![]() |
Marianne Rosenberg - Ich bin wie du :p
|
Ik zou keihard Revelations van Iron Maiden draaien... Of Bring your daughter to the slaughter...
Of een nummer van Fear Factory ofzo... Descent denk ik, of Freedom or Fire... Komt wel lekker over, vooral het refreintje van descent als je zo langskomt :cool: |
Oh en welke niet:
Eigenlijk alle kutmuziek die ik maar kan bedenken. Ik ga toch geen kutmuziek draaien in mijn mooie nieuwe cabriootje? Maar eerst maar eens slagen, 1 juni :o |
Of juist wel :D:
Met 3 meiden in een opgevoerde en verlaagde bmw heel traag door het met zondagstoeristen en campinggasten volgepropte dorp touren terwijl Benny Benassi met Satisfaction door de boxen dreunt. En dan maar heel fout jongens keuren, over de rand van je zonnebril :D. Dat was echt zo'n fijne actie :cool: We wilden het ook nog eens herhalen met een knalroze cabrio maar die was nergens te vinden. Het dorp en vooral de toeristen op stang jagen is echt heerlijk. |
jovink & de voederbietels is erg fout...
alleen jammer dat het nogal regionaal gebonden is |
Gewoon snoeiharde Choking Victim op max.. :cool:
|
Citaat:
|
Alles van K3
|
Landser en bound for glory. Vooral in duitsland een grote nono.
|
Mijn broer weigert My Dying Bride te draaien :'(
|
Citaat:
|
Wumpscut - Black Death (French Concept) :cool:
|
Wat je juist wel moet draaien,
Police Brutality en dan met 100 langs een juut rijden waar je 30 mag. Dat is humor geloof ik :confused: :s Wat je niet moet draaien is die foute hardcore of hiphop wat ze ook draaien op school als ze boxen in hun scooter hebben gedaan. |
Citaat:
Dan wordt het zo een Pipo de Clown Mobiel, ofja dat is het eigelijk wel al :| :s |
Yatta Yatta!
|
Citaat:
|
Gebroeders Ko - Toeter op m'n waterscooter. :nono:
|
Brigade M - eigen volk eerst
|
Citaat:
Niet draaien: Volkslied van Fryslân. |
Citaat:
wat jij zeggen, kom dan, he, kom dan, jij zeggen over mij, uhh, over mijn vriend he, huhuhuhuhuh!?, ik jou klappen jonguh dat is in wezen wat je zegt (n) :nono: ok, ontopic jetzt: de tafels voor gevorderde (....) |
Absurd - Sieg Heil
|
lifestyle of the rich and famous
|
Je moet echt absoluut geen Frans Bauer draaien, bij zijn muziek kan je mij wel een teiltje geven.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snoeihade metal of hardcore.... :D
|
Probot-Red War!
|
Citaat:
|
zeker niet:
Hakkûhbar - Supergabber |
Kinderen voor kinderen...
|
Citaat:
bedankt, nu denk ik weer aan die lui op et podium >_< staan ze daar met z'n allen in hun onderbroek juch! >_< |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |