen :D dat slapen dus nog kan, maar wel in mindere mate. |
Gewoon een pil, dat als je geen zin hebt om te slapen of je er geen tijd voor hebt dat je dan niet hoeft te slapen, maar als je lekker zin hebt om te gaan slapen je dat heerlijk kan doen.
|
Citaat:
|
nee, slapen is mijn favoriete bezigheid.
|
Lijkt me zèèr goed. Als mensen ongeveer 10 uur per dag meer vrije tijd hebben, kunnen ze minstens 35 uur in de week meer werken. Dat zou een enorme opleving voor de samenleving betekenen, zeker financieel gezien.
|
Citaat:
Ik hoef in principe niet zo'n pil. Ik zou me alleen maar nog erger doodvervelen dan ik nu vaak al doe. Bovendien is slapen soms best wel fijn. Hoef je tenminste even helemaal nergens aan te denken. Af en toe zou het misschien wel handig zijn voor school ofzo, maar verder. Ja, misschien als al mijn vrienden ook allemaal die pilletjes zouden eten en we 's nachts allemaal leuke dingen gaan doen ofzo... |
ik zou hem meteen nemen
kan ik eindelijk een beetje doorwerken :) |
Ja, kan ik Kenjirro 24/7 volgen. :bloos:
|
Ja, kan ik Kenjirro 24/7 volgen. :bloos:
|
Op momenten waarbij ik wat meer tijd kan gebruiken ed, zou
het best handig zijn... Maar niet voor altijd. |
Ik vind het wel lekker om even te slapen als ik het druk heb gehad, ondanks dat ik niet moe ben.
|
Citaat:
|
daarvoor heb je toch al xtc.... nou ja, zonder bijwerkingen, zal niet mogelijk zijn denk ik. een mens heeft tijd nodig om alle indrukken te verwerken, dus lichamelijk zou je misschien zonder slaap kunnen, maar psychologisch niet
|
Ik zou een levenslang abonnement nemen op die pil en elke nacht dit forum onveilig maken. <-- Dit is wel heel debiel geformuleerd maar goed. :D
|
Nee.
Slapen 0wnt. |
Nooit!
Ik heb zelf een slaapstoornis en slaap bepaalde perioden niet meer dan 1,5-2 uur per nacht, en dat is echt minimaal. Behalve van alle lichamelijke nadelen en dergelijke, die bij zo'n pilletje niet meer tellen natuurlijk, zijn er nog veel meer nadelen! Wanneer je non-stop kunt doorgaan, voelt ál die extra vrije tijd niet meer als vrijetijd Vrije tijd is alleen speciaal en leuk als er weer werk of zoiets dergelijks in het vooruitzicht is. Nooit meer slapen lijkt me nogal doelloos. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |