![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan ik ook up signen voor dit geblaat (up signen, face tomorrow - sign up, snap je em? :p)?
|
Citaat:
|
Dan ben jij dus al bij voorbaat kansloos.
|
Citaat:
wat dat andere: ik vind dat face tomorrow bij die demo en bij 'for who you are'nog een rauw randje had, en dat vond ik beter passen dan dit nummer. en zo te zien zijn meer mensen het daar mee eens, dat ze dat vinden. en jij vind van niet. snap je het nu? |
Ik snapte het allang. Ik vind de productie van For who you are niet storend, maar zeker niet goed. Dat zeggen meer mensen. Jij vind van niet. Snap je het nu?
|
Dat cdtje voor For who you are is overigens niet de demo.
|
Citaat:
the 'live the dream EP'. |
Kinders, speel es lief samen :p.
|
Tweede nummer is me net wat te zeurderig, eerste nummer klinkt erg lekker. Hopelijk zie ik ze nog op groez.
|
cool rifje.. maar voor de rest.. (n)
|
vette nummers en goede clip. Zoiets zie je niet vaak van een nl emocore band
|
volgens mij is er iemand gewoon uitgeluld hier.
|
hmm, vind hem vrij standaard klinken vergeleken met die vorige plaat..
|
de demo is nog het beste werk van FT (ride like a girl)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb net zo'n bek in het echt.
|
Ik ben heel rustig en lief.
|
Citaat:
|
Het ergste is dat ik het nog meen ook.
|
Citaat:
ik zie jou niet zo snel zo'n discussie als deze hier in het echt voeren. |
moet je vooral in real-life met zon argumenten aankomen
"Ik vind de riff goed en klinkt als iets wat ik en mijn mede bandleden ook wel in een nummer zouden gebruiken. Vandaar. " dan neemt men je echt serieus. |
gisteren hebben dhr. deadnation en ik dit in het echt besproken
en we hadden het inderdaad ook over die riff. past zo in een hardcore band hoor. [stoerdoen mode] maar ik kon hem ALLANG spelen. Want denis, hun oude bassist. Kwam bij ons kijken in de oefenruimte en leerde mij hun nieuwe nummer ;) [/stoerdoen mode] |
Citaat:
PATSERRRR!! :p |
het feit dat je hen persoonlijk kent, en dat je er geen slecht woord over te zeggen hebt zal wel op louter toeval gebaseerd zijn.
|
nee doe ik bewust.
anders had ik heel dit topic niet eens geopend. maar bekenden of niet. het blijft een vette band. sommige betere vrienden spelen toch ook gewoon in een kutband. |
ik vind het nieuwe materiaal vet. en ik vind het ook vet dat ze op het peacedpg festival spelen op 18 en 19 juni!
|
Citaat:
dank (y) |
Citaat:
hoe zat dat ook alweer met die waard en z'n gasten? |
Citaat:
|
Citaat:
Friso: Oh ik durf en kan zeker wel discussieren over dit soort, en andere, zaken in het echt. Het feit dat ik niet zo into smalltalk met personen die ik niet zo goed ken ben is een ander verhaal. |
Citaat:
|
haha
wat een topic |
zeiksnorren.
|
Zeg. Beledig ik nou mensen als ik in het begin nogal sterk aan Jimmy Eat World moet denken?
|
bizar, we zijn net op 25 in de outlaw 41 binnen gekomen... nou kan je een dag top 5 mailen naar info@kinkfm.nl met daarin Face Tomorrow - Sign Up op 1. Alleen Outlaw 41 nummers komen in die top 5, dus als je zou willen; VET!
|
done
|
Citaat:
weetjehoestoerikben. |
Citaat:
|
ik ga em gewoon ff uppen.
omdat ik dat nieuwe album eigenlijk wel heel goed vind (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |