![]() |
Waarom Lobont? Hij heeft in het begin van het jaar absoluut niet goed gespeeld hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik denk, net als vreselijke fout, dat het wel degelijk meespeelt dat hij bij Ajax speelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lobont. Hij mag misschien problemen gehad hebben met hoge ballen maar hij is goed vooruit gegaan. Hij heeft uitstekende reflexen en gewoonweg het meeste talent. En bovendien zijn de andere keepers gewoon ontzettend slecht, op babos na.
|
Citaat:
Als Frankrijk het EK wint is Barthez dan gelijk de beste keeper van Europa. als Porto de CL wint is Victor Baia ook de beste keeper van Europa? Dat slaat dus echt nergens op :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Khalid Sinouh :D
|
Kansloze anti-voetbalfans! Waterreus heeft veruit de minste goals tegen dus is HIJ de beste keeper.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je kijkt naar de keeper met de meeste uitstraling: aerts
als je kijkt naar de keeper die de meeste punten pakt: aerts als je kijkt naar de keeper wie het meest opviel: aerts als je kijkt naar de keeper die eindelijk zijn kwaliteiten voor het eerst laat zien: aerts dus: aerts |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je echt het talent hebt maakt de leeftijd niet zo heel erg veel uit waarop je begint. |
Bogdan Lobont 15 23.44%
ik proef hier fraude vanuit de ajax kant |
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat:
Maar ik denk dat het niet altijd wat uit hoeft te maken idd. |
Ik twijfel heel erg tussen Lobont en Gentenaar. Ik ben zelf Ajaxfan maar kies toch voor Gentenaar.. Waarom ?? Ten eerste heeft hij meer wedstrijden gekeept dan Bogdan en ten tweede heeft hij naar mijn mening meer punten voor zijn ploeg binnengesleept dan Lobont. Lobont heeft een team om zich heen dat de punten binnenhaald en bij NEC was Gentenaar toch heel erg vaak de man die de ploeg moest redden. verder vind ik zijn reflexen en reddingen erg mooi.. Dit geld ook voor Lobont uiteraard !!
|
Vandaar dat NEC zo hoog staat op de ranglijst dit jaar.
|
Citaat:
|
Stekelenburg heeft dan wel weinig gespeeld maar is zkr wel de beste doelman van nederland hij word echt nog veel en veel beter als van der sar maar dan moet koeman hem wel laten spelen
|
Citaat:
Maarre... Ik vind hem op dit moment nog lang niet de beste keeper van de eredivisie. Ik vind dat hij verhuurd moet worden aan Heerenveen. |
Citaat:
|
Johan van der Werf is echt een goede keeper, alleen speelt ie in het verkeerde team.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
koeman stelt uiteraard de beste keeper op van DIT MOMENT bij ajax, maar vergeet naar de toekomst te kijken.
stekelenburg heeft alles in huis om de beste keeper van nederland te worden. dan kun je lobont echt wel op de bank zetten om zijn ontwikkeling te bevorderen, want een keeper van het roemeens elftal kun je best voor een redelijke prijs verkopen als hij het niet naar zijn zin heeft. beter als een nederlands talentje... aldus de psv suporter |
Citaat:
|
Misschien niet de beste keeper, maar wel de revelatie. Dorus de Vries heeft laten zien dat hij erg talentvol is.
|
Bij gebrek aan Klak: Gentenaar
|
Citaat:
Pasveer staat er niet bij! :( |
Laten we wel wezen dat lobont alles in zich heeft om een groot keeper te worden. Al een paar aardige CL- wedstrijden gespeelt.
|
Citaat:
|
Ajax neemt misschien Vonk als 3e keeper als Boschker weg gaat :s
|
ik denk dat Vonk daar weinig trek in heeft, eerlijk gezegd...
|
Laat Vonk maar lekker naar Zuid-Afrika gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom staat Edwin v.d Sar er nie tussen?
Of gaat dit allen over de Nederlandse Competities? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |