![]() |
3 bikini´s, waarvan ik er 1 draag.
|
dat moet je aan lies vragen, zij weet allleeeeeeeessssss
|
2 bikini's, wil er wel meer, maar ik kan bijna niks vinden wat mij past. meestal zijn er 1 of 2 bikini's in de hele winkel die mij passen, en dat zijn vaak ook de meest dure. :(
|
Ik had er 5, maar ik heb er 3 weggedaan omdat ze niet meer pasten/mooi waren. Nu heb is er dus 2: een gebloemde triangel en een gestreepte halterbikini.
|
4 bikini's (waarvan er 3 niet echt goed meer zitten) en volgens mij ook nog ergens een badpak :o
|
4 bikinis en een badpak, maar ik gebruik maar twee bikinis en het badpak kan weg
|
4 bikini's die ik allemaal draag en t is altijd weer een probleem welke ik aan moet :bloos:
|
en wat was ook alweer het doel van dit topic?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*''ja, dus? ik heb er 3 én een badpak!'' -''ja maar ik heb ook nog een short waar ik niet in zwem , hoor :rolleyes: '' |
moeehahahaha
|
ik heb 3 bikini's die ik nog aankan. 2 bikini's die echt helemaal versleten zijn, en die ik toch nog altijd meeneem, maar nooit aandoe...
en ik heb 1 zwempak, dat aan de "wedstrijdnormen" voldoet. voor school. |
6 (nieuwe) bikini's :bloos: en nog oude versleten van vorig jaar
--> bikiniverslaafd |
Ik heb helemaal geen bikini's ;)
Wel een donkerblauw/,andere kleur dat ik niet meer weet> zwembroek. :P |
1 bikini, zou niet weten wat ik met meer moet.
(raar woord eigenlijk, bikini :s ) |
Ik heb 3 bikini's, maar eentje zit niet helemaal goed. Maar eigenlijk wilde ik nog een nieuwe (een ander model dan degene die ik nu heb). Maar eentje die wel goedkoop is, want in principe heb ik al genoeg bikini's.
|
In welke bikini-broekje lijkt je kont eigenlijk kleiner?
(Ik krijg altijd zon huge ass van die broekjes volgens mij (n) ) in een gewoon broekje of een boxerbroekje? |
Citaat:
|
4 bikini's
- roze o'neil - Een felroze brunotti triangel - Een lichtblauw esprit met boxer :s En dit jaar gekocht een marine: rood/wit..donkerblauwe bies ik vind het weer ruimschoots voldoende :) |
uh 1 bikini
maar ik ben wel van plan een nieuwe te kopen voor de zomer |
2 bikini's (een triangel, een tankini)
1 badpak (en een oude die ik niet meer draag) |
- een roze triangel bikini
- een blauwe triangel bikini - een roze-wit-paars-lila bikini - een lichtgroen-donkergroen-zalm kleurige triangelbikini 4 bikini's dus, en geen badpak. |
2 bikini's en een badpak
|
Ik heb er 2, één nieuwe en eentje van vorig jaar. De oude zit een beetje krap, vandaar dat ik er nu 2 heb.
|
2 bikinis, een bruine halter en een rood met roze. Wil voor deze zomer nog een nieuwe.
|
twee bikini's :)
bikini's zijn leuk |
Ik heb er nog geen één, die van vorig jaar zit niet meer goed...,mag dus dit jaar een nieuwe bikini gaan kopen, of twee.... :cool:
|
ik heb wel 2 zwembroeken, een gele en een zwarte
|
2 bikini´s...
-blauw met witte bloemen -geel met paarse stippen |
1 bikini maar (n)
*nieuwe wil* |
Ik heb er 15 ofzo .
En dan meeste nog met verschillende bovenstukjes enzo . Het is een beetje een verslaving . :bloos: |
6 bikini's
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er 4
een groene bikini(die van de hennes) een met bloemen camouflage nog een groene |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |