![]() |
Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.. Hoe vreemd het ook klinkt.. Ik ben beetje bijgelovig (als het om Ajax gaat) en ik geloof in de Spell of Jari (verzint net de titel) maar Jari heeft nog nooit van Feyenoord verloren in de Kuip.. en wie laten ze nou net voor Feyenoord Ajax vertrekken??? Jari.. Het gaat niet goedkome vrees ik :(
|
Citaat:
Eventueel kan ik morgen shawls verkopen waarop een potentiële man met een neus een sloeberige havenarbeider een hand geeft. Vooraf worden vlaggetjes uitgedeeld en wordt gehamerd op een sportieve wedstrijd. Het maakt niet uit als er verloren wordt, het is immers maar een spelletje! En als er wél spreekkoren te horen zijn, stuurt Opstelten alle Feyenoordsupporters terug! P.S. Vanavond nog stappen in Rotterdam?????? |
Citaat:
Hij heeft er al wat meer gemaakt hoor, daar had je niet een heel jaar op hoeven wachten. Doet Richard Witschge ook mee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het word denk ik een saai gelijkspel óf een spannende wedstrijd met veel strijd.
|
Citaat:
|
(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n)
DONDER OP TIEVES JOOD (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) |
Citaat:
|
Citaat:
1 - 0 (lucky) Ibrahimovic 1 - 1 Kuytje... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik trouwens wel een leuke opmerking vond van die kerel van Canal+, Kuyt lag daar zo op de grond " En Kuyt heeft last van zijn....kuit :/ " :D |
wat is die vdv een opgefokt kereltje zeg.... krijgt ie een schop wilt ie meteen vechten :|
|
Citaat:
|
had ie ook rood voor kunnen geven.. had kuijt ook niet meer kunnen scoren :o
|
die vieze vuile kuijt die had echt wel rood moeten hebben!!
kut lucky feyenoord! |
Citaat:
wtf ... dat doe je goed :P(y) |
Citaat:
|
ik heb het helaas niet kunnen zien (zelfs studio voetbal niet), maar ik kijk nog wel een keer naar eurogoals ofzo. Als het ik het zo begrijp had feyenoord "weer" geluk :)
Ik baal eigenlijk wel, psv uitgelopen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
agree. vdv mag dan aardig kunnen ballen, dat gefrustreerde moet er wel uit, als je een topper wil worden. échte toppers zouden niet zo reageren. vdv moet niet janken, een schop hoort er nu eenmaal bij en ik weet zeker dat als kuijt m geblesseerd wilde hebben, dat ie dan even wat brute katwijkse kracht tevoorschijn tovert en hem in tweeën breekt.. dus er was geen intentie tot blessure, wel vieze overtreding, maar tis een f'noord - ajaks, remember? 1-1 is mooi. kuijt en vdv geel een mooie oplossing. en ik vond hugo borst in studio voetbal erg mild met van basten.. :rolleyes: |
Echte toppers reageren juist zo, omdat je topper bent hoef je nog niet braaf te zijn, want met een brave instelling kom je er niet. En die overtreding van Kuyt was errrreg smerig. (Dat doet trouwens ook vet pijn daar bij de dij :/ )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een voorbeeld voor de jeugd is Van der Vaart. (y)
|
Met sommige mensen kan je echt niet discussieren omdat hun mening al vast staat he :D
|
Die schop van kuijt had gewoon rood moeten zijn. Ik ga die reactie van vdvaart niet goedpraten, want hij had ook niet zo moeten reageren. Maar het is duidelijk dat kuijt moedwillig een schop uitdeelt. en dat verdient zo gewoon rood.
|
Ik heb er niks van gezien maar bij een vechtpartij was het toch zo dat de beide daders een rode kaart kregen?!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar vd Vaart had rood moeten krijgen. En die gaat hij krijgen ook, geen twijfel mogelijk... Hij noemde het nog een "doodschop" ook, wat een nicht... |
Citaat:
|
Wat zijn jullie allemaal objectief.. :rolleyes:
Lijkt de NOS wel (n) |
Citaat:
En dan nog... tis toch mijn mening? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 gele kaarten waren terecht vond ik.
|
Wat betreft dat vechten, als vd Vaart rood had moeten krijgen, had Smolarek ook rood moeten hebben. Sneijder probeerde ook nog ff iemand een volle hoek te geven.
De KNVB krijgt het er weer druk mee. Die overtreding van Kuyt was zeker rood hoor. Ik heb mensen voor minder het veld zien verlaten. Verder vond ik Ajax veruit de betere ploeg en verdienden ze te winnen. Hoogtepunt vond ik de 2e helft toen v Persie erin kwam. En weer liet hij iedereen die commentaar op hem heeft zien, dat hij gewoon de beste man op dit moment aan Feyenoord kant is. |
Bij vechten krijgen de 2 schuldige spelers vanaf dit seizoen toch direct rood?
Dacht dat dat de nieuwe regel was.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om eerlijk te zijn zal het me echt een worst wezen, zolang Groningen maar 3punten pakt tegen AZ. |
Ik vond het wel een gevecht en Kuyt gaf wel een doodschop.
Hoe kun je nu zeggen dat Kuyt geen ernstige overtreding maakte..... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |