![]() |
Met een graafmachine.
|
Ik leg iets (papier, kleding, boeken, whatever) nooit zomaar ff neer... Ik berg alles altijd gelijk op zodat ik niet elke week een zwijnenstal hoef uit te mesten ofzo.
|
Ik heb echt een ontzettende hekel aan opruimen. In de loop van de week komt mijn kamer behoorlijk vol te liggen, maar de zaterdag heb ik als vaste opruimdag ingesteld. Vervelend, maar het is niet anders..
|
Ja, die voornemens heb ik nou altijd!
|
Citaat:
|
een fruitsalade, ik weet dan vast niet hoe dat moet als je dat leert op school.
En een LAT-relatie, dat zou ik dan ook verkeerd moeten begrijpen als ze me zoiets op school zouden moeten leren. Hoezo ben jij preuts? |
opruimen...
opruimn... goh het woord komt me bekend voor. volgensmij zegt mn meoder daar wel is iets over . maar wat moet ik me daar bij voorstellen :p |
Citaat:
|
Citaat:
(heb trouwens een poging gedaan met het beginnen van opruimen, maar het is nu alleen nog maar een grotere zooi, dat had ik vroeger nou ook altijd...) |
Citaat:
Volgens mij heb ik hetzelfde boek als jij hebt gehad. Er staat ook van die LAT relatie in |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel geinig trouwens dat jij datzelfde leert, want ik gaf het vak verzorging niet zoveel overlevingskans :) @Charlottetje : Nou je had die relatievormen en dan moest je zeggen welke soort relatie je bij je vond passen en ik was een van de weinigen die toen een relatie zonder seks koos. Dus dan wordt je voor preuts uitgemaakt en dan "ben" je dat ook. :rolleyes: Als ik nog geen relatie heb gehad, wil ik eerst weten hoe dat is, daarna kan ik mij zorgen gaan maken om de seks. Ik wil natuurlijk wel het onderste uit de kan halen :o Natuurlijk ben ik tegenwoordig wel voorbij dat punt. |
Citaat:
|
Effe terugrekenen...Volgens mij had ik dat boek in '94 in de brugklas of '95 de 2de klas.
Zeg effe ontopic blijven trouwens.. :) |
ah, vandaar 'preuts'
(dus dan ben ik dat ook nog steeds. hmmm.) Is dat niet gewoon voorzichtig zijn ofzo? Maar ja, ontopic, ehhh, ik heb mijn toetsenbord weer teruggevonden! |
Citaat:
Ja die goeie ouwe tijd.. -Was je voorzichtig dan was je eigenlijk 'saai' -Stond seks niet op de eerste plaats dan was je 'preuts' -Ging je in je vrije tijd computeren dan was je een 'nerd' (ja, zelfs msn'en was voor losers..) -Deed je aan fantasy gebaseerde hobbies (D&D, Magic, Warhammer) dan was je een 'geek' -Haalde geen onvoldoendes dan was je 'studje' -Liep je niet mee als een schaapje dan was je 'arrogant' -Was je te lelijk om mee te lopen als schaapje dan was je.. 'lelijk' De nostalgie.. :rolleyes: Ontopic: Ook leuk: je toetsenbord uitkloppen op het balkon. :o |
Ik maak m'n kamer iig elke week schoon (afstoffen & stofzuigen),
ook ivm allergie ed. Bed verschoon ik ook elke week. Verder valt het meestal wel mee qua troep ed, hangt er een beetje af of ik een hele drukke/onrustige (onregelmatige) week heb gehad ed... Als het écht een zooi is, werk ik van binnen naar buiten; eerst de laatjes, kastjes, enz leeghalen (prulletjes weggooien ed) en weer inruimen, om als laatste te stofzuigen enz. Werkt prima. (y) |
Als ik een allergie zou hebben (voor huisstof of weet ik veel wat) dan zou ik het in mijn kamer niet lang volhouden ben ik bang!
En ehhh, nostalgie? Goede oude tijd? Nog steeds was het rampzalig. (saai, preuts, studje & lelijk zijn kost je echt de kop!) |
Citaat:
|
ik kan geen kast kwijt op mijn kamer omdat het een zolder met schuine daken betreft.
En dan nog, nu zou ik natuurlijk ook alles in vuiniszakken op zolder kunnen zetten, maar ik zocht meer een oplossing in plaats van een probleemverplaatsing... |
ik gooi altijd alles in de kast.
als je iets niet ziet. kan het ook geen rotzooi zijn :) |
en toch heb ik nog steeds geen plek voor een kast :s
|
stapelen
|
Ik hoef mijn kamer bijna nooit op te ruimen, hijs altijd netjes :)
|
eeehm.. tsja.. dat vraag ik me ook wel eens af.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |