![]() |
Citaat:
|
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waarom moet t zover weg zijn http://www.dancefrontdoor.co.uk/foru...ticons/cry.gif |
present
|
leuk, als het niet te duur is uiteraard.
|
Citaat:
|
Citaat:
wat zijn dat dan wel? |
Citaat:
dat probeer ik te zeggen. ik vind no control, against the grain en generator de beste albums. |
013 daar wil ik zeker een keer heen...spelen ze alleen dan?
|
Citaat:
trouwens: maakt t uit, de avond voor je eindexamen ga je toch niet meer leren.. niet zeiken, eindexamens zijn makkelijker dan schoolexamens. en new america is niet zo heel vet hoor :p |
heb t wel gehad met BR, die zanger is echt een soort co stompé, een keer live egzien wel leuk maar meer ook zeker niet
|
Citaat:
over co stompe's zangkwaliteiten hoef ik niet te denken maar hoe dart meneer Gregg? |
Domme opmerkingen door nog dommere kids.
Birthmark: Infeite alles behalve die 3 :D Maar over t algemeen. Suffer, No Control, Against the Grain. Wat mij betreft de 2 ep's en How could hell be any worse ook. |
- gaat.
|
oh ik wil wel!
maar ik zit dan helaas in rome... |
met mij.
|
Ik wil
Nu nog ff vrienden en vervoer zoeken |
Ik zal niet vierkant zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga goh.
|
dinsdag dinsdag.
Ik kan op dinsdag ;) |
Veels tever weg, laat ze maar naar mij toe komen :o
|
Citaat:
maarja mn favo blijft toch wel suffer denk ik into the unknown was alleen al goed omdat Billy Gnosis dr op stond maarja wat ik wou zeggen, bad religion heeft nog geeneen echt slecht album gemaakt |
ik vind de meeste zooi wel goed. new america wel wat minder... no control gewoon de vetste! (y)
|
Jee, de 013.
|
wanneer begint die fucking voorverkoop???
|
14 februari
|
WHAT THE FUCK...BAD RELIGION NAAR NEDERLAND... weet je hoe vet!!!!!!!!!!!!! Maja, KUT TYFUS TERING examens... *zucht* ze komen nooit, maar uiteindelijk komen ze tering ver weg (013) met eindexamens.. kutzooi
BAD RELIGION beste punkband die er is |
14 februari start de voorverkoop ? Hmm, dan pik ik gelijk een kaartje op ! Heb er zin in !
|
18 euro is wel duur...
|
ach ik ga gewoon
vorige keer was ook 20 euro (ik heb ze alleen de dag erna gezien, voor t zelfde bedrag, maar dan op groezrock :)) |
ja idd vorige keer was 20 euro
beter dat ik toen neit ben gegaan |
Haha lekker naar Bad Religion. Heb al twee kaarten hier liggen 2x 18 euro excl. 3.30 servicekosten om Ticket Service te spekken.
Kijk er wel naar uit, 18 mei, dinsdag...20 uur in The Choice 013 Chillburg...Tilburg... This is nur ein Punk Rock Song.... |
Ai, dat wordt behoorlijk duur. Als ze in de Randstad spelen ben ik er absoluut bij, dit weet ik niet zeker.
|
ik hoop dat ik nog heen kan gaan :P
|
morgen kaarten kopen (y)
|
Kaartjes gekocht. (y)
|
Dat is kut, de laatste eurotjes van deze maand opgemaakt aan een Shelter-cd. FUCK!!!!
|
Ik moet nog steeds vrienden zoeken.
Maar het komt goed:) Yeah |
Citaat:
|
oh oh morgen kaarten halen dan.
|
MM jah ik wil ook erg graag..
Kijken of ik volgende maand nog geld over hou.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb m zelfs op donkerrood vinyl, eerste pers :p |
ah mijn examens beginnen pas na Hemelvaart dus opzich kan ik wel.
nu het geld nog |
markjeparkjekwarkje ga jij ook?
|
upupupupupupupupupupup
ik ga Ufke gaat wie gaat er nog meer? |
ik
|
ik
denk ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |