![]() |
Best wel respect voor die gast hoe ie er bij durft te lopen, en hij heeft ook altijd fight met de kerk en blablabla.
Voor de rets vind ik zijn muziek best wel ruk, en word vaak geluisterd door 14 jarige altootjes die alle muziek fout vinden behalve die van hun zelf. |
okee n paar dingen: Niks tegen Homo's!!! Marlyn Manson ken ik niet zo goed... (ghehe :p DOH) alleen hij lijkt me wel schattig...
Ik vind zn muziek niezo mooi... beetje soft fzo... alleen zijn versie van Tainted Love vind ik dan weer wel gaaf (y) zo.... dat was het :) |
Citaat:
En wij zijn niets voor niets de spam-elites |
ik vind het een mongool
mensen kopen alleen hun cd's door die apepakkies waarmee die de aandacht trekt, met alleen zn muziek had ie t echt nooit zo ver geschopt ik vind t kutmuziek en die ene nerd moet zn bek houwen |
Ik vind het wel goed wat hij tegen amerika doet..alsetware..
(al zijn er genoeg mensen die dat doen, maar doordat hij best wat macht heeft geeft het een grotere uitting..) hmm..klinkt best dom, marjah. |
Citaat:
wees s duidelijk :nono: :p |
Het is ook wel te verwachten dat er zo op een MM-topic wordt gereageerd. ;)
Verder heb ik niks tegen zijn muziek. |
Citaat:
|
marylin manson is niet echt mijn pakje boter...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
interviews gelezen etc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Marilyn Manson is c00l. Dat de zanger er uitziet als een freak doet daar niks aan af. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is gewoon een big. En het volk dat er naar luistert vaak ook.
|
Citaat:
|
idd..
|
Volgens mij is het een heel slim persoon die precies weet wat hij moet doen om een grote groep mensen helemaal fan te maken, ondertussen een beetje muziek te maken en daarmee geld te verdienen. Sommige muzikanten leveren eigen stijl in door van die popidooltjes te worden en andere doen dat op een andere manier..
|
goede zakenman
slechte entertainer |
Citaat:
No offence maar ik denk dat hij intelligenter is dan de persoon in jouw avatar :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind die gast gewoon een fool. Als ik zo'n zoon zou krijgen zou ik me kapotschamen. En hem ook het huis uittrappen en onterven denk ik. Lijkt me wel een strak plan. Hoe succesvol hij ook mag zijn. |
Ik vind Manson op z'n tijd wel relaxt..
Niet alle nummers zijn ok.. En hoe hij zich kleed of gedraagt intereseert me geen ene reet... |
The Reflecting God
The Beautiful People The Golden Age Of Grotesque (S) Aint Cover van Sweet Dreams De nummers uit Lost Highway Effe uit m'n hoofd, maar dat vind ik goede nummers. Zijn er nog wel een heel stel die ik erg kan waarderen...het concert in de musichall was ook heel tof. Het lijkt hier wel een of andere trend om MM af te zijken, terwijl hij ook goede dingen maakt. |
ey
ik vind MM harstikke wijs hij maakt goede muziek en is gwoon harstikke tof in zijn muziek zit goede ritme en zijn tekst is gwoon waar en weet ik veel hahahhahahah boeiend . gr. en kussies hotbulma |
Citaat:
|
Tuurlijk zit er een goed ritme in zn muziek. Dôh
En waar is de naam bulma ookalweer vandaan? |
Citaat:
|
Citaat:
Zie je ook bij Diary of MM belt zn moeder en hij hangt op met ...okay i'll call you tomorrow.... i love you too... bye :cool: |
Citaat:
|
helemaal goed
het komt van Dragonball Z gr. en kussies hotbulma |
ik vind zijn muziek helemaal top! de tekst vooral. Ben ook naar zijn concert geweest in HMH in Amsterdam 14 december 2003 en vind het nog steeds goede muziek. en hoe MM zelf is vind ik gewoon ook stoer
|
gadverdamme wat een up zeg
|
Ik heb gehoord dat zijn lyrics goed zijn, maar de muziek staat mij totaal niet aan.
|
Hij is wel lekker bezig, goeie lyrics ook. Maar wat ie nu maakt haalt het niet bij de eerste drie albums, die rockten toch wel behoorlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(zz)
|
sommige liedjs zijn wel leuk vinnik
|
Citaat:
je had al gereageerd, maar toen was je veel enthousiaster :P |
Citaat:
|
Heb volgens mij vanaf Antichrist superstar alle cds origineel.
De sfeer op die cd vind ik toch wel wat hebben. En vooral die creepy keayboard deuntjes in combinatie met zn teksten zijn toch wel geniaal. Vind de laatste cd de slechtse. Liedjes zijn te gelikt, hebben wat weg van college rock. Dus ik houd meer van het donkere werk zoals op Holy Wood en Antchrist superstar. Het gaat me dus totaal niet om hoe de band eruit ziet, maar puur om de muziek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |