![]() |
Citaat:
Ga je niet ook voor ons optreden??? |
Citaat:
Hope to see ya there... Al weer lang niej gesproken... |
Mjah...ik kom ook nog steeds...
nog mensen die meegaan vanaf r'dam???????? |
Citaat:
|
Citaat:
en ik weet ook nog niet hoe laat...kzal ff kijken...hoe laat moeten we in utrecht zijn? |
Citaat:
|
12:49 Rotterdam Centraal 13 Gouda Stoptrein 4042
13:13 Gouda 5 13:27 Gouda 3 Utrecht Centraal Intercity 1747 13:46 Utrecht Centraal 11a/b Deze trein wordt het dan...? |
Goed goed!
gothic heeft me overgehaald ik kom ook |
Citaat:
|
moet fun4ever ook komen :D
en jojanneke :D kunnen met snow white mee :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken klootzakje irl...we hebben elkaars nr's dus zal nie zo'n probleem worden ga jij ook met de trein? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doen we daar gezellig ;) :p |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
Thank you Karen! :D |
Citaat:
|
Oeff ik zit wel met school....ik heb maandag een toets diek moet halen om mn propedeuse te halen....maarja..dan blijf ik gewoon nie superlang....komk gewoon, evntjes gezellig langs:D
|
Citaat:
Grr.. net nu ik een keer niet kom, komen er allemaal mensen die ik graag nog eens wilde zien.. :(.. Genesis |
Citaat:
|
Citaat:
Jullie moeten komen, het moet immers een DoP meeting zijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
Las net dat ik ook op moest gaan treden voor jullie, maar aangezien alleen Mabo daar voor was, doe ik het maar niet. Optreden zelf gaat dus niet door (:(), dus ik ben er gewoon. Had ik geloof ik ookal in de MM gezet, maar niemand leest dat ding daar, wat ik overigens heel verstandig vind. Het werkt voor geen (profanity)! Ik doe dit keer wel een bloem in mijn haar, vorige keer... naja, dat ligt ook aan mezelf :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom iig niet (ik denk ook niet dat iemand dat zou willen), want i kheb een examenfeestje.
sorry. ps voor degenen die nog niet hadden gekeken: ik ben hier ook geen fb meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ekki's willen wij altijd op meetings hebben, liever 30 dan 1tje. ;)
|
30 ekki's? Mwah, zolang ik geen drinken voor ze hoef te kopen ofzo, mogen er 300 komen. Examenfeest, wat een onhumor...
@Gothic: Toekomst? Toekomst??? Heb ik het gehele ~ganse jaar verspilt aan mijn toekomst, mag ik dan ALSJEBLIEFT één zondagje en dan nog niet eens een gehele zondag, één miezerig zondagje lol hebben? Ontspan! De toekomst komt toch wel, maar DoP-meetings zijn zo zeldzaam en kosten zo veel tijd en moeite, vooral qua afspreken, die moet je je niet laten ontgaan. En wie zegt dat jij later geen dichter gaat worden? Dan is alle tijd die je in school gestopt hebt verspild en heb je spijt dat je naar over meetings hebt gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
komen vw school missen heel had, maar ja je propje halen is ook wel importante... Ben blij dat ik niet voor die keuze sta, alle tentamens van jaar 1 etc zijn voorbij voorbij voorbij... |
Citaat:
Iedereen die niet komt wordt gemist...Gaat leren op zaterdag en ontspan op zondag...Zondag is de rustdag..rust dan toch ook...ga dan toch niet ook lopen stressen...;) just relax & enjoy Dusseh ...see ya at the meeting! |
Citaat:
Als er nou meer mensen gaan zeggen dat ze een optreden willen kunnen we dat vieleicht nog voor elkaar krijgen, desnoods met enige dwang...naja dan dring je het weer mensen op die het niet willen horen... Enfin, we zien wel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
tot zondag ;)
(ik kom op de fiets vanuit Rotterdam) |
Citaat:
|
Citaat:
Alle 15 :p |
Citaat:
:D |
volgens de meeting manager komen er dus 12 mensjes ?
klopt dat ? |
Citaat:
De volgende mensen komen: 1 Anneee 2 Doc 3 Gothic 4 iamre18 5 Internationalist 6 Iotje 7 klootzak2001 8 Lekker Belangrijk 9 ******** 10 ratsja 11 Secreet 12 Snow White 13 tacidvs 14 Unexplained Misschien: 15 Leonoor 16 ~Dark Voice~ |
Citaat:
Citaat:
Ik ga eerst langs bij Leonie in Harmelen, en vanaf daar fietsen we samen naar Utrecht - naar het schijnt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |