![]() |
Naja eigenlijk meer slag om het maar zo te zeggen.
|
ik heb krullen. helemaal van mezelf, althans van mijn vader.
|
Citaat:
|
ik ben zó jaloers op mensen met krullen :(
|
Ja ik heb krullen..
Ik vind krullen helemaal te gek.... Vooral bij meisje rond de 18 jaar,en lang krullend haar hebben. Mj |
ik heb stijler dan stijl
|
Mijn haar krult op, maar het zijn niet echt van die typische krullen.
Meer sterk golvend zou je het kunnen noemen, maar die keuze stond er niet tussen, dus heb ik op ja gestemd. Nu heb ik dreads, maar nieuwe of losse stukken haar krullen verschrikkelijk op en ook de uiteinden die niet gedread zijn krullen, vooral dan nadat ik ze gewassen heb. Als ik voor mijn dreads mijn haar waste en niet kamde (deed ik al een eindje niet meer) was het ook één en al golf/krul. |
Citaat:
Ik heb nochtans geen dik haar, dacht ik. |
helaas verschrikkelijk stijl haar.
|
Ja ik heb van mezelf al wel slag in mijn haar, maar ik heb een permanent laten zetten, zodat het overal een beetje gelijk is qua krul :)
|
Ik heb krullen, gelukkig komen ze pas tot recht als m'n haar lang is anders zie je het niet lekker kort houden dus.
Bij vrouwen vind ik het wel staan. |
Citaat:
|
*heeft niet alle berichtje's gelezen*
Jep, ik heb krullen en niet zo'n beetje ook! :| Ik ben nu al heel lang bezig om het een beetje lang te laten groeien, maar hoe langer het word, hoe kleiner de krullen... :o Dus dat schiet ook niet echt op :( |
ik ben het helemala met je eens!
bij mij op school ben ik de enige met veel krullen (die niet gezet zijn ) bij mij op school vinden ze het zelfs voor de veranderring niet eens mooi als ik met mijn losse haren naar binnen kom lopen denken ze dat ik een spook ben hahahahahahaa :rolleyes: dat was echt het eerste raare ding dat ik heb mee gemaakt wie vind krullen nou zo afschuwelijk?? (n) :confused: 12 |
Ja.
|
nop, dik stijl lang haar zonder ook maar enige slag.:(
|
Hm, soms wat slag, maar zeker geen krullen.
|
Citaat:
|
Steil haar
|
Citaat:
Maar wie zegt dat je er niet zoveel mee kan dan? Je kan er echt wel veel mee hoor, onzin. Ja ik heb dus krullen (van mezelf) en ik krijg er juist vaak complimentjes over, dus waar je die info vandaan haalt? :confused: |
Nee, geen krullen maar wel een beetje slag
|
Ja, maar ze zijn gezet (permanent dus)
|
Nee, slechts een beetje slag in mijn haar.
|
ik heb krullen, maar die zijn uiterm,ate goed stijl te föhnen. ik heb redelijk handelbaar haar dus ligt aan mijn bui of ik met krullen of stijl naar school ga.
|
Normaal pijpenkrullen, nu helemaal stijl sinds donderdag :cool:
|
Citaat:
|
Ik ben het er helemaal mee eens ik heb zelf heel erg veel krullen en daar kan je ontzettend veel leuke dingen mee doen !
als je het uit kamt tenminste maar het is dus inderdaad onzin want het is goed te doen als je maar weet hoe je het moet doen !:D:D:D:D |
si :cool:
|
ja, ik heb krullen. Behoorlijk wat ook nog.
Niet echt praktisch met wakker worden. Elke ochtend zo'n coupe troep. |
Ik laat mijn krullen achter in mijn nek, glad steilen, want ik wil glad haar in mijn nek.
Zo |
Citaat:
|
ik stijl mn haar meestal.
maar ik heb eigenlijk pijpekrullen. |
Ik heb wel krullen.
Fotootje plaatsen? EDIT: http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg 1,5 maand geleden. Ik laat het lang groeien. Wat dus inhoudt dat ik er eerst een aantal maanden als een idioot bij loop. Maarja, je moet er wat voor over hebben natuurlijk. |
ja :)
|
Ik heb er overvloed van! Wie wat wil lenen? :)
|
Citaat:
|
ik moest en zou krullen. dus een permanent, en nog een permanent. maar, het gaat vervelen, en er is veel haar afgebroken. niet dat ik daar mee zit, na ook extensions en dreads van eigen haar te hebben gehad..
ik laat het nu maar uitgroeien. |
nope, mijn haar is supersteil. Alleen als ik een nacht met veel vlechten ga slapen, heb ik de volgende dag een paar zielige krulletjes. Weet iemand eigenlijk hoe lang permanent blijft zitten? En of je dan ook grove krullen in steil haar kan krijgen?
|
Ik heb krullen van mezelf :)
|
mmja ik heb krullen, volgens mij :) alst een beetje lang groeit tenminste wel. alleen ben ik volgens mij heeeeel snel kaal aan t worden :( waah!
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/23878.jpg |
Citaat:
mannen met krullen zijn onweerstaanbaar, wist je dat niet??????????? :p heb zelluf n gepermanent koppie, is ook niet alles hoor, van mn zelf heel stijl en dat past echt niet bij mn gezicht, heb best bolle wangetjes mn haar is ook best dun en door die inmiddels paar permanents die erover zijn gegaan is t heel breekbaar en moet er werkeijk een lading cosmetica in waar je eng van wiordt om t n beetje mooi te maken maar ik heb krullen! :) |
naja krullen; kroes haar.. best vervelend mijn haren zijn als ze opdrogen en ik er niks inzet gewoon hetzelfde als een gemiddelde afro... dat zuigt best wel :(
|
Citaat:
Ik wou dat ik krullen had eigenlijk, ben jaloers op al die krulhoofden rond me heen. :mad: |
Citaat:
mijn haar is zo steil als maar kan :( |
Citaat:
o ja en ik ben sowieso al onweerstaanbaar... of was het nou onuitstaanbaar? :rolleyes: |
Ik heb geen krullen, maar wel een beetje slag in m'n haar.
|
Jep, krullen van mezelf (eigenlijk van mn vader).
|
Ik heb geen krullen, zelfs geen slag, is m'n haar te zwaar voor.
Maar ik maak wel als ik 's ochtends genoeg tijd heb krullen met een krultang :) |
kheb veel krullen(op mn hoofd dan he :p ) en sinds ik een beetje weet hoe ik het moet doen is het wel leuk. daarvoor was het een pluismassa. (n) (n)
|
ik heb ook heel veel krullen> vroeger vond ik het verschrikkelijk. Nu niet meer :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |