![]() |
In zo'n boekje die ik heb gehad staat dat als je wordt gepakt, je aan geen een examen meer mag deelnemen..
|
:) Spieken met mobiel gaat dus suwieso niet, maar jullie hebben gelijk ,Je moet niet spieken :p .
Dan maar goed leren, dat moet wel nog gebeuren, het wil me maar niet lukken :s . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar eigelijk is het toch zo DOM van die mensen, tis gewoon een moderne manier van afkijken dan toch ? :s |
Citaat:
|
Een Gr is heel handig mits je hem mag gebruiken....
Wij hadden bij het laatste bio tentamen voor een opgave een rekenmachine nodig en je mag je GR bij bio niet gebruiken heb je eindelijk zo'n grafisch ding en dan moet je een simpele oude rekenmachine erbij hebben voor je bio...... Toen voelde ik me toch minder happy.... Kusje |
Citaat:
De tijd is nooit zo snel gevlogen tijdens het maken van een van mijn examens. |
Je bent een rund als je met je examens stunt?:p
Ik geloof dat de begeleiding bij het examen je GR niet leeg mag maken nee, maar ik geloof wel dat ze je kunnen verplichten om dat zelf te doen. Moest bij mijn broer iig. |
Owja, en je GR mag je alleen bij wiskunde gebruiken geloof ik, bij eco en andere vakken moest je een normale rekenmachine hebben.
Tenminste, zoiets staat me nog bij van mn broer:o |
Citaat:
Citaat:
|
Ze mogen niet meer in je GR kijken of er wat aan doen of wat!
Hebben ze wel 100x gezegd ofso, dusss dat wordt rekenmachine volzetten :D |
Citaat:
|
Citaat:
verder is het opzich wel makkelijk natuurlijk..... :D maar hoe weet iedereen zeker dat het zomaar kan allemaal? (site?) klinkt allemaal zo makkelijk ;) |
Ik hoorde van mn MnO leraar dat je ook je GR vol mag stampen, ik heb ff gemaild naar examen.kennisnet.nl en dit kreeg ik terug:
Van: LAKS: Sebastiaan Steenman <sebastiaan@laks.nl> Verzonden: donderdag 13 mei 2004 21:48:01 Aan: ... Onderwerp: Re: examenregelingen: Grafische rekenmachine programma's Ja hoor, dat mag. Uit je antwoorden mag alleen niet blijken dat je deze gebruikt hebt, dus programma's die alles voor je uitrekenen kan je niet flekkeloos overnemen, je moet altijd wel de berekening erbij schrijven. Met vriendelijke groeten, Sebastiaan Steenman LAKS (mijn vraag: ) At 21:20 13-5-2004, you wrote: Betreft: examenregelingen Functie: kandidaat Onderwerp: Grafische rekenmachine programma's Inhoud: -------------------------------------------------- Is het toegestaan om formules e.d. in de GR op te slaan vooraf aan het examen, om deze tijdens het examen te kunnen bekijken? Mn leraar MnO zei dat het mocht, ik lees hier dat de GR niet gereset gaat worden, maar mag het nu wel of niet...? --- Tja et lijkt te mogen, maarja iemand die vlekkeloos met een f schrijft, kan je daar wel op aan :p (grapje, kan iedereen overkomen) Oja de echte diehardspiekfiguren die echt een gsm nodig hebben (waarom snap ik echt niet, de antwoorden staan nergens online tijdens examn) kopen een gsm horloge he :p . Ik twijfel nog of ik MnO er in ga zetten, dat kan wel handig zijn die ratio's enzo inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als ik dat zo lees over GRM (y) |
niet echt slim.
als je gepakt wordt is de kans groot dat je zakt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je gewoon goed leert kan iedereen het wel! |
weet iemand nog een makkelijke snelle manier om van alles in je GR te proppen?
ik bedoel dat typen gaat nou niet echt dat je denkt van snel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu ook maar alles onderverdeeld over de klas, werkt perfect :D alleen wel handig als je even een paar dingen afspreekt over afkortingen enzo, anders snap je dr geen zak van ;) |
ja, ik wil ook graag zakken.. laat ik gaan spieken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hiervoor zijn we vorige week nog nadrukkelijk gewaarschuwd!! ze mogen echter vantevoren niets met je geheugen doen, maar wel controleren, en dat kan dus al teveel zijn.. |
Citaat:
|
bij ons kon je antwoorden doorgeven via de wc, vooral bij meerkeuze. Een man naar de wc en die schreef daar wat antwoorden op, de volgende kon ze zo er van af lezen
|
Ze mogen je GR dus gewoon uitlezen als ze een vermoeden hebben.. dus k denk dat k mn proggies maar fijn weer ga wissen als er iemand te lang naar me kijkt
|
Citaat:
|
voor de duidelijkheid, voor economie, wiskunde, scheikunde, natuurkunde mag je zeker alles in je ggrafische rekenmachine zetten. m&o weet ik niet omdat ik dat niet heb.
|
brief van het LAKS is dan weer heel anders... snap ik het ook niet meer echt..
maar wij zijn hier gewoon nadrukkelijk voor gewaarschuwd, en dat gaf ik ff door.. niet om jullie bang te maken ofzo hoor.. ;) ik zie wel of ik er wat instamp ofniet, ik denk het niet, ik haal het toch wel.. moet allemaal 3-en of 4-en halen als ik niet wil slagen, eitje dus :) |
Ik zat helemala te stressen over dat "ze mogen hem wel inkijken als ze aanwijzingen hebben" maar t viel achteraf allemaal wel mee..
|
Citaat:
voor eco zet ik er wel een paar dingetjes in, van prijselasticiteit dingetjes enzo, en AIQ. en voor wiskunde zien we nog wel ;) |
je mag van alles in het geheugen zetten.....
de leraaar mag het er niet uithalen of je eruit sturen |
Citaat:
|
dat vertelde onze leraar zelf....
dus ik houd alles er mooi in |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en de prijselasticititeit was uit mn hoofd, kan dus fout zijn ;) : % verandering in de vraag naar een product (Qv) --------------------------------------------------------- % verandering van de prijs van dit product en als daar iets uitkwam van tussen de 0 - 1 ( -1 tot 0) dan izzie inelastisch, en daarboven / daaronder elastisch (dacht ik, als iemand iets toe te voegen heeft?) |
ja dat klopt wel... maar dat is zo simpel dat ik dat niet eens in me gr ga zetten :p
|
Ook voor da controleren door leraren is wel een oplossing. Een vriend van me is nogal goed in programmeren met dat ding die maakte een programma waardoor het leek of ie leeg was, en je gewoon een nieuw programma kon maken enz.
Maar goed gister MnO gehad en ik was blij dat ik geen moeite had gedaan iets in mn GR te zetten, echt heel moeilijk vond ik het niet, en aangezien ik toch vooraan zat kon ik et als k het gehad had toch niet gebruiken, dan neem ik zulke risico's liever niet :) . Oja zelf kabeltje maken is trouwens ook een optie als je info in je GR wil zetten (dus niet perse voor examens, maar ook sowieso wel handig voor programmaatjes). Als je een beetje goed bent in solderen kun je met een kleine hoeveelheid onderdeeltjes al zo'n ding maken. http://www.ticalc.org/hardware/cables/ (maak dan niet de fout de stekker voor de pc in spiegelbeeld te maken zoals ik eerst deed :rolleyes: |
net alsof die leraren zien dat jij met proggie bezig bent... je bent gewoon op je gr bezig, kan toch? ook al zit je vooraan!
|
je mag alles int geheugen zetten...
dat staat int officieel in de examenkrant, nieuwe regel sinds dit jaar! leraren konden bij ons dat alleen maar beamen |
Spiek je tijdens de eindexamens? Zo ja, hoe?
Zijn er ook moderne spiektechnieken als spieken met gsm?? Ik heb echt leuke tips nodig om te spieken. Zijn er, met uitzondering van de GR, ook andere moderne spiektechnieken?? :) |
ik zat laatst weleens te denken om iets te schrijven aan de binnenkant van het papiertje van m'n waterflesje. Of het plastic van een mars eraf halen, daar aan de binnenkant iets opschrijven en dan weer om de mars heen doen.
maar ik denk niet dat veel mensen zullen spieken tijdens het examen, te groot risico. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |