![]() |
nou bij ons kwam het grotendeels doordat ik over zo'n amp+dik metalpedaal van wowbeggar moest spelen. ik mocht nix veranderen aan de instellingen van die gast, dus daardoor sneedt dat nogal door de rest heen, wat dus de reden voor t kutgeluid was
|
Citaat:
|
close second. rock!
|
Ik vind het maar kutmuziek dat Close Second :) :cool:
|
Hey wie loopt hier te posten onder mijn naam?
|
Citaat:
ik ben altijd afhankelijk van andere bands, want ik ben een armoeleier |
Je hebt geen eigen gear ? hmm.. raar.
|
geen top (en speaker) iig
|
dan moet je ook niet mekkeren over kutgeluid ;)
|
hehe ik mekker wat ik wil
|
Geen amp ? hmm, dat is RAAR.
|
Citaat:
Wellicht een combo? |
ja alleen thuis een klein versterkertje
maar om nou met een ampje ter grootte van een bil van kylie minogue op te gaan treden is ook zo wat en wat is dr zo raar, een top is fucking duur, en ik ben arm dus best logisch dat ik dr geeneen heb |
Citaat:
of vind je t vanzelfsprekend dat je over andermans gear mag spelen? |
Wat hij zegt.
|
Hmm, tweede hands is een beetje top best te betalen. Maargoed.
Ik ga die zut even luisteren. -edit. Klinkt best ok, maar om de een of andere stomme reden kan ik niet meer zoveel met cleane zang. Catchy iig en klinkt best lekker, maar het is niet mijn ding geloof ik. |
het is idd lastig, want we moeten altijd gaan leuren bij andere bands.. en we hebben ook wel een paar keer zonder versterkers gestaan dat alles op t laatste moment geregeld moest worden
maargoed uiteindelijk kwam alles altijd wel goed maarja te betalen.. het moet ook kwaliteit zijn. neem bijvoorbeeld een tweedehands mesa top, ben je minstens 1500 kwijt (en dan heb je echt mazzel). tweedehands in een winkel zijn die dingen rond de 3000 en nieuw rond de 5000 marshalls zijn wel te betalen maar dr zijn niet al te veel fijne marshalls vind ik.. maarja zelf die kan ik niet betalen op dit moment |
Citaat:
|
haha 24 watt
|
Leg dan gewoon een beetje geld bij elkaar en koop iig íets waarmee je zelf kunt spelen. Jezus, tuurlijk kun je niet beginnen met top/mid range spul waar jij zo op geilt.
|
ja als ik dr veel geld neer voor moet tellen doe ik t meteen goed weetje
|
Close second is vet!
Henri, jij ook hier?! |
Henri has just left the building.
|
terug van weggeweest
|
Citaat:
hopelijk heb ik dit jaar nog een 300 watt ofzo, want met dat ding van mij kan ik echt niet optreden. |
:D dat bedoel ik dus
leuk voor thuis dat ding maar meer ook niet |
who needs watts?!?!?!?!?!
ik zou wel een mesa combootje van 50 watt willen hebben, voor thuis erbij..... blazen! |
ja maar als ik mijn versterkertje keihard zet is t niet om aan te horen
|
Het hoort hier wel over Close Second en niet over versterkers en weet ik veel wat te gaan..
|
Ik ben wel down met Close Second.
|
anders ik wel
|
ik dus ook
|
klinkt goed
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |