![]() |
ik zou je haar grijs verven
|
of gewoon weer zeggen dat je zwanger bent (y)
|
probeer gewoon wat nadenkender over te komen
en niet te veel lachen :( oftewel: heb geen lol :( dan lijk je altijd ouder... :( maar als ik jou was --> boeie als je er jonger uit ziet dan je bent geniet van het leven meis, laat ze maar denken wat ze willen!! :cool: |
De meeste vrouwen willen er eerst altijd jonger uitzien en daarna ineens ouder uitzien... Waar ligt het omslagpunt?
|
Citaat:
maar ik denk bij een jaar of 30 ofzo? verschilt per vrouw lijkt me |
Citaat:
Ja, het verschilt vast per vrouw, maar ik doel meer op de levensfase enzo. |
Citaat:
Maar doe eens iets met je haar, doordat het zo saai simpel is lijk je jong.. Toen ik 16 was dachten ze dat ik 19 was *g |
Citaat:
|
ik ben 20 en word 16/17 geschat dat is helemaal niet leuk, ik ben nog klein en tenger ook :(
|
Citaat:
O, ik weet het niet, maar besta, wees mooi. Zeg: kijk, een vogel en leer me de vogel zien. Zeg: het leven is een brood om in te bijten en de appels zien rood van plezier, en nog, en nog, zeg iets. Leer me huilen, en als ik huil leer me zeggen: het is niets. <333333333 Herman de Coninck :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was laatst op een middelbare school en ze dachten dat ik een leerling was zzz.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sinds ik me niet meer scheer denkt iedereen dat ik jezus ben
en die was 33 geworden...of was het nou 31? |
Citaat:
|
huh ik vind juist dat je best een oude kop hebt op die foto.
een soort van Linda de mol look , doet het altijd goed (Y) |
mensen denken ook altijd dat ik 15 ben terwijl ik toch echt deze week 18 ben geworden, vaak best irritant, maarja wel leuk effect krijg je dan als je je leeftijd vertelt haha.. huh wat 18 :| jij ohw ik d8 15 haha
|
sorry maar ik vind je er tamelijk uit oud zien.
Zou niet weten waarom je nog ouder wil lijken. |
Citaat:
|
ze is gewoon een doos !KLAAR!
|
O.o oh my goth...
Verf je haar in een andere kleur (blond is DE kleuterkleur...sorry meid >_<) en gooi die troep weg die je om je nek hebt hangen. Toch...zo onvolwassen zie je er ook niet uit. Don't fuss. |
Citaat:
maar jah. Over 20 jaar vraagt ze "hoe zie ik er jonger uit" :D |
Citaat:
|
leluk
|
Citaat:
mja maar ik heb gehoord dat spijkers in je handen best pijn doen dus ik vraag of ze het met ducktape willen doen en die zweepslagen maar bewaren voor hun fetisjes |
Citaat:
.. sorry :( |
Citaat:
Linda is Hollands trots jaa! :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |