![]() |
Ik varieer nogal, maar ik heb toch liever een boxer aan dan een string. Zit beter. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
meer richting dat steunshortje van G-mommy I guess |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eh ik heb beide, maar ik draag meestal strings, staat toch wat mooier onder een broek.
|
ik draag alleen maar strings... :rolleyes:
|
Citaat:
Dat afgrijselijke ding dat Grandmommy postte...:eek::eek: (n) Als ik een man was, en ik lag met een meisje in bed dat zóiets aanhad, nam ik nog geeneens meer de tijd om mijn kleren uberhaupt nog aan te trekken voor het weggaan. Mijn oma draagt waarschijnlijk nog spannender ondergoed dan dat. |
Citaat:
ik geloof dat elk meisje het over een strakke boxer heeft :eek: |
Mini boxers. of gewone onderbroekjes.
strings zitten vreselijk. |
Kleine kanten boxers (zoals op die foto's die Otis heeft gepost :o )
of strings.. Draag toch meestal strings.. omdat ik nog niet veel mooie lage boxertjes in de winkel heb zien hangen... |
Kanten heupboxertjes of heupstrings.
|
string, als ondergoed dan, want string bikini's --->BAH
|
ik heb vandaag een heel lief setje boxertjes gekocht... grijze met roze randjes, heel inimini, hartje op de kont... :o en een stringetje, met een rood randje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De dingen die jullie posten zijn shorts geen boxers :s
Iig een string lecht meer nadruk op de vrouwelijke rondingen, imho hoef je geen perfecte ass te hebben om een string te kunnen dragen. Van die shorts zijn soms wel leuk, maar een short in combinatie met een flubberass dat gaat echt niet :s. |
Citaat:
<3 |
Citaat:
|
Citaat:
Volle asses hoeven niet altijd te trillen. |
Citaat:
|
Citaat:
niks mis met een volle ass, maar liever een dan twee per achterwerk |
Ik vind zowel strings al boxertjes (y) bij vrouwen.
|
Voor de dames:
String en (kleine) boxer kunnen beiden zeer geil zijn! Belangrijkste is dat iemand smaak heeft! Strings kunnen er ook afschuwelijk uitzien (n) Zelf: Mooie strakke boxers, dus niet die van de hema. |
Citaat:
|
Citaat:
ik draag ze altijd en mn vriend is toch de enige die ze ziet? ik vind het ook mooier staan onder een strakke broek. okee als die dingen voor de helft boven iemands broek uit komen steken als diegene bukt, heb ik ook zoiets van: doe maar ff niet! |
Citaat:
|
hema boxers (y)
strings lijke me niet fijn zitte |
Ik draag overdag strings en 's nachts boxers. Niet van die oma-dingen (die zijn echt vre-se-lijk :o ) maar gewoon een leuke, strakke.
|
Strings, boxers/gewone onderbroeken vind ik gewoon irritant zitten. En wat is er ordinair aan een string, zolang 'ie natuurlijk niet boven je broek uitkomt?
|
Ik draag meestal overdag strings. Ik slaap in boxers.
|
eigenlijk altijd strings, alleen als ik ongesteld ben boxer (zo n eentje van de hema)
slapen doe ik trouwens nooit in strings.. dat ligt echt niej lekkr |
Ik draag gewoon altijd strings. Daar merk ik 's nachts echt niks van hoor. :s
|
Strings, ik hou niet zow van boxers...je blíjft ze toch altijd zien en dta kan dus égt niet! wel als ondergoed idd, absoluut niet als bikini!
|
Citaat:
Ik draag zelf strakke shorts, en gewone slipjes, ik heb wel een tijdje terug strings gedragen, maar ik vind ze niet fijn zitten. |
ik zag vandaag toch een lomp kutje... die had een veel te strakke broek aan, en je kon zo de randjes van haar string zien... :eek: (n)
|
*Deze* (y)
|
Kan ik hieruit opmaken dat de basic slip 'not done' is?
|
Citaat:
|
Boxer, dat zit gewoon lekker.
|
string
|
mij maakt het niet zoveel uit, ik draag het allebei, alhoewel een boxer vaak wel lekkerder zit...
|
String
|
Citaat:
|
Ik draag van alles: boxers, strings en parachutes (nederlands?)...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |