![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
1)ik doe 5 gymnasium, E&M en mijn favoriete vakken zijn geschiedenis en frans
2) rechts 3) zo rond de 135/140 en nee 4)slim en sluw 5) 65 923 106 53 7 6- wat is mijn levensdoel - ben ik gelukkig - eet ik veel ________________ vraag 1 je levensdoel is zoveel mogelijk te leren en stoer te doen zonder er iets voor te hoeven te doen. vraag 2 ligt aan de omstandigheden ik ben gene waarzegger vraag3 ongeveer normaal ietsjes meer |
--------------------------------------------------------------------------------
ik kan door een paar vragen ongever iemands karakter voorspellen ik wil kijken of dat klopt kunnen jullie mij helpen. Vraag 1: welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. (ik woon in België) Ik doe ASO en zit op een katholieke school ik doe Humane Wetenschappen men lievelingsvakken zijn Nederlands , Gedrags- en Cultuurwetenschappen. vraag 2 ben je rechts of links handig Ik ben rechtshandig. vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. 100 en k heb gene handucap of dergelijke. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen moedig , eerlijk. vraag 5 schrijf 5 getallen op 7,13,42,58,99 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden - wat voor persoon ben ik ? - waarvoor heb je dit nodig ? - op welke criteria onderzoek je dit ? |
- wat is mijn levensdoel
- ben ik gelukkig Vanwege die 2 vraagjes :) |
Citaat:
2: Rechts 3: 140 en nee 4: Moedig en eerlijk 5: 234 45 21 4 2 6: - Op welke politieke partij zou ik stemmen als ik mocht stemmen - Geloof ik in God - Ben ik aardig |
Citaat:
|
Citaat:
mij zelf niks je moet dan ook geen conclusies trekken. :) |
Citaat:
Ontopic: Voorspellen is niet zo moeilijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*wacht nog steeds*
en ik dan? 2e reply :o |
Citaat:
|
Citaat:
1) Havo. Handvaardigheid,tekenen,Geschiedenis en Maatschappijleer, [profiel] Cultuur en maatschappij. 2) Rechts handig 3) IQ? geen id, ik heb geen leer etc. handicap. 4) moedig & eerlijk 5) 10, 7, 8, 24, 16 6) -wat doe je op school :confused: -wat doe je voor werk :| -ben je gelukkig? :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok
ik doe 3 atheneum ik ben lichtelijk zwaardelijk lichtelijk gestoord :s (joke) ik ga volgend jaar Ng met ec 1 en na 2 doen I'm happy en ik hockey oke |
maarr ik wete niet of ik het geod heb of dat het alleen vorooordelen zijn.
|
[Katje]
Vraag 1: welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. 6 gymnasium, c&m met muziek en filosofie leukste vakken: filosofie en nederlands vraag 2 ben je rechts of links handig rechts vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. in groep 2 was het 138, daarna nooit meer getest vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen doe maar slim vraag 5 schrijf 5 getallen op 13 7 3 10 999 4 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. - bla? -blah? -blaat? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens mij is het helemaal niet zo moeilijk om zoiets te voorspellen.. |
Citaat:
|
En nu?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. VWO, C&M, wiskunde, tekenen, literatuur vraag 2 ben je rechts of links handig rechts vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. uhm, het is weleens getest... maar na een paar jaar alcohol zal ik wel op 130 zitten vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen moedig & slim vraag 5 schrijf 5 getallen op 23, 11, 14, 8, 36 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. Ben ik zelfingenomen? Ben ik sociaal? Sluit ik me af voor problemen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik zelfingenomen?
Ben ik sociaal? Sluit ik me af voor problemen? [/B][/QUOTE] vraag 1 ja best wel maar niet overdreven. vraag 2 ja je betn redelijk sociaal vraag 3 ja |
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. 5VWO, profiel Cultuur en Maatschappij met Maatschappijleer II. Gym, Geschiedenis, Nederlands. vraag 2 ben je rechts of links handig: Rechts. vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap: Hoger dan gemiddeld. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen: Slim & Eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op: - 2 - 11 - 99 - 8 - 17 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. - Wat is mijn levensdoel? - Ben ik sociaal? - Ben ik een bitch? |
Citaat:
1. je levensdoel is om anderen zoveel mogelijk te helpen en jezelf er niet bij onder laten schieten 2. ja je bent sociaal 3. nee je bent geen bitch. Misschien als je op dat moment heel chagrijnig bent ofzo :) |
Stuur je de resultaten door via PM? Ik ben wel benieuwd wat jouw bevindingen zijn nl..
Vraag 1: welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. HBO opleiding: Informatica met een sterk accent op grafische vormgeving Daarvoor deed ik HAVO met het examenpakket: Wiskunde B, Natuurkunde, Economie, Biologie, Muziek vraag 2 ben je rechts of links handig links in schrijven en precisietaken, rechts in krachtgebaseerde taken. Hou het maar op linkshandig.. vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. Geen idee, ik heb weleens een internet iq testje gedaan waarbij ik zeer hoog uitkwam, maar die schijn je niet te mogen laten tellen vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen eerlijk en sluw (ik durf mezelf niet slim te noemen, al ben ik ook niet echt sluw, maar ik hou wel van sluwheid) vraag 5 schrijf 5 getallen op 5 (tsja, vraag 5 en 5 getallen..) 2 (zie vorig antwoord 2 maal het getal 5) 10 (2x5=10) 8 (mijn favo nummer geloof ik) 0 (want zoveel getallen moet ik hierna nog) vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. vraag 1: Kun je iets duidelijker zijn in in welke richting ik een vraag moet stellen? (ik vraag nogal eens mensen om verduidelijking) vraag 2: Kom ik nogal vaak vervelend over op dit forum? vraag 3: Ben ik een levensgenieter? |
Citaat:
Wat is mijn levensdoel A) Iemand mist een doel in zijn/haar leven B) Iemand is benieuwd of jij zijn/haar levensdoel weet te voorspellen Ben ik gelukkig A) Iemand is onzeker over wat het leven te bieden heeft B) Iemand houdt zich erg bezig met het zoeken van geluk (als in: gelukkig zijn) C) Iemand is benieuwd of jij kan zien of deze persoon gelukkig is of niet. Vaak merk ik dat mensen een eigen invulling kunnen geven aan hoe ze iets opvatten ongeacht hoe het verwoord is. Maar zo'n sig heeft zo z'n invloed. Klein beetje psychologie en nogal offtopic. Maar ik wilde het even kwijt. :) |
Citaat:
1. vmbo-t tekenen handvaardigheid duits 2.links 3. 126 met dyscalculie 4. eerlijk en slim qua onnodige weetjes onthouden 5. 46248' 6. . wat zijn je hobbys? .heb je huisdieren? . voor welk vak krijg je de hoogste cijfers? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel.
DA vinci college Vavo (volwassen onderwijs), VMBO... bio en economie, profiel/sector economie. Ben je rechts of links handig Rechtshandig Wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. Geen handicap, ben op mijn 10e getset iq; 143 op 150 Slim en eerlijk. Schrijf 5 getallen op: 4.86.39.42.96 Hoe denk standaard ik over andere mensen? Ben ik bereid te vergeven? Wat wil ik later (ongeveer) gaan doen als beroep? :| :| |
ik kan door een paar vragen ongever iemands karakter voorspellen ik wil kijken of dat klopt kunnen jullie mij helpen.
Vraag 1: Technische, jeugd-en gehandicaptenzorg. vraag 2 Rechtshandig. vraag 3 110 of iets meer. vraag 4 Slim en eerlijk vraag 5 13 - 5 - 9 -24 -2 Ben ik een open, sociaal persoon? Wat voor soort boeken lees ik of lees ik net niet? Wat wil ik later worden? 'k Ben benieuwd. :) |
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. ik doe gymnasium, houd het meest van gymnastiek en geschiedenis, profiel Cultuur en Maatschappij vraag 2 ben je rechts of links handig rechtshandig vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. volgens meerdere tests rond de 125/130, geen leer-of andere handicap vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen moedig, sluw vraag 5 schrijf 5 getallen op 15, 7, 4, 19, 87 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Waarvan word ik gelukkig? Waarvan word ik verdrietig? Wanneer houd ik van iemand? -------------------------------------------------------------------------------- |
1: ik doe atheneum, C&M met M&O en wiskunde A1,2 en Ckv 3 als leukste vak.
2: Rechtshandig 3: ja ik heb een handicap (wat een stom woord eigenlijk) en een iq van? 145 ofzo volgens internet testen. 4: Moedig en eerlijk. 5: 3, 5, 8, 9, 13 6: Hoe gedraag ik me naar de buitenwereld? Wat voor mensen heb ik het liefst om mij heen? Ben ik snel jaloers? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. 5VWO, C&M, de talen ivnd ik het leukst vraag 2 ben je rechts of links handig rechts vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. volgens die vage testjes 125 zon beetje vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen slim, eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 67, 111, 3503, 77, 5 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. Wat is mijn grootste lichamelijke ongemak? Welke sport is mijn favoriet? Wat is mijn favoriete vervoermiddel? |
Citaat:
je word gellukig als je een goed cijver oop school haalt je word verdrietig als iemand over je roddeld je iets aan doet wat je n iet wilt als iemand waarom je geeft steft je betn volgens mij nu ook verdrietig. je houd van iemand als je die gene aardig vind. |
Citaat:
ik denk voetbal / of hockey je favo vervoers middel is de auto |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |